KALAVALEET

mentori-x

19

1647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran koukkuun 75kg kalan, sen nimeä en sano, eikä se ole valhe, vaan totuus! ;)

      • Sinimarjanen

        Mitä teit noin isolle kalalle?:))


      • Sinimarjanen kirjoitti:

        Mitä teit noin isolle kalalle?:))

        tuli ihana aviomies kahdeksikymmeneksi vuodeksi ;)


      • Peer G.

        Jos oikein kuningas-lohen sait niin
        älä anna pois. Saattaapi olla jo satakiloinen vonkale - arvaan taas ?


      • A..N..N..A
        Peer G. kirjoitti:

        Jos oikein kuningas-lohen sait niin
        älä anna pois. Saattaapi olla jo satakiloinen vonkale - arvaan taas ?

        kala oli, mutta ikävä kyllä lipsahti käsistä toiselle saalistajalle.


      • Peer G.
        A..N..N..A kirjoitti:

        tuli ihana aviomies kahdeksikymmeneksi vuodeksi ;)

        Oletko ilmoittanut ennätysrekisteriin.
        Mun erään kaverini Lohi on kylläkin reilusti satakiloinen vonkale !


      • Peer G.
        A..N..N..A kirjoitti:

        kala oli, mutta ikävä kyllä lipsahti käsistä toiselle saalistajalle.

        - Isoa kalaa kannattaa pyytää
        vaikkei saiskaan.
        Tuli äsken kahteen kertaan kun ilmoitettiin, että olen lähettänyt jo samanlaisen viestin.
        Jotkut sanovat Grönlannin valaan olevan suurin kala vaikkei se olekaan kala.
        Raamattukin kertoo jonkun joutuneen valaskalan vatsaan ja valas vei kaverin sinne minne jumala oli käskenyt mennä.


    • k/k

      ei ole minun lajini,siis hyvät kuulijat tarina on tosi.
      Kerran kun tultiin Kotkaan sisään niin puolikas oli ahteris valmiin heittämää kast liinan.
      Meni hutiks eli putos kaijalta mereen,kun kaveri alkoi koilaamaan sitä,se ihmetteli sen raskautta.
      Kun se nous reelinkille siin liinas oli hauki mukana.

    • Heikunkeikku

      ..jutskarini ei olekaan mikä tahansa kalajuttu, eikä taatusti kalavale.
      Johonkin ketjuun laitoinkin tämän jokunen aika sitten, mutta pakko pistää uusiks.
      Sain kerran NIIN mahdottomasti kaloja, ettei ne mahtuneet yhteen kasaan.
      :)

    • Anneli_P

      oli katiskassa 25 kg hauki, ei ollut helppoa saada pois:)

      • htza_Great

        aloitus tulee kuukauden välein?
        Eikö se riitä että kerran kesässä?
        Tämä oli jo keväällä viimeksi.

        No, meth saimma Lapissa Jänkhäkoiran kiinni.
        Söimma sitä pari viikhoa ja otimma laittomasti Tamhukkaa. Useammankin nelikon.
        Pari viikkhoa viella, niin päähsi karkhuun se koira.
        Teimma siithä kolmisenkymmentä Hillanpoimuria seuraavana kevhänä.Kuolluku oli. Oli seläsä kahenkymmenenkaheksan kotkan kynnet.


      • 23 osumaa
        htza_Great kirjoitti:

        aloitus tulee kuukauden välein?
        Eikö se riitä että kerran kesässä?
        Tämä oli jo keväällä viimeksi.

        No, meth saimma Lapissa Jänkhäkoiran kiinni.
        Söimma sitä pari viikhoa ja otimma laittomasti Tamhukkaa. Useammankin nelikon.
        Pari viikkhoa viella, niin päähsi karkhuun se koira.
        Teimma siithä kolmisenkymmentä Hillanpoimuria seuraavana kevhänä.Kuolluku oli. Oli seläsä kahenkymmenenkaheksan kotkan kynnet.

        Keskustelujen haulla sain runsaan neljän vuoden ajualta 23 osumaa. Keskusteluja lienee käyty eri ikäpalstoilla kymmenkunta joten tämän mukaan heitit ison kalavaleen.


    • Peer G.

      Nuorena ravustin innokkaasti. Rapumitta 10 cm jäi kovin lyhyeksi kun sain ennätysravun.
      Saksien kärkiväliä mitatessa piti käydä ihan Kravun kääntöpiirillä asti !

    • Ihmettelin kun katiska katosi ja kyselin sitä naapurilta. Tämä vastasi että jokea alas päin ui eilen iso hauki ja sillä oli katiska päässä! Saattoi olla se miun katiska...

    • kengittä

      Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.
      Pommi voi olla suutari, mutta millainen
      lie vedestä ongittu suutari?

    • Malttamaton

      palkintojen jaon aika?

      • kalamiehellä

        Muistan lapsuudestani kun kalareissulta palatessani kysyttiin:
        - Jäikö pallit pataan ?

        Tyhjä kalakori osoitti kysyjän olevan oikeassa.


      • Peer G.
        kalamiehellä kirjoitti:

        Muistan lapsuudestani kun kalareissulta palatessani kysyttiin:
        - Jäikö pallit pataan ?

        Tyhjä kalakori osoitti kysyjän olevan oikeassa.

        - Tyhjän saa pyytämättäkin.
        Tyhjästä on turha nyhjästä!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe