Kalastusakausi on parhaillaan ja ravustamaankin päästään
kait viikon kuluttua.
Mikä on sinun paras kalavaleesi.
Kuulopuheetkin hyväksytään !
http://www.ahven.net/suomi/ennatys/ennatyskalat.php
KALAVALEET
19
1647
Vastaukset
kerran koukkuun 75kg kalan, sen nimeä en sano, eikä se ole valhe, vaan totuus! ;)
- Sinimarjanen
Mitä teit noin isolle kalalle?:))
Sinimarjanen kirjoitti:
Mitä teit noin isolle kalalle?:))
tuli ihana aviomies kahdeksikymmeneksi vuodeksi ;)
- Peer G.
Jos oikein kuningas-lohen sait niin
älä anna pois. Saattaapi olla jo satakiloinen vonkale - arvaan taas ? Peer G. kirjoitti:
Jos oikein kuningas-lohen sait niin
älä anna pois. Saattaapi olla jo satakiloinen vonkale - arvaan taas ?kala oli, mutta ikävä kyllä lipsahti käsistä toiselle saalistajalle.
- Peer G.
A..N..N..A kirjoitti:
tuli ihana aviomies kahdeksikymmeneksi vuodeksi ;)
Oletko ilmoittanut ennätysrekisteriin.
Mun erään kaverini Lohi on kylläkin reilusti satakiloinen vonkale ! - Peer G.
A..N..N..A kirjoitti:
kala oli, mutta ikävä kyllä lipsahti käsistä toiselle saalistajalle.
- Isoa kalaa kannattaa pyytää
vaikkei saiskaan.
Tuli äsken kahteen kertaan kun ilmoitettiin, että olen lähettänyt jo samanlaisen viestin.
Jotkut sanovat Grönlannin valaan olevan suurin kala vaikkei se olekaan kala.
Raamattukin kertoo jonkun joutuneen valaskalan vatsaan ja valas vei kaverin sinne minne jumala oli käskenyt mennä.
- k/k
ei ole minun lajini,siis hyvät kuulijat tarina on tosi.
Kerran kun tultiin Kotkaan sisään niin puolikas oli ahteris valmiin heittämää kast liinan.
Meni hutiks eli putos kaijalta mereen,kun kaveri alkoi koilaamaan sitä,se ihmetteli sen raskautta.
Kun se nous reelinkille siin liinas oli hauki mukana. - Heikunkeikku
..jutskarini ei olekaan mikä tahansa kalajuttu, eikä taatusti kalavale.
Johonkin ketjuun laitoinkin tämän jokunen aika sitten, mutta pakko pistää uusiks.
Sain kerran NIIN mahdottomasti kaloja, ettei ne mahtuneet yhteen kasaan.
:) - Anneli_P
oli katiskassa 25 kg hauki, ei ollut helppoa saada pois:)
- htza_Great
aloitus tulee kuukauden välein?
Eikö se riitä että kerran kesässä?
Tämä oli jo keväällä viimeksi.
No, meth saimma Lapissa Jänkhäkoiran kiinni.
Söimma sitä pari viikhoa ja otimma laittomasti Tamhukkaa. Useammankin nelikon.
Pari viikkhoa viella, niin päähsi karkhuun se koira.
Teimma siithä kolmisenkymmentä Hillanpoimuria seuraavana kevhänä.Kuolluku oli. Oli seläsä kahenkymmenenkaheksan kotkan kynnet. - 23 osumaa
htza_Great kirjoitti:
aloitus tulee kuukauden välein?
Eikö se riitä että kerran kesässä?
Tämä oli jo keväällä viimeksi.
No, meth saimma Lapissa Jänkhäkoiran kiinni.
Söimma sitä pari viikhoa ja otimma laittomasti Tamhukkaa. Useammankin nelikon.
Pari viikkhoa viella, niin päähsi karkhuun se koira.
Teimma siithä kolmisenkymmentä Hillanpoimuria seuraavana kevhänä.Kuolluku oli. Oli seläsä kahenkymmenenkaheksan kotkan kynnet.Keskustelujen haulla sain runsaan neljän vuoden ajualta 23 osumaa. Keskusteluja lienee käyty eri ikäpalstoilla kymmenkunta joten tämän mukaan heitit ison kalavaleen.
- Peer G.
Nuorena ravustin innokkaasti. Rapumitta 10 cm jäi kovin lyhyeksi kun sain ennätysravun.
Saksien kärkiväliä mitatessa piti käydä ihan Kravun kääntöpiirillä asti ! Ihmettelin kun katiska katosi ja kyselin sitä naapurilta. Tämä vastasi että jokea alas päin ui eilen iso hauki ja sillä oli katiska päässä! Saattoi olla se miun katiska...
- kengittä
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.
Pommi voi olla suutari, mutta millainen
lie vedestä ongittu suutari? - Malttamaton
palkintojen jaon aika?
- kalamiehellä
Muistan lapsuudestani kun kalareissulta palatessani kysyttiin:
- Jäikö pallit pataan ?
Tyhjä kalakori osoitti kysyjän olevan oikeassa. - Peer G.
kalamiehellä kirjoitti:
Muistan lapsuudestani kun kalareissulta palatessani kysyttiin:
- Jäikö pallit pataan ?
Tyhjä kalakori osoitti kysyjän olevan oikeassa.- Tyhjän saa pyytämättäkin.
Tyhjästä on turha nyhjästä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368