koirankarvojen poisto AUTOsta ????????????????????

Jonnaliini91

Miten saa parhaiten poistettua koirankarvat auton takaosasta, jossa pohjalla kokolattiamaton tyylinen verhoilu?

8

3870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistanut karvat

penkeistä ainakin ilmastointiteipillä. Sitä kierros väärinpäin sormien ympärille ja eikun pyörittelemään :) Karvat tarttuu teippiin, nopeampaa /tehokkaampaa kuin imurointi ainakin meidän tapauksessa :D. Toinen vaihtis on vetää sellaisella pehmeällä kumilastalla/lattian kuivaajalla (vaahtomuovin tapaista)kaikki pinnat, karvat nousee syvältäkin sisustuksen syövereistä.

• karvat

Märkä sideharsovaippa on hyvä konsti. Karvat rullautuu harson edellä kasaan ja jos lisää vielä puhdistusainetta pesuveteen saat raikkaamman tuoksunkin autoon, Toimii sakemannin karvoihin.

• penkinsuojus joskus

Olen poistanut teippiharjalla auton tekstiiliverhoiluista koirankarvat pois, joskus olen käyttänyt tähän tarkoitukseen rikkaimuria, mutta tuolla teippiharjalla olen saanut siistimmän lopputuloksen.

Käytämme koirilla autossa myös penkinsuojusta(silloin kun muistetaan), mutta karvoja tarttuu tekstiiliverhoiluun suojasta huolimatta, ei tosin niin paljoa kuin ilman suojaa.

Nihkeällä, neutraaliin pesuaineeseen kastetulla pyyhkeellä, sienellä tms.hankaamalla saa myös hyvin karvat irtoamaan "palloina", siinä samalla saa tekstiilit "pestyä", tätä konstia käytän harvoin sen työlään tavan takia, ottaa käsivarsiin ja olkapäihin (tuntee ainakin siivonneensa autoa).

• ns. näppylähanskat on ihan hyvät

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Omieni karvat saa sohvasta ja matosta yksinkertaisesti kostealla talouspaperilla pyyhkimällä. Ei ehkä se nopein keino, mutta karvat irtoaa hyvin. Minulla ei ainakaan imurilla lähde kaikki, niin talouspaperilla loput.

• Anonyymi

Ei ne hajut lähde millään, polta auto rakkeineen niin ongelma poistuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11406
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5874
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      162
      4749
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      15
      4671
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      32
      4331
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4193
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80