Time

jupiter68

Onko täällä käsitelty Dave Clarkin Time tuotantoa..
Siinähän on pari niin mahtipontista ja absoluuttisesti Freddielle tehtyä kappaletta.
Myös Time-video on mahtava. Ja In My Defencen loppu. Tulee jotenkin niin syvältä ja sydämestä se Help me God, Please help me.
Dave Clark sanoi, että Fredddie on 80-luvun E.Piaf - hänessä on jotain samaa "voimaa".
Oliko muuten niin, ettei Freddie ollut yhtään itse säveltämässä/sanoittamassa näitä kappaleita?

Samalla voisi kysyä, että tietääkö kukaan onko Freddie elokuva missä vaiheessa? Vai unohdettuko koko projekti....

5

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bad Co.

      "Onko täällä käsitelty Dave Clarkin Time tuotantoa..
      Siinähän on pari niin mahtipontista ja absoluuttisesti Freddielle tehtyä kappaletta.
      Myös Time-video on mahtava. Ja In My Defencen loppu. Tulee jotenkin niin syvältä ja sydämestä se Help me God, Please help me.
      Dave Clark sanoi, että Fredddie on 80-luvun E.Piaf - hänessä on jotain samaa "voimaa".
      Oliko muuten niin, ettei Freddie ollut yhtään itse säveltämässä/sanoittamassa näitä kappaleita?

      -----
      Eipä muistu, että näillä palstoilla oltaisiin Dave Clarken tuonnanosta puhuttu. Mutta totta höpiset, että kyseiset tsipaleet ovat varsin mahtipontisia ja soolotuotannon absoluuttisia helmiä. Freddie ei kyseisten biisien kirjoittamiseen osallistunut, vaikkakin Dave muuten oli hänen hyvä ja läheinen ystävä, kuten myös Time -musikaalin vakiokokoonpanossa se suurin tähti eli Cliff Richards. Samaisessa teatterissahan (Dominion Theatre), jossa Freddiekin kävi vierailemassa, pyörii tänäpäivänä eräs mainetta niittänyt We Will Rock You -musikaali.

      ......


      "Samalla voisi kysyä, että tietääkö kukaan onko Freddie elokuva missä vaiheessa? Vai unohdettuko koko projekti.... "

      Ajatuksen tasollahan projekti vielä elää, mutta on sinänsä varsin alkutekijöissä. Vaikkakin legendaarisista muusikoista on elokuvia viime aikoina varsin ahkeraan tahtiin väsätty, ennen ensi vuoden loppua tuskin mitään mullistavaa siinä rintamalla tapahtuu.

      • Lucy who was high

        "ennen ensi vuoden loppua tuskin mitään mullistavaa siinä rintamalla tapahtuu."

        mihin tänä "tieto" perustuu?


      • Bad Co.
        Lucy who was high kirjoitti:

        "ennen ensi vuoden loppua tuskin mitään mullistavaa siinä rintamalla tapahtuu."

        mihin tänä "tieto" perustuu?

        "mihin tänä "tieto" perustuu?"
        ---

        Sen verran hiljaista on ollut siinä rintamalla, että perustuu ihan matemaattiseen pohdiskeluun - ensi-iltaan kun pitää aina varata noin vuosi ja risat.


      • riittääkään?
        Bad Co. kirjoitti:

        "mihin tänä "tieto" perustuu?"
        ---

        Sen verran hiljaista on ollut siinä rintamalla, että perustuu ihan matemaattiseen pohdiskeluun - ensi-iltaan kun pitää aina varata noin vuosi ja risat.

        veikkaisin pikemminkin kahta vuotta kun ei mitään ole projektista kuulunut.


      • fani vaan

        Taas luin jostain :)
        Käsikirjoitus on Brianin, Rogerin ja Deaconin tarkastettavana. Tällainen lehti juttu löyty netistä jonkun brittiläisen lehden sivuilta. Tästä on aikaa yli puoli vuotta. Käskirjoittajan nimeä en muista. Tuo Deaconin osallisuus mainittiin kyllä nyt oon siitä aivan varma, muisti alkaa palailemaan. Jonkun aiemman jutun kirjoitin tässä aamun tunneilla jossa en tainnut olla ihan varma kyseisestä asiasta. Lehtitietoja, en siis väitä Deaconin olevan mukana lukemassa käsikirjoitusta.

        Edelleen pahoittelen etten muista lähteitä. En väitä edelleenkään että paikkaansa pitäisi, herrat tietävät itse.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe