Kansityttö

veneeseen :)

Eikös täällä veneilypalstalla ole ollenkaan sellaista
seuranhaku/tarjontaa kuin esim. vaellusfoorumilla.
Tässä olis kelpo viiskymppinen edustava kansityttö,
joka mielisi merelle, kalastajantyttö kun olen merenrannalta, mutta vene puuttu :)

11

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • innokas veneilijä

minulla on busteri ja olen 20v. käykö?

• Maano.

suanna selevvöö minnee laesta sualista sie out oekkeen kallaastamassa...?

• löytyy jos

olet kiinnostunut purjehduksesta. Ja osaat vähän merimiestaitoja. Yhteystietohin kyllä vastaan tarkemmin.

• 55-purjehtija

Pääsin just eroon akasta, vene jäi vielä itselle,
      laita ainakin kuva itsestäsi, kun ikääkin sulla on, niin varmistetaan toi sun edustuskelpoisuus.
      Laita lähikuva, bikinikuva edestä ja takaa

• 50 v kaunotar

Ehkä tekstisi on huumoria mutta moni mies on ihan oikeesti vakavasti sitä mieltä että he 50 villityksen iässä luulee saavansa (ja saakin???) nuoria nättejä naisia, mutta mitä he kuvittelevat? onko se pääasia että kannella on joku hoikka nuori idiootti blondi joka vain ja ainoastaan käyttää hyväkseen sun lompakkoa ja päästääkseen veneilemään?! Kyllä mies silloin on tunnevammainen hölmö ja entinen vaimo saa kiittää luojaa että pääsi eroon hänestä. Luulisi että ikääntyvälle miehelle se kommunikaatio ja yhteenkuuluvuus olisi tärkeää (kuten seksikin), eikä ulkonäkö ja yleensä nämä nuoruutta kaipaavat miehet luulevat itse olevansa hyvännäköisiä kaljamahoineen. Itse olen 50 v nuorekas, mutta en silti kaipaa 40 v miestä vaikka he pyörivät mun ympärillä. Haluan stabiilin miehen joka jo on luopunut metsästämisestä ja haluaa yhdessä turvallisesti vanheta. Voi teitä miehiä!! Nuori nainen jättää teitä kumminkin jossain vaiheessa ja sitten 60 v:nä olette yksin, eli onnea vaan teille.

• nainen jätä
        50 v kaunotar kirjoitti:

Ehkä tekstisi on huumoria mutta moni mies on ihan oikeesti vakavasti sitä mieltä että he 50 villityksen iässä luulee saavansa (ja saakin???) nuoria nättejä naisia, mutta mitä he kuvittelevat? onko se pääasia että kannella on joku hoikka nuori idiootti blondi joka vain ja ainoastaan käyttää hyväkseen sun lompakkoa ja päästääkseen veneilemään?! Kyllä mies silloin on tunnevammainen hölmö ja entinen vaimo saa kiittää luojaa että pääsi eroon hänestä. Luulisi että ikääntyvälle miehelle se kommunikaatio ja yhteenkuuluvuus olisi tärkeää (kuten seksikin), eikä ulkonäkö ja yleensä nämä nuoruutta kaipaavat miehet luulevat itse olevansa hyvännäköisiä kaljamahoineen. Itse olen 50 v nuorekas, mutta en silti kaipaa 40 v miestä vaikka he pyörivät mun ympärillä. Haluan stabiilin miehen joka jo on luopunut metsästämisestä ja haluaa yhdessä turvallisesti vanheta. Voi teitä miehiä!! Nuori nainen jättää teitä kumminkin jossain vaiheessa ja sitten 60 v:nä olette yksin, eli onnea vaan teille.

meitä kun vasta siinävaiheessa kun kuollakupsahdetaan ja saa perinnön. siihenasti joutuu näyttelemään, että tykkää meistä ;)

• veneessen :)
        50 v kaunotar kirjoitti:

"Alkuperäinen" kansityttö vastaa:
        Älä turhaan provosoidu, tytteliini, vaikka nuo
        miehet sitä yrittävät.
        Vitsiksihän tää meni...eikä helmiä anneta sioille.
        Toki kuva annetaan kuvasta, katsotaanpa kuka häviää!
        Yhtä hyvin mulle olisi sopinut nainen veneilykumppaniksi, kun nuo veneilevät ystäväpariskunnat ovat "jostain syystä" jääneet
        erottuani........"kilpailija" ei sovi enää samaan veneeseen.

• pariskunta.
        veneessen :) kirjoitti:

miehet sitä yrittävät.
        Yhtä hyvin mulle olisi sopinut nainen veneilykumppaniksi, kun nuo veneilevät ystäväpariskunnat ovat "jostain syystä" jääneet

meitä ei kilpailu haittaa. kolmisin aina mukavampi ;)

• ehdokas luuraa
        veneessen :) kirjoitti:

miehet sitä yrittävät.

ei ole antanut yhteyskanavaa. Veneeseen paikka kyllä löytyy.

• veneeseen :)
        ehdokas luuraa kirjoitti:

ei ole antanut yhteyskanavaa. Veneeseen paikka kyllä löytyy.

Kuten sanoin, huonolla maulla tuo ymmärrettiin.
        Mutta, jos jollain on vielä kiinnostusta asiaa
        kohtaan, voidaan keskustella osoitteessa:
        [email protected]

• kippari 52v

Osaathan ajaa venettä, kiinnittää köydet, kokata, siivota, hioa, maalata, hitsata, korjata lämmittimen ja sinulla on isot tissit.
      A vot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe