Kuikahan yleistä se on.Ollaan puhelimitse yhteydessä ja heitetään reistä ja ollia pöytään yhdessä.Lopuksi rahat tasataan.Jotenkin vaan välillä tuntuu,että sitäkin tehdään.
kimppaan
pelaaminen
3
343
Vastaukset
- asdjaskjd
Tottakai sitä tehdään. Kaikkea mitä voitkaan kuvitella niin sitäkin tehdään.
- ole huomannut
En ole ainakaan huomannut tuota, vaikka luulisi olevan yleisempää.
- Salainen_Agentti
Tapahtuuhan sitä, mutta melko äkkiä siitä jää myös kiinni. Saitit käyttävät kolluusion kitkemiseksi sekä automaattisia hälytyskelloja, että manuaalista valvontaa. Jos kaksi pelaajaa viihtyy vähänkään liian usein samassa pöydässä alkaa valot vilkkumaan ja pillit ulvomaan, puhumattakaan siitä jos he osallistuvat usein samoihin jakoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471805Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3501326Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451264Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251176Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571113Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131022- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893