16.7.2008 huomenta

Spriten voimalla

ja kiitos kaikille, jolla eilen illalla minun jo mentyä nukkumaan ovat vastailleet paino-ongelmaani koskevaan aloitukseen. Kävin siellä vastaamassa.

Tänään aamu näyttää siltä, että kohta sataa. Hyvä tekosyy mennä bussilla :( ... ei vieläkään kävellen!

Iloista päivää joka tapauksessa kaikille. Paistaa se aurinko jossakin tuolla pilvien toisella puolella :)

5

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva-Leena

      ja raittiina harmaaseen päivänalkuun. Täällä kyllä kohta sataa vettä kaatamalla...

      • Juoppotrolli

        Täällä sataa jo, mutta selvisin kuin selvisinkin eilisestä kuivin suin, vaikka viinanhimo oli kova. Raitista tätä päivää ja voimia!


      • Oolofi
        Juoppotrolli kirjoitti:

        Täällä sataa jo, mutta selvisin kuin selvisinkin eilisestä kuivin suin, vaikka viinanhimo oli kova. Raitista tätä päivää ja voimia!

        Eilen olin myös. Ihan tässä teetä juodaan ja aattelin syödä tänään ranskalaisia ja makkaraa.

        Harmittaa kun kaverit soittelee, mutta ei viitti vastata kun ei tiedä mitä asiaa niillä on. Jos oisin maistissa, niin vastaisin oitis. On vaan niin hiton sulkeutunut selvinpäin, ettei ees puhelimessa ihmisten kanssa mielellään puhu, ellei sitten ole jotain virallisia asioita yms. Siis mulla on selvinpäin ja juubaloisissa ihan eri meininki. Hitto, sehän on yks syy miksi oon juonut niin paljon, koska oon niin hiton sulkeutunut selvinpäin. Jurrissa tosin on liiankin estoton ollu välillä ja tullu hölmöiltyä...

        No tää on taas tätä tilitystä. Tää on kuitenkin tällasta vuoristorataa ollu tää mun elo. Sain tänään 22 euroa, en aio ostaa alkomahoolia. En viiti juoda jos on rahat vähissä. Mieluummin ostan ruokaa ja tupakkia.


      • Oolofi kirjoitti:

        Eilen olin myös. Ihan tässä teetä juodaan ja aattelin syödä tänään ranskalaisia ja makkaraa.

        Harmittaa kun kaverit soittelee, mutta ei viitti vastata kun ei tiedä mitä asiaa niillä on. Jos oisin maistissa, niin vastaisin oitis. On vaan niin hiton sulkeutunut selvinpäin, ettei ees puhelimessa ihmisten kanssa mielellään puhu, ellei sitten ole jotain virallisia asioita yms. Siis mulla on selvinpäin ja juubaloisissa ihan eri meininki. Hitto, sehän on yks syy miksi oon juonut niin paljon, koska oon niin hiton sulkeutunut selvinpäin. Jurrissa tosin on liiankin estoton ollu välillä ja tullu hölmöiltyä...

        No tää on taas tätä tilitystä. Tää on kuitenkin tällasta vuoristorataa ollu tää mun elo. Sain tänään 22 euroa, en aio ostaa alkomahoolia. En viiti juoda jos on rahat vähissä. Mieluummin ostan ruokaa ja tupakkia.

        Raittiina.


    • Saniliina

      Vettä on taas tullut välillä aivan taivaan täydeltä, välillä on jopa aurinkokin pilkahtanut.

      Päivä on mennyt raittiina töitä tahden. Ja ilta sitten jatkuu raittiina kotitöitä tehden. Mitäpä se muuta tämä perheenäidin elämä olisikaan.

      Onneksi on perhe ja työ, muuten olisi liian suuri vaara jäädä seurustelemaan vain alkoholin kanssa.

      Tsemppiä kaikille ja iloa loppupäivään - satoi tai paistoi. Ja ennen muuta voimia tähän yhteiseen taisteluun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe