Heippa!
Olen uusimassa huopakattoa ja olen vähän kysellyt alustavasti hintoja.
Nyt vaan mietityttää onko eri valmistajien tiivissaumahuopakatteissa eroja? Lähinnä olisin kiinnostunut näistä liimakaistalla olevista. Lemmiinkäisen Kerabit 10 , katepalin super-liimari ja icopal liimaultra. Onko jonkin materiaali tai muut ominaisuudet parempia kuin toisilla?
Joku on varmaan tehnyt vertailua näistä tuotteista. Kiitokset etukäteen.
Mikä huopakate
19
4073
Vastaukset
- alushuopa
ja konesaumakatto päälle niin ei tartte veivata kun 3 koko elämän aikana,sillonkin riittää pelkkä maalaus.
- ja maalaus
5 vuoden välein A 10e neliö.Luurangot kolistelevat kesäkauden katolla aamuin ja illoin.!Kuulet milloin sataa. Talvella rymisee suojailmalla lumet itsestään portaille.!
- ..........,,,,,,,,,,,.........
ja maalaus kirjoitti:
5 vuoden välein A 10e neliö.Luurangot kolistelevat kesäkauden katolla aamuin ja illoin.!Kuulet milloin sataa. Talvella rymisee suojailmalla lumet itsestään portaille.!
Miksi maalaat kattosi 5v. välein? Taidat tykätä maalaamisesta;)
Sen olen kyllä kuullut, että huopakatot uusitaan tuolla aikavälillä, mutta peltikatto maalataan 25v. välein. - tiivissauma
..........,,,,,,,,,,,......... kirjoitti:
Sen olen kyllä kuullut, että huopakatot uusitaan tuolla aikavälillä, mutta peltikatto maalataan 25v. välein.Hyvin menee teilläkin, täytyy vaihtaa palstaa.
- oon viimex
Sen olen kyllä kuullut, että huopakatot uusitaan tuolla aikavälillä, mutta peltikatto maalataan 25v. välein.maalannu ton konesaumakaton. Pohjustin kyllä hyvin. ei ole mistään ruosteessa. Kiilto on poissa mutta ihan ok katto.
Eikä se mitään pauku ei kä rytise. Paskapuhetta koko homma.
Paras mahdollinen katto. - oon ja
oon viimex kirjoitti:
maalannu ton konesaumakaton. Pohjustin kyllä hyvin. ei ole mistään ruosteessa. Kiilto on poissa mutta ihan ok katto.
Eikä se mitään pauku ei kä rytise. Paskapuhetta koko homma.
Paras mahdollinen katto.meni sitten yö valvoessa sateen ja tuulen takia. Vai ei konesaumattu kolise? Ja kun vielä löyty vettä lattialta aamulla niin helppo ratkaisu laittaa huopa tilalle. Kotona huopakatto valmistunu -82 eikä ongelmia. Ja mikä parasta saa nukuttua sateellakin.
- ..........,,,,,,,,,,,.........
oon ja kirjoitti:
meni sitten yö valvoessa sateen ja tuulen takia. Vai ei konesaumattu kolise? Ja kun vielä löyty vettä lattialta aamulla niin helppo ratkaisu laittaa huopa tilalle. Kotona huopakatto valmistunu -82 eikä ongelmia. Ja mikä parasta saa nukuttua sateellakin.
Nää paranee päivä päivältä;)
Seuraavaan provoon voit kirjoittaa, että vaikka olenkin työtön huopakattoasentaja olen kumminkin ahkera.............BUAHHAHHHAHHAHAHAHHAHAAAAAA - mikään
Seuraavaan provoon voit kirjoittaa, että vaikka olenkin työtön huopakattoasentaja olen kumminkin ahkera.............BUAHHAHHHAHHAHAHAHHAHAAAAAAkattoasentaja ole. Hermot menettänyt lomalainen vaan. Eikä kannata edes yrittää käännyttää. Toi paska lähtee vaihtoon.
- se ALUSHUOPA
tekee tiiviin konesaumakaton alla.? HÄH.!
- kuulla
Sen olen kyllä kuullut, että huopakatot uusitaan tuolla aikavälillä, mutta peltikatto maalataan 25v. välein.Omias.!
- pointti....
se ALUSHUOPA kirjoitti:
tekee tiiviin konesaumakaton alla.? HÄH.!
ja vastauksia mielenkiinnolla odottelemaan? Veikkaan et tässä tapauksessa sitä ei taas käytetäkään.
- suomesta
Seuraavaan provoon voit kirjoittaa, että vaikka olenkin työtön huopakattoasentaja olen kumminkin ahkera.............BUAHHAHHHAHHAHAHAHHAHAAAAAAyhtäkään työtöntä pikimiestä tällä hetkellä. Peltitöihin kyllä löytyy tekijöitä hyvinkin nopeasti.
- .........,,,,,,,,,,,..........
suomesta kirjoitti:
yhtäkään työtöntä pikimiestä tällä hetkellä. Peltitöihin kyllä löytyy tekijöitä hyvinkin nopeasti.
Kysyppäs työvoimatoimistosta niin joudut ihmettelemään asiaa. Työttömiä timpureita löytyy satoja ja niitähän nämä typerät pikimiehet yleensä ovat.
Kattotulityökurssilla ammattimieheksi..........muahhahhhaaaaaa - on timpureita
.........,,,,,,,,,,,.......... kirjoitti:
Kysyppäs työvoimatoimistosta niin joudut ihmettelemään asiaa. Työttömiä timpureita löytyy satoja ja niitähän nämä typerät pikimiehet yleensä ovat.
Kattotulityökurssilla ammattimieheksi..........muahhahhhaaaaaaeikä mitään tekoa pikimiesten kanssa. Tulityökurssilla ei myöskään ole tekemistä ammattitaidon kanssa. Se on se monen vuoden koulu ammattilaisen mukana josta se ammattitaito tulee. Kyseessä siis juuri se koulu jota et katkeruudestasi päätellen läpäissyt. Vai oisko kohdallasi tyssännyt jo siihen tulityökurssiin.
- jo kiinnostamaan
on timpureita kirjoitti:
eikä mitään tekoa pikimiesten kanssa. Tulityökurssilla ei myöskään ole tekemistä ammattitaidon kanssa. Se on se monen vuoden koulu ammattilaisen mukana josta se ammattitaito tulee. Kyseessä siis juuri se koulu jota et katkeruudestasi päätellen läpäissyt. Vai oisko kohdallasi tyssännyt jo siihen tulityökurssiin.
Montako taloa täytyy polttaa, jotta voi tituleerata itsensä kattohuopamieheksi:)
Olisi meinaan sukulaiset moisesta tittelistä ylpeitä:) - ei polta
jo kiinnostamaan kirjoitti:
Montako taloa täytyy polttaa, jotta voi tituleerata itsensä kattohuopamieheksi:)
Olisi meinaan sukulaiset moisesta tittelistä ylpeitä:)taloja. Tässä yksi eroista ammattilaisen ja amatöörejen välillä.
- tiivissauma
ei polta kirjoitti:
taloja. Tässä yksi eroista ammattilaisen ja amatöörejen välillä.
Asiantuntevista vastauksista kysymykseen, luetun ymmärtämisestä vähän miinusta.
- derbiä
katolle, niin ei tarvitse olla sitä sitten uusimassa, vähän ehkä kalliimpi, mutta sehän onkin kumia..
- Psj
Vaikka vanha keskustelu onkin on pakko kommentoida. Itsestään liimattavia ei kannata asentaa. Huono tarttuvuus, bitumi yleensä ainoastaan saumassa. Kannattaa panostaa hitsattaviin materiaaleihin ja siihen asiansa tunteva kaveri asentamaan niin kestää seuraavat 30v. Mitä näihin timpureihin😂😂😂 tulee, niin että osaa naurattaa. Kovalla asenteella yleensä ovat NIIN ammatti miehiä. Pitävät omaa hommaa aivan rakettitieteenä, vaikka siitähän sitä kuvista luetaan mikä palikka menee minne. Luulevat että muut eivät kuvia osaa lukea jos se ei kuulu jokapäiväiseen työhön😂😂😂😂. Yleensä aika orpoja kavereita sitten kun pitäs käyttää omaa järkeä, kykyä järjestää asioita ja nähdä rakennustyömaa isommassa kuviossa kuin vain se oman palikan naulaaminen. Tällä alalla "parhaita" miehiä on PALJON...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783