Terhi 5hv

januski-m

eli siis tuohon vanhempaan ilmajäähdytteiseen valkoisella kopalla olevaan tepaan tarttisin räjäytyskuvia jos joltakulta löytyis!

5

649

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä jos olisi tiedossa mistä tuohon saisi tiivisteitä ainakin kampikammion alempi stefa on kaput ja samallahan ne muutkin vaihtas...
      niin ja vesipumpunpyörälle olis käyttöä vanha kun on entinen, mihin tuo kone sitä nyt ikinä tarviikaan...pakokaasujen jäähdytykseen ja vaimentamiseen???

• -Terhin kanssa soudellut-

Aikaisemmissa jutuissa oli osoite johonkin varaosafirmaan etsippäs sieltä. Ainakin siipipyöriä ja tiivisteitä sai sieltä. Googlettele niin löytyy.
        Tarkista onko vesireikä porattu. Ensimmäisissä valkokoppaisissa Export-malleissa oli alakerran sihdin takana oleva reikä poraamatta. Vesi ei siis päässyt edes siipipyörälle asti. Sihdin alla oli siis vain perän kiinnitysmutteri, ei vesireikää. Ohjauslaakeri kuumeni ja jäykistyi eikä kone jaksanut kuumana kunnolla käydä. Minulla oli just tälläinen 'laatupeli'. Se oli sitä suomalaista huolellisuutta ja osaamista.

• -Terhin kanssa soudellut- kirjoitti:

Aikaisemmissa jutuissa oli osoite johonkin varaosafirmaan etsippäs sieltä. Ainakin siipipyöriä ja tiivisteitä sai sieltä. Googlettele niin löytyy.
        Tarkista onko vesireikä porattu. Ensimmäisissä valkokoppaisissa Export-malleissa oli alakerran sihdin takana oleva reikä poraamatta. Vesi ei siis päässyt edes siipipyörälle asti. Sihdin alla oli siis vain perän kiinnitysmutteri, ei vesireikää. Ohjauslaakeri kuumeni ja jäykistyi eikä kone jaksanut kuumana kunnolla käydä. Minulla oli just tälläinen 'laatupeli'. Se oli sitä suomalaista huolellisuutta ja osaamista.

tuosta minunkin koneesta moinen reikä puuttua, pitänee porata se sinne niin pääse vesi kulkeen sen mitä kulkee. kiitti vinkistä!
        ai ja osatkin löytyivät.
        Vielä jos joku viitsisi kertoa oikean kärkivälin niin ei tarttis arpoo niin kovasti ja ehkä lähtis helpommin käyntiin...? :) tuo väli kun vaikuttaa siihen avautumiskulmaan joka taas vaikuttaa syttyennakkoon.
        no tässäpä taas tällä kertaa, piutää mennä rassaamaan tuo kaasari vielä auki...

• kapesa

Leppävirralla on jotain osaa soita 0400-578033

• syttytulppa

tähän olisi passeli? ittellä ei ole mitään hajua, kun lojunut nurkissa ilman tulppaa tosipitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1041
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      36
      629
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      568
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      532
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      318
      495
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      441
    Aihe