Miten saa parhaiten poistettua koirankarvat auton takaosasta, jossa pohjalla kokolattiamaton tyylinen verhoilu?
koirankarvojen poisto AUTOsta ????????????????????
8
3902
Vastaukset
- poistanut karvat
penkeistä ainakin ilmastointiteipillä. Sitä kierros väärinpäin sormien ympärille ja eikun pyörittelemään :) Karvat tarttuu teippiin, nopeampaa /tehokkaampaa kuin imurointi ainakin meidän tapauksessa :D. Toinen vaihtis on vetää sellaisella pehmeällä kumilastalla/lattian kuivaajalla (vaahtomuovin tapaista)kaikki pinnat, karvat nousee syvältäkin sisustuksen syövereistä.
- karvat
Märkä sideharsovaippa on hyvä konsti. Karvat rullautuu harson edellä kasaan ja jos lisää vielä puhdistusainetta pesuveteen saat raikkaamman tuoksunkin autoon, Toimii sakemannin karvoihin.
- penkinsuojus joskus
Olen poistanut teippiharjalla auton tekstiiliverhoiluista koirankarvat pois, joskus olen käyttänyt tähän tarkoitukseen rikkaimuria, mutta tuolla teippiharjalla olen saanut siistimmän lopputuloksen.
Käytämme koirilla autossa myös penkinsuojusta(silloin kun muistetaan), mutta karvoja tarttuu tekstiiliverhoiluun suojasta huolimatta, ei tosin niin paljoa kuin ilman suojaa.
Nihkeällä, neutraaliin pesuaineeseen kastetulla pyyhkeellä, sienellä tms.hankaamalla saa myös hyvin karvat irtoamaan "palloina", siinä samalla saa tekstiilit "pestyä", tätä konstia käytän harvoin sen työlään tavan takia, ottaa käsivarsiin ja olkapäihin (tuntee ainakin siivonneensa autoa). - Anonyymi
Helppoa, sellaisella siihen tarkoitetulla suulakkeella. Esim tämä:
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/fureater-imurin-suulake?id=102493245- Anonyymi
Tuollainen itsellä:
https://www.amazon.com/Ontel-Sweep-Remover-Vacuum-Attachment/dp/B001B2RRMU
- Anonyymi
Omieni karvat saa sohvasta ja matosta yksinkertaisesti kostealla talouspaperilla pyyhkimällä. Ei ehkä se nopein keino, mutta karvat irtoaa hyvin. Minulla ei ainakaan imurilla lähde kaikki, niin talouspaperilla loput.
- Anonyymi
Ei ne hajut lähde millään, polta auto rakkeineen niin ongelma poistuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34712145Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15811176Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2796542Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555327Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1923805- 1763613
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin602661Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1652308Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva412174Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131894