Miten saa parhaiten poistettua koirankarvat auton takaosasta, jossa pohjalla kokolattiamaton tyylinen verhoilu?
koirankarvojen poisto AUTOsta ????????????????????
7
3726
Vastaukset
- poistanut karvat
penkeistä ainakin ilmastointiteipillä. Sitä kierros väärinpäin sormien ympärille ja eikun pyörittelemään :) Karvat tarttuu teippiin, nopeampaa /tehokkaampaa kuin imurointi ainakin meidän tapauksessa :D. Toinen vaihtis on vetää sellaisella pehmeällä kumilastalla/lattian kuivaajalla (vaahtomuovin tapaista)kaikki pinnat, karvat nousee syvältäkin sisustuksen syövereistä.
- karvat
Märkä sideharsovaippa on hyvä konsti. Karvat rullautuu harson edellä kasaan ja jos lisää vielä puhdistusainetta pesuveteen saat raikkaamman tuoksunkin autoon, Toimii sakemannin karvoihin.
- penkinsuojus joskus
Olen poistanut teippiharjalla auton tekstiiliverhoiluista koirankarvat pois, joskus olen käyttänyt tähän tarkoitukseen rikkaimuria, mutta tuolla teippiharjalla olen saanut siistimmän lopputuloksen.
Käytämme koirilla autossa myös penkinsuojusta(silloin kun muistetaan), mutta karvoja tarttuu tekstiiliverhoiluun suojasta huolimatta, ei tosin niin paljoa kuin ilman suojaa.
Nihkeällä, neutraaliin pesuaineeseen kastetulla pyyhkeellä, sienellä tms.hankaamalla saa myös hyvin karvat irtoamaan "palloina", siinä samalla saa tekstiilit "pestyä", tätä konstia käytän harvoin sen työlään tavan takia, ottaa käsivarsiin ja olkapäihin (tuntee ainakin siivonneensa autoa). - AnonyymiUUSI
Helppoa, sellaisella siihen tarkoitetulla suulakkeella. Esim tämä:
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/fureater-imurin-suulake?id=102493245 - AnonyymiUUSI
Omieni karvat saa sohvasta ja matosta yksinkertaisesti kostealla talouspaperilla pyyhkimällä. Ei ehkä se nopein keino, mutta karvat irtoaa hyvin. Minulla ei ainakaan imurilla lähde kaikki, niin talouspaperilla loput.
- AnonyymiUUSI
Ei ne hajut lähde millään, polta auto rakkeineen niin ongelma poistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202373Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3081286- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681