IE7 sanoo ettei voi näyttää sivua tod näk koska osote on kirjotettu väärin tai yhteyttä ei ole. Osotteen saa kopioida vaikka FF:stä (jossa kyllä osote on oikein) ja silti IE sanoo että ehei kuules väärä osote. Sitte kotisivulla se sanoo sen että yhteys puuttuu (jännä ku FF, Outlook, MSN, Norton ja Lime toimii) mutta yhteyden vianmääritys väittää yhteyden olevan kunnossa. Mikä neuvoksi?
ei yhteyttä vai?
4
175
Vastaukset
- MinäIte.
Minun selimeen jos tulee tollanen herja niin klikkaan hiirellä päivityksen, niin sivu aukee.
Tosin voihan se herja olla erinlainen kuin minulla. - koneessa
niih,pöpöjä koneessa....
- Mikäeitoimi
Tämähän ei tue ihan kaikkia sivuformaatteja kyllä. Vasta IE8 tukee.
- aloittaja
Toimii nytten, outo juttu kun ei kuukauteen toiminu ja sitte alko toimii heti.
Ei ollu mitään pöpöjä koska Norton on päivitetty eikä mitää löytäny vaikka ollaan koko kone tutkittu useaan otteeseen...
Eikä sivunpäivitys mitään auttanu millonkaa.
Toivottavasti ei tule kellekkää muulle tollasta ongelmaa. Eipä siinä mitään, IE:tä tässä perheessä käytetä mutta kivahan se on ku nyt saa poistettua roskat MSN sähköpostista. FF FTW.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760