Kuka voittava pelaa Full Tiltillä?

krerr

Olen itsekin miettinyt nettipokerin pelaamisen aloittamista niin kiinnostaisi tietää..

Sanokaahan nyt, onko se luotettava ja todennäköisyydet korteille ja osumisille oikeanmukaiset kun täällä näyttää olevan näitä päänsä seinään lyöjiä, jotka häviävät rahansa ja valittavat jatkuvista, uskomattomista bad beateista.

5

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole voittava

      mutta kokemusta on 11 pokerisaitista.Olen niitä jo jonkunaikaa pelaillut ja pikkuhiljaa karsinut.
      Jäljelle näyttää jäävän juuri Full Tilt. En juurikaan usko minkään saitin kusettavan,mutta Fullin sivusto ja pelityyli vaan miellyttää eniten. Muilta saiteilta jo oma kassa tyhjä,ja siksikin ajattelin panostaa tähän saittiin jatkossa(jopa pientä voittoa).Tosin nyt kokeilen vielä Pacificia.
      Kannattaa kokeilla eri saitteja, ja etsiä omat suosikit missä eniten aikaa viettää.Voittaminen tuntuu olevan mahdotonta kaikissa.
      Aloittelijalle kyllä sopii parhaiten kaikkien haukkuma pokerihuone.com siellä on parhaat ilmaisturnaukset,joissa saa vähän pelisilmää.
      Pelit on mitä on, mutta kaikki pelityylit pitää oppia ja tunnistaa, jos siis haluaa hyväksi pelaajaksi joskus.

      • pokerboost

        nordicbet ,sieltä just kotiutin 900$ ,pelaan 2/4 ja 5/10 limiittiä...joskus harvoin kokeilen 10/20 mutta pelikassan mukaan eletään..


      • ggkll

        Ei se juuri pokerisaitteja hyödytä kusettaminen. Se on aivan yksi ja sama vaikka pelaaja häviää kaikki rahansa. Pokerihuoneet tienaavat sillä että ottavat jokaisesta pelatusta kädestä pienen osan. Eli mitä kauemmin pelaat, sitä iloisempi pokerihuone on...


    • iso mehevä fjooso

      Tuo fulltilt on softana tosi mukava ja lisäarvoa tuo että voit sivusilmällä esim. tylsän turnauksen aikana seurata toisella pöydällä Iveyn, Patrikin ja kumppaneiden heittelevän miljoonapotteja.
      Itse kuitenkin koin Ft:llä niin pitkän badbeat kuollut kortti kauden että se ei minulle sopinut ja pelailen PS:llä nykyään (ehkä joskus palaan kun rolli on taas kunnossa).
      Oma iso virheeni pokerissa on että haluan pelata siellä missä on isoimmat pelit ja parhaimmat softat eli Fulltilt & Pokerstars. Kuitenkin pokerinpelaajan ykköstavoite on pelata siellä missä on isteäsi heikommat pelaajat ja heikoimmat peli = fisut & paistit. Noissa isoissa on huoneissa on se ongelma että pelit ovat järjettömän kovatasoisia kaikilla tasoilla. Niin cash pöydissä kuin turnauksissa. Kun koko maailman harrastajat pelaavat samoja turnauksia niin jokaisen turnauksen top 5% alkaa olemaan niitä jotka voittaisivat main eventin hyvänä päivänä. Jos valitset jonkun pikku saitin niin voit paskoilla korteilla voittaa tasaisesti turnauksia pelaamalla vaan perus harrington-pokeria. Mutta minua vaan enemmän kiinnostaa Sundaymillion ja kohta alkavat WCOOP ja FTOPsit. Ei kiinnosta olla kuukauden pelaaja 1000 dollarin tienesteillä jollain suomi-puola-unkari maaottelusaitilla

    • en pidä

      Kuten on vastauksista tullut ilmi niin kannattaa kokeilla eri saitteja ja sitä kautta löytää itselle sopiva saitti.

      Kyllä pokerista voittoakin pitäisi tulla jos jaksaa vain olla kärsivällinen ja opetella alkeet ja ei siirry liian nopeasti liian isoihin limiitteihin.

      Ohivetoja tulee jokaisella saitilla.

      Fulltiltillä en pelaa softan vuoksi. Ei ole mielestäni parhaita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe