Eikös täällä veneilypalstalla ole ollenkaan sellaista
seuranhaku/tarjontaa kuin esim. vaellusfoorumilla.
Tässä olis kelpo viiskymppinen edustava kansityttö,
joka mielisi merelle, kalastajantyttö kun olen merenrannalta, mutta vene puuttu :)
Kansityttö
11
2247
Vastaukset
- innokas veneilijä
minulla on busteri ja olen 20v. käykö?
- Maano.
suanna selevvöö minnee laesta sualista sie out oekkeen kallaastamassa...?
- löytyy jos
olet kiinnostunut purjehduksesta. Ja osaat vähän merimiestaitoja. Yhteystietohin kyllä vastaan tarkemmin.
- 55-purjehtija
Pääsin just eroon akasta, vene jäi vielä itselle,
laita ainakin kuva itsestäsi, kun ikääkin sulla on, niin varmistetaan toi sun edustuskelpoisuus.
Laita lähikuva, bikinikuva edestä ja takaa- 50 v kaunotar
Ehkä tekstisi on huumoria mutta moni mies on ihan oikeesti vakavasti sitä mieltä että he 50 villityksen iässä luulee saavansa (ja saakin???) nuoria nättejä naisia, mutta mitä he kuvittelevat? onko se pääasia että kannella on joku hoikka nuori idiootti blondi joka vain ja ainoastaan käyttää hyväkseen sun lompakkoa ja päästääkseen veneilemään?! Kyllä mies silloin on tunnevammainen hölmö ja entinen vaimo saa kiittää luojaa että pääsi eroon hänestä. Luulisi että ikääntyvälle miehelle se kommunikaatio ja yhteenkuuluvuus olisi tärkeää (kuten seksikin), eikä ulkonäkö ja yleensä nämä nuoruutta kaipaavat miehet luulevat itse olevansa hyvännäköisiä kaljamahoineen. Itse olen 50 v nuorekas, mutta en silti kaipaa 40 v miestä vaikka he pyörivät mun ympärillä. Haluan stabiilin miehen joka jo on luopunut metsästämisestä ja haluaa yhdessä turvallisesti vanheta. Voi teitä miehiä!! Nuori nainen jättää teitä kumminkin jossain vaiheessa ja sitten 60 v:nä olette yksin, eli onnea vaan teille.
- nainen jätä
50 v kaunotar kirjoitti:
Ehkä tekstisi on huumoria mutta moni mies on ihan oikeesti vakavasti sitä mieltä että he 50 villityksen iässä luulee saavansa (ja saakin???) nuoria nättejä naisia, mutta mitä he kuvittelevat? onko se pääasia että kannella on joku hoikka nuori idiootti blondi joka vain ja ainoastaan käyttää hyväkseen sun lompakkoa ja päästääkseen veneilemään?! Kyllä mies silloin on tunnevammainen hölmö ja entinen vaimo saa kiittää luojaa että pääsi eroon hänestä. Luulisi että ikääntyvälle miehelle se kommunikaatio ja yhteenkuuluvuus olisi tärkeää (kuten seksikin), eikä ulkonäkö ja yleensä nämä nuoruutta kaipaavat miehet luulevat itse olevansa hyvännäköisiä kaljamahoineen. Itse olen 50 v nuorekas, mutta en silti kaipaa 40 v miestä vaikka he pyörivät mun ympärillä. Haluan stabiilin miehen joka jo on luopunut metsästämisestä ja haluaa yhdessä turvallisesti vanheta. Voi teitä miehiä!! Nuori nainen jättää teitä kumminkin jossain vaiheessa ja sitten 60 v:nä olette yksin, eli onnea vaan teille.
meitä kun vasta siinävaiheessa kun kuollakupsahdetaan ja saa perinnön. siihenasti joutuu näyttelemään, että tykkää meistä ;)
- veneessen :)
50 v kaunotar kirjoitti:
"Alkuperäinen" kansityttö vastaa:
Älä turhaan provosoidu, tytteliini, vaikka nuo
miehet sitä yrittävät.
Vitsiksihän tää meni...eikä helmiä anneta sioille.
Toki kuva annetaan kuvasta, katsotaanpa kuka häviää!
Yhtä hyvin mulle olisi sopinut nainen veneilykumppaniksi, kun nuo veneilevät ystäväpariskunnat ovat "jostain syystä" jääneet
erottuani........"kilpailija" ei sovi enää samaan veneeseen. - pariskunta.
veneessen :) kirjoitti:
miehet sitä yrittävät.
Yhtä hyvin mulle olisi sopinut nainen veneilykumppaniksi, kun nuo veneilevät ystäväpariskunnat ovat "jostain syystä" jääneet
erottuani........"kilpailija" ei sovi enää samaan veneeseen.meitä ei kilpailu haittaa. kolmisin aina mukavampi ;)
- ehdokas luuraa
veneessen :) kirjoitti:
miehet sitä yrittävät.
erottuani........"kilpailija" ei sovi enää samaan veneeseen.ei ole antanut yhteyskanavaa. Veneeseen paikka kyllä löytyy.
- veneeseen :)
ehdokas luuraa kirjoitti:
ei ole antanut yhteyskanavaa. Veneeseen paikka kyllä löytyy.
Kuten sanoin, huonolla maulla tuo ymmärrettiin.
Mutta, jos jollain on vielä kiinnostusta asiaa
kohtaan, voidaan keskustella osoitteessa:
[email protected]
- kippari 52v
Osaathan ajaa venettä, kiinnittää köydet, kokata, siivota, hioa, maalata, hitsata, korjata lämmittimen ja sinulla on isot tissit.
A vot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774