ja kiitos kaikille, jolla eilen illalla minun jo mentyä nukkumaan ovat vastailleet paino-ongelmaani koskevaan aloitukseen. Kävin siellä vastaamassa.
Tänään aamu näyttää siltä, että kohta sataa. Hyvä tekosyy mennä bussilla :( ... ei vieläkään kävellen!
Iloista päivää joka tapauksessa kaikille. Paistaa se aurinko jossakin tuolla pilvien toisella puolella :)
16.7.2008 huomenta
5
231
Vastaukset
- Eeva-Leena
ja raittiina harmaaseen päivänalkuun. Täällä kyllä kohta sataa vettä kaatamalla...
- Juoppotrolli
Täällä sataa jo, mutta selvisin kuin selvisinkin eilisestä kuivin suin, vaikka viinanhimo oli kova. Raitista tätä päivää ja voimia!
- Oolofi
Juoppotrolli kirjoitti:
Täällä sataa jo, mutta selvisin kuin selvisinkin eilisestä kuivin suin, vaikka viinanhimo oli kova. Raitista tätä päivää ja voimia!
Eilen olin myös. Ihan tässä teetä juodaan ja aattelin syödä tänään ranskalaisia ja makkaraa.
Harmittaa kun kaverit soittelee, mutta ei viitti vastata kun ei tiedä mitä asiaa niillä on. Jos oisin maistissa, niin vastaisin oitis. On vaan niin hiton sulkeutunut selvinpäin, ettei ees puhelimessa ihmisten kanssa mielellään puhu, ellei sitten ole jotain virallisia asioita yms. Siis mulla on selvinpäin ja juubaloisissa ihan eri meininki. Hitto, sehän on yks syy miksi oon juonut niin paljon, koska oon niin hiton sulkeutunut selvinpäin. Jurrissa tosin on liiankin estoton ollu välillä ja tullu hölmöiltyä...
No tää on taas tätä tilitystä. Tää on kuitenkin tällasta vuoristorataa ollu tää mun elo. Sain tänään 22 euroa, en aio ostaa alkomahoolia. En viiti juoda jos on rahat vähissä. Mieluummin ostan ruokaa ja tupakkia. Oolofi kirjoitti:
Eilen olin myös. Ihan tässä teetä juodaan ja aattelin syödä tänään ranskalaisia ja makkaraa.
Harmittaa kun kaverit soittelee, mutta ei viitti vastata kun ei tiedä mitä asiaa niillä on. Jos oisin maistissa, niin vastaisin oitis. On vaan niin hiton sulkeutunut selvinpäin, ettei ees puhelimessa ihmisten kanssa mielellään puhu, ellei sitten ole jotain virallisia asioita yms. Siis mulla on selvinpäin ja juubaloisissa ihan eri meininki. Hitto, sehän on yks syy miksi oon juonut niin paljon, koska oon niin hiton sulkeutunut selvinpäin. Jurrissa tosin on liiankin estoton ollu välillä ja tullu hölmöiltyä...
No tää on taas tätä tilitystä. Tää on kuitenkin tällasta vuoristorataa ollu tää mun elo. Sain tänään 22 euroa, en aio ostaa alkomahoolia. En viiti juoda jos on rahat vähissä. Mieluummin ostan ruokaa ja tupakkia.Raittiina.
- Saniliina
Vettä on taas tullut välillä aivan taivaan täydeltä, välillä on jopa aurinkokin pilkahtanut.
Päivä on mennyt raittiina töitä tahden. Ja ilta sitten jatkuu raittiina kotitöitä tehden. Mitäpä se muuta tämä perheenäidin elämä olisikaan.
Onneksi on perhe ja työ, muuten olisi liian suuri vaara jäädä seurustelemaan vain alkoholin kanssa.
Tsemppiä kaikille ja iloa loppupäivään - satoi tai paistoi. Ja ennen muuta voimia tähän yhteiseen taisteluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602