Mikä skode isolle kuskille?

pösökuski

Mikä skode ois passeli tällaiselle aikuiselle työmatkamopoilijalle? Kokoa on 185cm/100kg...
Tärkeimpinä ominaisuuksina pitäisin kiihtyvyyttä ja ajo-ominaisuuksia, eli pitäis olla ihan kunnon iskunvaimentimet eikä pelkät jouset niin kuin useimmissa ainakin kiinalaisissa tuntuu olevan. Skodena tällä hetkellä trekker joka on kyllä aivan liian ahtaan tuntunen ja se menis sitten vaikka vaihdossa...
Oisko jotain hyviä malleja vaikka 16-tuumasilla renkailla, -kokemuksia kellään...?

8

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monet tuttavat ovat kehuneet kymcon peoplea.... kokoa ainakin renkaissa riittää vaikkakin suuri koko ja pienet tehot/kuutiot(50cc) tuovat "omat" ongelmansa mutta jokainenhan muistaa että kyseessä on moposkootteri eikä se ole tarkoitettukkaan raketiksi vaikka kuinka haluaisi... http://www.masco.fi/kymco/people.html ja netistä "bongattu" asiallinen "testi" http://www.nettimp.com/mp/koea/k50s.htm vaikkakin kuljettaja on sinua 7cm lyhyempi...
      Hyvä tapa tosiaan on kysellä muiden "kokemuksia" ja käydä useampi koeajamassa jonka jälkeen itse tekee johtopäätökset oman maun ja kukkaron mukaan :)

• pösökuski

Samperi kun masco ei ilmota akselivälejä kymcoille... Tuota agility city mallia oon kans katsellu...
        Sit myös aprilialla ois tuo sportcity 50 ja piaggio liberty s vois kans kiinnostaa kun vain tietäis jotain niiden toimivuudesta...

• että.....
        pösökuski kirjoitti:

Samperi kun masco ei ilmota akselivälejä kymcoille... Tuota agility city mallia oon kans katsellu...
        Sit myös aprilialla ois tuo sportcity 50 ja piaggio liberty s vois kans kiinnostaa kun vain tietäis jotain niiden toimivuudesta...

Ihan itse menisit koeajamaan kiinnostavia malleja ?
        Netissä on vähän vaikea mallata ajotuntumia jne...

• toinen pösökuski
        että..... kirjoitti:

Ihan itse menisit koeajamaan kiinnostavia malleja ?
        Netissä on vähän vaikea mallata ajotuntumia jne...

Pösön Elystar TSDI istuu kuin nyrkki silmään!

• suositeltiin Zoneria, rengaskokoa en tiedä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=4500000000000592&posting=22000000014772186

• nasukasa

...siis Peugeot,on myös iso.Elyseoa on vaan aika vaikea löytää,niitä on varmaan myyty aika vähän.Elystaria vielä vaikeampi...

• pösömies

Täällä oulussa ainaki niukasti koeajossa kauppiailla skoottereita.
      Ihmetyttää myös tuo hintapolitiikka kun piaggio liberty s ja aprilia sportcity mallit maksavat yli 2000e ja näyttävät olevan kiinassa tehtyjä, muutama satanen lisää ja sais eurooppalaista alle, -tosin pienemmillä renkailla...
      Noita isoja pösöjä ei taida enää uusia saada ja käytettyyn hankala saada vanhaa vaihdossa.

• jejejejje444

suosittelisin aprilia Rs skootteria, kiihtyy hyvin kulkee hyvin vääntää hyvin. Melko korkea jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5514
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4830
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2761
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2018
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1482
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1456
    Aihe