16.7.2008 huomenta

Spriten voimalla

ja kiitos kaikille, jolla eilen illalla minun jo mentyä nukkumaan ovat vastailleet paino-ongelmaani koskevaan aloitukseen. Kävin siellä vastaamassa.

Tänään aamu näyttää siltä, että kohta sataa. Hyvä tekosyy mennä bussilla :( ... ei vieläkään kävellen!

Iloista päivää joka tapauksessa kaikille. Paistaa se aurinko jossakin tuolla pilvien toisella puolella :)

5

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva-Leena

ja raittiina harmaaseen päivänalkuun. Täällä kyllä kohta sataa vettä kaatamalla...

• Juoppotrolli

Täällä sataa jo, mutta selvisin kuin selvisinkin eilisestä kuivin suin, vaikka viinanhimo oli kova. Raitista tätä päivää ja voimia!

• Oolofi
        Juoppotrolli kirjoitti:

Täällä sataa jo, mutta selvisin kuin selvisinkin eilisestä kuivin suin, vaikka viinanhimo oli kova. Raitista tätä päivää ja voimia!

Eilen olin myös. Ihan tässä teetä juodaan ja aattelin syödä tänään ranskalaisia ja makkaraa.

Harmittaa kun kaverit soittelee, mutta ei viitti vastata kun ei tiedä mitä asiaa niillä on. Jos oisin maistissa, niin vastaisin oitis. On vaan niin hiton sulkeutunut selvinpäin, ettei ees puhelimessa ihmisten kanssa mielellään puhu, ellei sitten ole jotain virallisia asioita yms. Siis mulla on selvinpäin ja juubaloisissa ihan eri meininki. Hitto, sehän on yks syy miksi oon juonut niin paljon, koska oon niin hiton sulkeutunut selvinpäin. Jurrissa tosin on liiankin estoton ollu välillä ja tullu hölmöiltyä...

No tää on taas tätä tilitystä. Tää on kuitenkin tällasta vuoristorataa ollu tää mun elo. Sain tänään 22 euroa, en aio ostaa alkomahoolia. En viiti juoda jos on rahat vähissä. Mieluummin ostan ruokaa ja tupakkia.

• Oolofi kirjoitti:

Eilen olin myös. Ihan tässä teetä juodaan ja aattelin syödä tänään ranskalaisia ja makkaraa.

Harmittaa kun kaverit soittelee, mutta ei viitti vastata kun ei tiedä mitä asiaa niillä on. Jos oisin maistissa, niin vastaisin oitis. On vaan niin hiton sulkeutunut selvinpäin, ettei ees puhelimessa ihmisten kanssa mielellään puhu, ellei sitten ole jotain virallisia asioita yms. Siis mulla on selvinpäin ja juubaloisissa ihan eri meininki. Hitto, sehän on yks syy miksi oon juonut niin paljon, koska oon niin hiton sulkeutunut selvinpäin. Jurrissa tosin on liiankin estoton ollu välillä ja tullu hölmöiltyä...

No tää on taas tätä tilitystä. Tää on kuitenkin tällasta vuoristorataa ollu tää mun elo. Sain tänään 22 euroa, en aio ostaa alkomahoolia. En viiti juoda jos on rahat vähissä. Mieluummin ostan ruokaa ja tupakkia.

Raittiina.

• Saniliina

Vettä on taas tullut välillä aivan taivaan täydeltä, välillä on jopa aurinkokin pilkahtanut.

Päivä on mennyt raittiina töitä tahden. Ja ilta sitten jatkuu raittiina kotitöitä tehden. Mitäpä se muuta tämä perheenäidin elämä olisikaan.

Onneksi on perhe ja työ, muuten olisi liian suuri vaara jäädä seurustelemaan vain alkoholin kanssa.

Tsemppiä kaikille ja iloa loppupäivään - satoi tai paistoi. Ja ennen muuta voimia tähän yhteiseen taisteluun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      76
      6319
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      442
      4405
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      60
      3609
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2255
    5. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      105
      2192
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      946
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      58
      845
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      42
      810
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      80
      719
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59