KALAVALEET

mentori-x

19

1647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran koukkuun 75kg kalan, sen nimeä en sano, eikä se ole valhe, vaan totuus! ;)

      • Sinimarjanen

        Mitä teit noin isolle kalalle?:))


      • Sinimarjanen kirjoitti:

        Mitä teit noin isolle kalalle?:))

        tuli ihana aviomies kahdeksikymmeneksi vuodeksi ;)


      • Peer G.

        Jos oikein kuningas-lohen sait niin
        älä anna pois. Saattaapi olla jo satakiloinen vonkale - arvaan taas ?


      • A..N..N..A
        Peer G. kirjoitti:

        Jos oikein kuningas-lohen sait niin
        älä anna pois. Saattaapi olla jo satakiloinen vonkale - arvaan taas ?

        kala oli, mutta ikävä kyllä lipsahti käsistä toiselle saalistajalle.


      • Peer G.
        A..N..N..A kirjoitti:

        tuli ihana aviomies kahdeksikymmeneksi vuodeksi ;)

        Oletko ilmoittanut ennätysrekisteriin.
        Mun erään kaverini Lohi on kylläkin reilusti satakiloinen vonkale !


      • Peer G.
        A..N..N..A kirjoitti:

        kala oli, mutta ikävä kyllä lipsahti käsistä toiselle saalistajalle.

        - Isoa kalaa kannattaa pyytää
        vaikkei saiskaan.
        Tuli äsken kahteen kertaan kun ilmoitettiin, että olen lähettänyt jo samanlaisen viestin.
        Jotkut sanovat Grönlannin valaan olevan suurin kala vaikkei se olekaan kala.
        Raamattukin kertoo jonkun joutuneen valaskalan vatsaan ja valas vei kaverin sinne minne jumala oli käskenyt mennä.


    • k/k

      ei ole minun lajini,siis hyvät kuulijat tarina on tosi.
      Kerran kun tultiin Kotkaan sisään niin puolikas oli ahteris valmiin heittämää kast liinan.
      Meni hutiks eli putos kaijalta mereen,kun kaveri alkoi koilaamaan sitä,se ihmetteli sen raskautta.
      Kun se nous reelinkille siin liinas oli hauki mukana.

    • Heikunkeikku

      ..jutskarini ei olekaan mikä tahansa kalajuttu, eikä taatusti kalavale.
      Johonkin ketjuun laitoinkin tämän jokunen aika sitten, mutta pakko pistää uusiks.
      Sain kerran NIIN mahdottomasti kaloja, ettei ne mahtuneet yhteen kasaan.
      :)

    • Anneli_P

      oli katiskassa 25 kg hauki, ei ollut helppoa saada pois:)

      • htza_Great

        aloitus tulee kuukauden välein?
        Eikö se riitä että kerran kesässä?
        Tämä oli jo keväällä viimeksi.

        No, meth saimma Lapissa Jänkhäkoiran kiinni.
        Söimma sitä pari viikhoa ja otimma laittomasti Tamhukkaa. Useammankin nelikon.
        Pari viikkhoa viella, niin päähsi karkhuun se koira.
        Teimma siithä kolmisenkymmentä Hillanpoimuria seuraavana kevhänä.Kuolluku oli. Oli seläsä kahenkymmenenkaheksan kotkan kynnet.


      • 23 osumaa
        htza_Great kirjoitti:

        aloitus tulee kuukauden välein?
        Eikö se riitä että kerran kesässä?
        Tämä oli jo keväällä viimeksi.

        No, meth saimma Lapissa Jänkhäkoiran kiinni.
        Söimma sitä pari viikhoa ja otimma laittomasti Tamhukkaa. Useammankin nelikon.
        Pari viikkhoa viella, niin päähsi karkhuun se koira.
        Teimma siithä kolmisenkymmentä Hillanpoimuria seuraavana kevhänä.Kuolluku oli. Oli seläsä kahenkymmenenkaheksan kotkan kynnet.

        Keskustelujen haulla sain runsaan neljän vuoden ajualta 23 osumaa. Keskusteluja lienee käyty eri ikäpalstoilla kymmenkunta joten tämän mukaan heitit ison kalavaleen.


    • Peer G.

      Nuorena ravustin innokkaasti. Rapumitta 10 cm jäi kovin lyhyeksi kun sain ennätysravun.
      Saksien kärkiväliä mitatessa piti käydä ihan Kravun kääntöpiirillä asti !

    • Ihmettelin kun katiska katosi ja kyselin sitä naapurilta. Tämä vastasi että jokea alas päin ui eilen iso hauki ja sillä oli katiska päässä! Saattoi olla se miun katiska...

    • kengittä

      Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.
      Pommi voi olla suutari, mutta millainen
      lie vedestä ongittu suutari?

    • Malttamaton

      palkintojen jaon aika?

      • kalamiehellä

        Muistan lapsuudestani kun kalareissulta palatessani kysyttiin:
        - Jäikö pallit pataan ?

        Tyhjä kalakori osoitti kysyjän olevan oikeassa.


      • Peer G.
        kalamiehellä kirjoitti:

        Muistan lapsuudestani kun kalareissulta palatessani kysyttiin:
        - Jäikö pallit pataan ?

        Tyhjä kalakori osoitti kysyjän olevan oikeassa.

        - Tyhjän saa pyytämättäkin.
        Tyhjästä on turha nyhjästä!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe