Minulla on tapana jouda PALJON teetä päivässä, koska teestä tulee kylläinen tunne, eikä tarvitse syödä niin paljin. Eihän tee ole kovin lihottavaa?! Sehän on käytännössä pelkkää maustettua vettä... mutta mutta, iski epävarmuus :S
Onko muilla tapana korvata aterioita teetä litkimällä?
lihottaako tee?
10
4316
Vastaukset
- tee ei
Jos juot pelkkää teetä ilman makeutusaineita tai muita, niin tee ei lihota. Se on, kuten kirjoitit, pelkkää maustettua vettä, eikä siinä ole kaloreita, eikä se lihota.
- pitäisi laihduttaa???
Ainakin vihreän teen vaikutuksista on paljon tutkimuksia tehty, sen pitäisi laihduttaa, tarkemmin poistaa nesteitä, lisätä energiankulutusta jopa 5%, ehkäisee monien sairauksien syntymistä, (ei syömishäiriötä).
Oireita ja kipuja lievitetään vihreällä teellä, melkein terapeuttista, sanoisin. Hyvä vaikutus, päivittäin käytettynä. KOKEILE VIHREÄÄ!- Vihreän ystävä
jep se on ihan ykkös terveys juomaa. Mä juon noin 6-8 kuppia vihreää tai valkoista päivässä ja hyvää on :)
- paaaaaljon
43kcal/dl siis mä en ainakaan juo ku tuun niin läskixxx
- marmaladee
jos laittaa maitoa niin kalorit voi olla 43.
- moikkelismoi...
tee ei lihota, päin vastoin. tee poistaa kehosta ylimääräistä nestettä. terveellisintä on vihreä tee.
itse en pidä teestä. juon maustettuja kivennäisvesiä, joissa ei ole kcal... - teetä
Minäkin tykkään kanssa juoda vihreää teetä, yleensä lady greeniä, tai nippon greeniä ne on mun mielestä kaksi parasta. Myös apple green on tosi hyvää. Haluaisin kuitenkin kysyä että kumpi on terveellisempää vihreä tee vai musta kofeiiniton kahvi? Lekuri suositteli mun juomishaluun kofeiinitonta kahvia, koska se kuulemma poistaa/vähentää ahdistusta, joka mulle iltaisin tulee jos/kun päivän aikana on jotain tullut syötyä.
- nancycallahan
en tiedä mutta kuulin juuri eräältä kokilta, että kahvissa on rasvaa....mustassa kahvissahan lilluu sellaista kiiltävää juttua. mulle oli ainakin järkytys ku juon niin paljon kahvia :S
- murmeloinen
nancycallahan kirjoitti:
en tiedä mutta kuulin juuri eräältä kokilta, että kahvissa on rasvaa....mustassa kahvissahan lilluu sellaista kiiltävää juttua. mulle oli ainakin järkytys ku juon niin paljon kahvia :S
ei ole rasvaa, koska ne rasvat jää siihen suodattimeen.
so simple. :P
- Itsekin juon teetä
Itsekin juon teetä ehkä 6 kuppia päivässä. En tiedä lihottaako se jos laittaa sokeria teehen makeutukseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784