Mitä mieltä olette tästä ah niin ihanasta laudahduksesta jonka sain kuulla lasteni isän suusta. Puhuimme hänen exästään ja kysyin mitä miltä hän on meidän ulkonäköistämme. Vastaus oli "no on se kyllä nätti naamasta, nätimpi kuin sinä"..
Tiedän kyllä että en ole maailman kaunein nainen, mutten nyt rumakaan. Mutta ainakin miehenä olisin sanonut että "sinä olet minulle kaikista maailman naisista se kaunein". Ovatko muut kuuleet tällaista miestensä suusta? Kyllä meinasin ottaa ja kuristaa ukon. Olisi nyt pentele vaikka livauttanut valkoisen valheen..
Miehen suusta
15
1224
Vastaukset
- maan,
perii!!
- jeejeejepajee
rehellisyys maan perii
- kysyä, jos
vastaus ei kelpaa. Minusta on aika ikävää panna mies tuolla tavoin selkä seinää vasten. Muutenkaan ei kannattaisi muistutella häntä usein entisestä vaimosta. Sattuuhan se kuitenkin häneen.
Ottaisit tuon kohteliaisuutena - sinussa on jotakin sellaista, että mies haluaa sinut, vaikka oletkin naamaltasi rumempi kuin entinen.- tytyty
hän vastasi tökerösti, mutta itsepä kysyit. Minulle ei tulisi mieleenikään kysyä mieheltäni kumpi on kauniimpi, minä vai exä. Joko hän vastaisi samaan tyyliin kun sinun miehesi, jolloin loukkaantuisin tai hän vastaisi autoomaattisesti että minä, jolloin ajattelisin, että kunhan imartelee tai olikohan tuo totta.
Emme mieheni kanssa muutenkaan puhu existämme, ne asiat eivät kuulu tähän suhteeseen, jossa elämme vain me, minä ja mieheni.
Mieheni on sanonut aivan oma-aloitteisesti että olen todella kaunis hänen mielestään, hänellä ei ole koskaan ollut näin kaunista tyttöystävää. Se tuntui ihan hyvältä. Ja tiedän, että se tuli sydämestä, se riittää minulle. - tytyty
tytyty kirjoitti:
hän vastasi tökerösti, mutta itsepä kysyit. Minulle ei tulisi mieleenikään kysyä mieheltäni kumpi on kauniimpi, minä vai exä. Joko hän vastaisi samaan tyyliin kun sinun miehesi, jolloin loukkaantuisin tai hän vastaisi autoomaattisesti että minä, jolloin ajattelisin, että kunhan imartelee tai olikohan tuo totta.
Emme mieheni kanssa muutenkaan puhu existämme, ne asiat eivät kuulu tähän suhteeseen, jossa elämme vain me, minä ja mieheni.
Mieheni on sanonut aivan oma-aloitteisesti että olen todella kaunis hänen mielestään, hänellä ei ole koskaan ollut näin kaunista tyttöystävää. Se tuntui ihan hyvältä. Ja tiedän, että se tuli sydämestä, se riittää minulle.Vastaus ap:lle! :)
- Ansuska
Ihmettelen kyllä miehesi tökeröä vastausta, mutta vielä enemmän ihmettelen teidän puheenaihetta!
En ole kuullut mieheltäni mitään tuohon suuntaankaan, enkä tule koskaan kuulemaankaan. Mutta emme myöskään puhu eksistämme ja heidän ulkonäöistään. - äiti85.
AIka outoa, että tässä ketjussa ihmetellään miksi pariskunta keskustelee miehen exästä.
Minä ja minun mieheni olemme käyneet läpi toistemme exät, teimme sen ihan siitäkin syystä ettei tule yllätyksiä tulevaisuudessa.
Vaikka se oli raskasta ja piti miettiä tarkoin mitä sanoi, molempien.. Niin se oli puhdistavaa!
Minusta on hyvä tietää mieheni menneisyys, jotta voi rakastaa häntä tietäen kaikki hänen puutteensa ja vahvuutensa.
Me jaamme kaikki asiat muuten, mikään ei jää salaisuudeksi ja rehellisyys on tärkeintä.
Mieheni ei ole koskaan minulle sanonut noin, sillä aikuisen ihmisen täytyy osata miettiä mitä sanoo, ennen kuin sanoo, enkä minä ole koskaan pyytänyt häntä vertaamaan minua exiinsä. Tiedän ettei mieheni sanoisi minulle noin, mutta tiedä myös ettenhalua kysyä häneltä tuolaista, sillä se olisi mielestäni väärin. En minäkään haluaisi että mieheni kysyisi minusta vastaavaa.
Sitäpaitti:
Rakkaus on syvempää kuin ulkonäkö, ulkonäkökin vaikuttaaa, mutta sisin on tärkein.- simsalabim
Ehkä te tunsitte jonkinlaista tarvetta keskustella existänne, ihmiset ovat erilaisia.
On myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät halua sen suuremmin entisistä suhteista jauhaa. Eikä se minun mielestäni ole outoa tai väärin.
Jokainen tyylillään ;)
Mutta enpä minäkään pyytäisi miestäni vertaamaan minua exiinsä missään suhteessa!
Vastaus oli todella, todella tökerö! En kiistä ollenkaan.
Mutta toisaalta ihmetyttää, miksi edes vaivaudut kysymään tuollaisia asioita! Jos tiedät jo itsekin, millaisen vastauksen haluaisit, suotta otat riskiä. Sinun kanssasihan mies on kuitenkin päättänyt perustaa perheen, vaikka ex on ollutkin ehkä kasvoiltaan kauniimpi.- jos pelkään vastausta
Historia on kyllä hyvä elää ja puhua, ennenkuin voi elää eteenpäin. Mutta hei, miten ulkonäkö liittyy yhtään mihinkään.
Vastaus oli kyllä tökerö, mutta ei kysymyskään ollut järjellä pilattu. Unohda jo koko juttu ja luota itseesi. - Tiiu*
ainakin ottasin itteeni...
Pitäshän sitä vähän miettiä mitä sanoo vaikka toinen utelisikin. En minäkään menisi ukolleni sanomaan "nautinhan minä kanssasi, mutta kyllä exällä oli paljon isompi..." - ihmetyttää
Ohhoh, pikkasen idiootti äijä. Kysypä seuraavaksi, mitä teidän suhde hänelle merkitsee? Herää vaan kysymys, janottaako vanha suola.
- höh
Oli kyllä tökerö kommentti mieheltä, mutta itekki ihmettelen, miksi edes kysyt mieheltäs moista. Ei mulle tulis mieleenkään pyytää miestä vertailee mun ja eksän ulkonäköä, varsinkin jos tietäisin että exä oli nätimpi.
- Miehen vastaus
Jos ei kestä rehellistä vastausta niin on sairasta kysyä jotain vastaavaa, pakottaa mies vertaamaan naistaan johonkin muuhun ihmiseen! Jos on rehellinen ja vastaus ei naista miellytä, mies on naistaan halveksiva paska, jos vähän kaunistelee niin mies on valehteleva paska. Sairasta.
Jos vastaavaa kysyy niin on pakko kysyä vilpittömästi ja hyväksyä rehellinen vastaus.
Vaikka hyväksyisikin rehellisen vastauksen niin vastaavan kysyminen voi asettaa vastaajan pahaan paikkaan.
Naiset on niin outoja.
Haukutaan yhdessä miestä jonka nainen on asettanut helvetin pahaan paikkaan jossa ei mikään ole oikein. Yhdessä keskitytään (naiset keskittyvät) ulkomuotoon kun vastauksen voisi hyväksyä rehellisenä ja arvostaa rehellisyyden vuoksi ja vieläpä ottaa "kehuna" koska tuo vastaushan tarkoittaa että jos miehen mielestä ex-nainen olikin paremman näköinen niin nyk naisessa on jotain mikä päihittää tuon ulkomuodon jota niin pelätään ja pidetään monin tavoin liian suuressa merkityksessä.
En minäkään osaisi vastata tuommoiseen kysymykseen yllätettynä yhtään "paremmin", kysymys on tuomittu tuhoon jo ennen vastausta.
Jos mies esim kehuu vilpittömästi "rumaa" naista maailman kauneimmaksi naiseksi, ei kehu ulkomuotoa vaan koko ihmistä. Jos taas "ruma" nainen asettaa ULKOMUOTONSA kilpailuun jonkun toisen henkilön ulkomuodon kanssa niin mitä muuta rehellinen mies voi kun vastata rehellisesti että "rumaa" "kauniimpi" on ULKOMUODOLTAAN "kauniimpi" kuin "ruma". Jos "ruma" kilpailuttaa ulkomuotoaan ja on "häviämässä" niin miksi miehen pitäisi yht'äkkiä antaakin arvionsa koko ihmisestä ulkomuodon sijaan? Ulkomuotoahan nainen on kysynyt!
Naiset aina nalkuttavat kuinka ulkomuoto on miehille ihmistä tärkeämpi, mutta kyllä asia on niin että niset itse myös tekevät ulkomuodosta liian merkityksellisen ja ongelman. Pitävät muka ihmistä ulkomuotoa tärkeämpänä, mutta eivät itse erota ulkomuotoa ihmisestä.
Olisihan mies voinut lisätä vastaukseen vilpittömän kehun naiselleen, mutta jos ja kun joku toinen on ulkomuodoltaan omaa naista "kauniimpi" ja nainen oikein kysymällä kysyy ulkomuotovertauksia muihin naisiin niin ei asialle mitään voi, "kauniimpi" on "kauniimpi"! - mapee
Joskus olisi paras jättää kysymättä. Jos kysyy niin kai sitä tahtoo kuulla totuuden eikä valhetta sillä silloinhan kysymisessä ei ole mitään mieltä.
ONhan se silti vähän tyhmää töksäyttää noin ja voisihan sitä pehmentää, mutta ehkä mies ajatteli asiaa ihan tosissaan ja se oli rehellinen vastaus. Enpä ainakaan itse välitä kuul apuolison suusta valkoista saati muun väristä valetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298