Mikä hääpaikka: PK-seutu,iso sali ja sauna myöhään

Aamuun juhlijat

Tarkoituksenamme on pitää pääkaupunkiseudulla tänä syys-lokakuussa hääjuhlat cocktail-tyylisenä tanssijuhlana, jossa jatkot yösaunomisena.

Monta paikkaa ollaan ja katsottu, mutta lähinnä ongelmana on ollut riittävän iso sali ja hiljaisuus klo 23 mennessä.

Paikassa pitäisi olla riittävän iso juhlasali, johon mahtuu bändi ja kunnolla tanssimaan n. 50-70 hlöä. Cocktail-tarjoilu ja jokunen pöytä ei tarvitse olla ihan samassa tilassa, mutta mielellään. Paikan tulee olla idyllinen ja mielellään veden äärellä.

Pakollinen catering voi olla, mutta omat juomat pitää saada tuoda.

Tanssi ja soitto tulisi olla mahdollista vähintään n. klo 01:teen asti ja "äänekäs" saunomismahdollisuus n. klo 23-03. Laulu tulee raikamaan.

Tilavuokran kattohinta on n. 1000 euroa. Majoittumismahdollisuus on plussaa.

Paikan tulisi siis olla aika syrjäisä tai muuten suojaisa (jotta ääntä voi pitää), mutta kuitenkin n. 100 km Helsingistä. Helsingin itäpuoleinen sijainti on plussaa.

Oliko liian pahoja vaatimuksia? :)

5

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhlasali salmisaareen

Hei ,

Tällainen paikka on valmistumassa Salmisaareen , mutta 2009 lopulla --- max 150 henk. istumaan , terassi 100 m2 merelle , edustussauna ja saa juhlia pitkään , saa myös tuoda omat juomat.
      Täydellisesti Teidän toiveiden mukainen juhlapaikka , myös hotelli vieressä.
      Seuraa infoa joka tulee sivuille www.anninjuhla.fi

• häät tulossa 2010

hienoa että pääkaupunkiseudulle on tulossa sellaisia saleja lisää joihin saa tuoda omat juomat ja mahtuu kunnolla istumaan reilu 100 henk.

• tämän tyyppisissä häissä

Espoossa Nuuksion majalla, iso keltainen puurakennus, yösijoja yläkerrassa ja juhlasalit alhaalla.

• häät 2010

Tuleeko miten noita parkkipaikkoja tuonne Salmisaareen eli sinne minne valmistuu tuo uusi juhlapaikka , meitä myös kiinnostaa kun häät ovat tulossa n. 130 henk.

• juhlat

parkkipaikkoja tulee runsaasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59