Tiistai 15.7.2008

Pa.pio

Raitis tiistai tänään. Kesä puolessa välissä.

8

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täälläkin, raittiina edelleen ja tänään.

• Spriten voimalla

leimaan raittiuskorttini tänäänkin :)

Pilvessä näyttää taivas tänään olevan, mutta mieli on pirteä ja se on pääasia!

• Eeva-Leena

Raittiina ilman rapulaa voittamaan tämänkin päivän kiusaukset. Vissyvettä janojuomana.

• OnkelNainen80

Käyn täällä joka päivä,ja terapiasta on käynyt :) Olen huomannut että kun ihmiset olleet pidemmän aikaa raittiina, kirjoitukset muuttuu ehkä vähän tylsiksi luettaviksi kuten tämän ketjun aloitus (joka sekin on ns omaterapiaviesti).

Eli jos teillä vaan riittää aikaa, niin kirjoittakaa mielellään jotakin muutakin, ihan vaikka "koirani kakkasi kenkääni. Ketutti." :D Nojaa, ehkä typerä ehdotus. Ajattelin nyt vaan ite kirjoitella jotain muuta.

5 tipatonta viikkoa takana, 6 menossa ja vasta nyt on alkanut kuntoilukin innostaa :D On ollut hidasta palautumista, mutta kaikinpuolin näkyvää. Mukavaa päivää kaikille!

• Juoppotrolli

Raittiina toistaiseksi, mutta nyt on hirveä viinanhimo. Sain eilen ison projektin valmiiksi ja olen yrittänyt palkita itseäni takilla, dvd-levyillä ja hyvällä ruoalla, kaikella mukavalla, mutta aivot kaipaavat palkinnoksi VIINAA! Tämä on aivan järkyttävä olo, kun ei meinaa housuissaan pysyä kun pitäisi päästä tinaamaan.

• Juoppotrolli kirjoitti:

Raittiina toistaiseksi, mutta nyt on hirveä viinanhimo. Sain eilen ison projektin valmiiksi ja olen yrittänyt palkita itseäni takilla, dvd-levyillä ja hyvällä ruoalla, kaikella mukavalla, mutta aivot kaipaavat palkinnoksi VIINAA! Tämä on aivan järkyttävä olo, kun ei meinaa housuissaan pysyä kun pitäisi päästä tinaamaan.

Raittiina.

• johnny boy

en tiedä itse tai ymmärrä tarkalleen, onko se tämä kesä vai rupeaako tuttavillani olemaan 30kriisi.
      moni puhuu rakkaudesta ja perheestä joku hurja lapsistakin. asia minkä kanssa olen paininut että mitä tekisin jos sattuisi joku varteen otettava mimmi kohdalle, näinhän on käynyt mutta jotenkin olen ajatellut että pitää ensin saada oma elämä mallilleen.

ehkä lähinnä ajattelen asiaa kannalta jos minä täysillä rakastuisin, mutta jos homma menisi puihin. mikä olisi meno sitten, tarttuisinko pulloon vai olisiko selkärankaa jatkaa eloa eteenpäin. en usko että kertoisin helposti ongelmastani alkon kanssa. ylipäätänsä tähän päivään mennessä olen kertonut ongelmastani vasta parille todella hyvälle ystävälleni, varmaan heilläkin tieto on mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ehkä toiset tuttavani ovat pistäneet jo sen merkille että tuoppia tai konjakkilasia ei ole kädessäni ihan äsken näkynytkään.

toisaalta tämänhetkinen elämä maistuu minulle jo näin, ehkä kumminkin on parempi vain nauttia tästä elämästä alkuun ja opetella tuntemaan itseään paremmin ennen kuin heittää kaiken likoon, tai mistä sitä tietää.

mahdotonta jossittelua mutta kumminkin, napit korville ja lenkille.

• Saniliina

Raitis oli tämä tiistai. Välillä sadetta, välillä paistetta ja kaikin puolin ahkeraa työskentelyä siinä säiden armoilla, osin sisällä, osin ulkona. Hyvin meni päivä, alkoi aamulla pienellä pikaisella piristyslenkillä ja näyttää päättyvän tänne palstalle. Terapiasta tämä tosiaan käy, kuten joku totesikin. Varmaan tylsää luettavaa joillekin, kun jokainen vaan hehkuttaa omaa raittiuttaan. Mutta minulle on tärkeää saada kertoa ääneen, kuinka onnellinen olen raittiisti menneestä päivästä. Tai siis kirjoittaa - sehän on kuin sanoisi ääneen jollekin :-) Ja on myös mukava seurata toisten samassa veneessä olevien tilannetta. Voihan sitä hyppiä yli ne kirjoitukset, jotka tuntuvat tylsiltä heti kättelyssä.

Mutta päivä raittiina ei ole tylsää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe