Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä huopakate

Tiivissauma

Heippa!

Olen uusimassa huopakattoa ja olen vähän kysellyt alustavasti hintoja.

Nyt vaan mietityttää onko eri valmistajien tiivissaumahuopakatteissa eroja? Lähinnä olisin kiinnostunut näistä liimakaistalla olevista. Lemmiinkäisen Kerabit 10 , katepalin super-liimari ja icopal liimaultra. Onko jonkin materiaali tai muut ominaisuudet parempia kuin toisilla?

Joku on varmaan tehnyt vertailua näistä tuotteista. Kiitokset etukäteen.

19

3958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alushuopa

      ja konesaumakatto päälle niin ei tartte veivata kun 3 koko elämän aikana,sillonkin riittää pelkkä maalaus.

      • ja maalaus

        5 vuoden välein A 10e neliö.Luurangot kolistelevat kesäkauden katolla aamuin ja illoin.!Kuulet milloin sataa. Talvella rymisee suojailmalla lumet itsestään portaille.!


      • ..........,,,,,,,,,,,.........
        ja maalaus kirjoitti:

        5 vuoden välein A 10e neliö.Luurangot kolistelevat kesäkauden katolla aamuin ja illoin.!Kuulet milloin sataa. Talvella rymisee suojailmalla lumet itsestään portaille.!

        Miksi maalaat kattosi 5v. välein? Taidat tykätä maalaamisesta;)

        Sen olen kyllä kuullut, että huopakatot uusitaan tuolla aikavälillä, mutta peltikatto maalataan 25v. välein.


      • tiivissauma
        ..........,,,,,,,,,,,......... kirjoitti:

        Miksi maalaat kattosi 5v. välein? Taidat tykätä maalaamisesta;)

        Sen olen kyllä kuullut, että huopakatot uusitaan tuolla aikavälillä, mutta peltikatto maalataan 25v. välein.

        Hyvin menee teilläkin, täytyy vaihtaa palstaa.


      • oon viimex
        ..........,,,,,,,,,,,......... kirjoitti:

        Miksi maalaat kattosi 5v. välein? Taidat tykätä maalaamisesta;)

        Sen olen kyllä kuullut, että huopakatot uusitaan tuolla aikavälillä, mutta peltikatto maalataan 25v. välein.

        maalannu ton konesaumakaton. Pohjustin kyllä hyvin. ei ole mistään ruosteessa. Kiilto on poissa mutta ihan ok katto.
        Eikä se mitään pauku ei kä rytise. Paskapuhetta koko homma.
        Paras mahdollinen katto.


      • oon ja
        oon viimex kirjoitti:

        maalannu ton konesaumakaton. Pohjustin kyllä hyvin. ei ole mistään ruosteessa. Kiilto on poissa mutta ihan ok katto.
        Eikä se mitään pauku ei kä rytise. Paskapuhetta koko homma.
        Paras mahdollinen katto.

        meni sitten yö valvoessa sateen ja tuulen takia. Vai ei konesaumattu kolise? Ja kun vielä löyty vettä lattialta aamulla niin helppo ratkaisu laittaa huopa tilalle. Kotona huopakatto valmistunu -82 eikä ongelmia. Ja mikä parasta saa nukuttua sateellakin.


      • ..........,,,,,,,,,,,.........
        oon ja kirjoitti:

        meni sitten yö valvoessa sateen ja tuulen takia. Vai ei konesaumattu kolise? Ja kun vielä löyty vettä lattialta aamulla niin helppo ratkaisu laittaa huopa tilalle. Kotona huopakatto valmistunu -82 eikä ongelmia. Ja mikä parasta saa nukuttua sateellakin.

        Nää paranee päivä päivältä;)

        Seuraavaan provoon voit kirjoittaa, että vaikka olenkin työtön huopakattoasentaja olen kumminkin ahkera.............BUAHHAHHHAHHAHAHAHHAHAAAAAA


      • mikään
        ..........,,,,,,,,,,,......... kirjoitti:

        Nää paranee päivä päivältä;)

        Seuraavaan provoon voit kirjoittaa, että vaikka olenkin työtön huopakattoasentaja olen kumminkin ahkera.............BUAHHAHHHAHHAHAHAHHAHAAAAAA

        kattoasentaja ole. Hermot menettänyt lomalainen vaan. Eikä kannata edes yrittää käännyttää. Toi paska lähtee vaihtoon.


      • se ALUSHUOPA

        tekee tiiviin konesaumakaton alla.? HÄH.!


      • kuulla
        ..........,,,,,,,,,,,......... kirjoitti:

        Miksi maalaat kattosi 5v. välein? Taidat tykätä maalaamisesta;)

        Sen olen kyllä kuullut, että huopakatot uusitaan tuolla aikavälillä, mutta peltikatto maalataan 25v. välein.

        Omias.!


      • pointti....
        se ALUSHUOPA kirjoitti:

        tekee tiiviin konesaumakaton alla.? HÄH.!

        ja vastauksia mielenkiinnolla odottelemaan? Veikkaan et tässä tapauksessa sitä ei taas käytetäkään.


      • suomesta
        ..........,,,,,,,,,,,......... kirjoitti:

        Nää paranee päivä päivältä;)

        Seuraavaan provoon voit kirjoittaa, että vaikka olenkin työtön huopakattoasentaja olen kumminkin ahkera.............BUAHHAHHHAHHAHAHAHHAHAAAAAA

        yhtäkään työtöntä pikimiestä tällä hetkellä. Peltitöihin kyllä löytyy tekijöitä hyvinkin nopeasti.


      • .........,,,,,,,,,,,..........
        suomesta kirjoitti:

        yhtäkään työtöntä pikimiestä tällä hetkellä. Peltitöihin kyllä löytyy tekijöitä hyvinkin nopeasti.

        Kysyppäs työvoimatoimistosta niin joudut ihmettelemään asiaa. Työttömiä timpureita löytyy satoja ja niitähän nämä typerät pikimiehet yleensä ovat.

        Kattotulityökurssilla ammattimieheksi..........muahhahhhaaaaaa


      • on timpureita
        .........,,,,,,,,,,,.......... kirjoitti:

        Kysyppäs työvoimatoimistosta niin joudut ihmettelemään asiaa. Työttömiä timpureita löytyy satoja ja niitähän nämä typerät pikimiehet yleensä ovat.

        Kattotulityökurssilla ammattimieheksi..........muahhahhhaaaaaa

        eikä mitään tekoa pikimiesten kanssa. Tulityökurssilla ei myöskään ole tekemistä ammattitaidon kanssa. Se on se monen vuoden koulu ammattilaisen mukana josta se ammattitaito tulee. Kyseessä siis juuri se koulu jota et katkeruudestasi päätellen läpäissyt. Vai oisko kohdallasi tyssännyt jo siihen tulityökurssiin.


      • jo kiinnostamaan
        on timpureita kirjoitti:

        eikä mitään tekoa pikimiesten kanssa. Tulityökurssilla ei myöskään ole tekemistä ammattitaidon kanssa. Se on se monen vuoden koulu ammattilaisen mukana josta se ammattitaito tulee. Kyseessä siis juuri se koulu jota et katkeruudestasi päätellen läpäissyt. Vai oisko kohdallasi tyssännyt jo siihen tulityökurssiin.

        Montako taloa täytyy polttaa, jotta voi tituleerata itsensä kattohuopamieheksi:)

        Olisi meinaan sukulaiset moisesta tittelistä ylpeitä:)


      • ei polta
        jo kiinnostamaan kirjoitti:

        Montako taloa täytyy polttaa, jotta voi tituleerata itsensä kattohuopamieheksi:)

        Olisi meinaan sukulaiset moisesta tittelistä ylpeitä:)

        taloja. Tässä yksi eroista ammattilaisen ja amatöörejen välillä.


      • tiivissauma
        ei polta kirjoitti:

        taloja. Tässä yksi eroista ammattilaisen ja amatöörejen välillä.

        Asiantuntevista vastauksista kysymykseen, luetun ymmärtämisestä vähän miinusta.


    • derbiä

      katolle, niin ei tarvitse olla sitä sitten uusimassa, vähän ehkä kalliimpi, mutta sehän onkin kumia..

    • Psj

      Vaikka vanha keskustelu onkin on pakko kommentoida. Itsestään liimattavia ei kannata asentaa. Huono tarttuvuus, bitumi yleensä ainoastaan saumassa. Kannattaa panostaa hitsattaviin materiaaleihin ja siihen asiansa tunteva kaveri asentamaan niin kestää seuraavat 30v. Mitä näihin timpureihin😂😂😂 tulee, niin että osaa naurattaa. Kovalla asenteella yleensä ovat NIIN ammatti miehiä. Pitävät omaa hommaa aivan rakettitieteenä, vaikka siitähän sitä kuvista luetaan mikä palikka menee minne. Luulevat että muut eivät kuvia osaa lukea jos se ei kuulu jokapäiväiseen työhön😂😂😂😂. Yleensä aika orpoja kavereita sitten kun pitäs käyttää omaa järkeä, kykyä järjestää asioita ja nähdä rakennustyömaa isommassa kuviossa kuin vain se oman palikan naulaaminen. Tällä alalla "parhaita" miehiä on PALJON...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe