kun sitä niin kehutaan, kun paljo sellainen kustantaisi?
mitä siirtonurtsi maksaa?
5
924
Vastaukset
- NYT MUISTA
NIIN JOTAKIN NOIN 2.20 € NELIÖ
- kukoistava nurtsi
2,50-3,50e/m2 riippuen toimittajasta. On muuten joka sentin väärti.
- tilaamassa
siirtonurmea. Maksaa 4€/neliömetri ja etelä-Suomessa.
- Eeva Pyhämaa
Missä päin Etelä-Suomea olet. Minä muutin Uuteenkaupunkiin ja haluan pikaisesti uuden nurmikon taloni pihaan, joka juuri laitettiin mullalle. En jaksaisi odottaa ensi kevääseen ja nurmikkoon..
- tilannut
Eeva Pyhämaa kirjoitti:
Missä päin Etelä-Suomea olet. Minä muutin Uuteenkaupunkiin ja haluan pikaisesti uuden nurmikon taloni pihaan, joka juuri laitettiin mullalle. En jaksaisi odottaa ensi kevääseen ja nurmikkoon..
Ehkä ehdit jo hommaamaan nurmea... Meidän siirtonurmi on Koskenkylästä, Porvoon läheltä. Istutettiin noin pari viikkoa sitten ja nyt näyttää hyvältä :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777