Mistä polttopuita?

talvi tulee...

Lpr:n alueelta kaivataan polttopuun myyjää, poislukien multakauppias...
Hyvää (kuivaa) ja edullista puuta olisin vailla?

36

14877

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soldier-of-fortune

0500214700

hinnoista ei hajuakaan, sijaitsee Taipalsaarella

• Prirmose

Eräs metsätila on nyt harvennettu ja oksia puun latvoja jäänyt jälkeen, erinomaista polttopuuta. Joka jaksaa itse kerätä, saa viedä ilmaiseksi. Paikka tosin sijaitsee 65km Kouvolan suuntaan.

• xxyyzz

Sinulle Primose.
        Tuskin tulevat hakemaan. Mieluummin, jos itse pätkit, halkaiset ja kuivattelet ja sen jälkeen viet kotiovelle samaan hintaan, niin ehkä kelpaa.
        Nämä nykyajan ihmiset ovat suoraan sanoen laiskoja.

• ulpu

terve. olen kyllä halukas tekee puita. en oo mikään pitti nikkari ja mietin et montakohan miljoonaa saa miun numeron. ilmoittele 0400548881 terveisin jari lpr

• saapi

kuivaa klapia kotiin lappeenrannan alueellatuotuna sekahalko 40 ecua kiintomotti ja koivu 50ecua kiintomotti vähintään 6 mottia kuorma näillä hinnoilla jos pienempi määrä niin hinta 5 ecua motti suurempi max kuorma 15 mottia
      toimitus kuorma-autolla ja paikka sellainen että helposti pääsee

• ostaja valmiina

Laitahan "minulta niitä saapi" yhteystietoa,
        voisin kuorman tilata jos hinnat pätevät ja tosiaan kiintomotti eikä mikään irto-.

• Laapio
        ostaja valmiina kirjoitti:

Laitahan "minulta niitä saapi" yhteystietoa,
        voisin kuorman tilata jos hinnat pätevät ja tosiaan kiintomotti eikä mikään irto-.

Kuivaa koivuklapia 50€/ im3 toimitettuna LPR-JNO.
        Ja motti ei ole samanlainen kuin naisen euro!
        Voit myös kysyä muuta tarjolla olevaa puuta. Esim keväisin tuoretta koivua kuituna/klapina/halkona mieleisesi mittaisena..Toimitettuna tai noutaen. Myös mahdollisesti sekapuuta. KYSY! Puut nuijamaalla.
        050-4347981

• puunikkari

Laita puhelin numero näkyviin, voisin soittaa ja tilata.

• ulpu

Terve. haluaisin ostaa hartikkalaan 6 mottia seka puuta. kiinostaako? soita 0400548881 jari

• Anonyymi

No mistä niitä saa?

• halkopuu

Sitä löytyy, mutta se idiootti kuka niitä ilmaiseksi jakelee, on kyllä harvinaisen latvaroso...
      Abc:llä on myynnissä hyvää ja kuivaa, käy katsomassa josko olisi myös halpaa

• massemajava6666

kaatavat varmaan kohtuulliseen hintaan ja kuljetus varmaan myös lähistölle hoituu

• hintaseuranta
        massemajava6666 kirjoitti:

kaatavat varmaan kohtuulliseen hintaan ja kuljetus varmaan myös lähistölle hoituu

Jos ABC:ltä ostat, niin kuutiohinta kipuaa satasiin.

• kiinasta
        hintaseuranta kirjoitti:

juu.
        Halvemmaks tulee vaikka ostaa kiinassa tehtyjä puu jakkaroita ja poltella niitä.

• Anonyymi
        hintaseuranta kirjoitti:

Olen joskus ostanut tuttavan mökille tuliaisiksi. Oli tuoretta tavaraa, eikä palanut.

• Anonyymi
        hintaseuranta kirjoitti:

Kuka sinne niitä toimittaa? Rahastusta?

• tomppa2222

Lappeenrannasta en nyt suoraan tiedä, mutta monestihan sitä lehdellä ilmoittelevat. itse olen Joutsassa Keski-Suomessa hankkinut polttopuut täältä. http://www.haikula.fi
      on ollut hyvälaatuista ja hintakin ok. kannattaa kysellä monelta toimittajalta ja verrata hintoja.

• Eihä ne tarvii

Mää käyn tuolt naapurin liiterist aina, kun ne on kotoo pois.

• mökkielämää
        Eihä ne tarvii kirjoitti:

Mää käyn tuolt naapurin liiterist aina, kun ne on kotoo pois.

Mökillä talviaikaan naapurin pinosta, pari lapiollista lunta päälle eivät huomaa mitään. Klapi sieltä toinen täältä, eivät käy talvella mökillään. Jussina kiva lämmittää saunaa naapurin puilla.

• gsk
        mökkielämää kirjoitti:

Mökillä talviaikaan naapurin pinosta, pari lapiollista lunta päälle eivät huomaa mitään. Klapi sieltä toinen täältä, eivät käy talvella mökillään. Jussina kiva lämmittää saunaa naapurin puilla.

katteleppas ettei ole "ruutijäämiä" puissa.

• jfeaf
    • 12+45

Eihän tuo toimi ku pääkaupunkialueella..........

• 302654762

useasti on lauantain ja sunnuntain etelä-saimaassa näkynyt ilmoittajia.

Sekä myös ilmaisjakelu lehdissä.

Kannattaa varmaan tutkailla niistä

• Tilasin

http://www.karjalanbetoni.fi/PUU/polttopuuta.htm Tuolta ostin tuossa viime keväänä nyt tän talven puut ja meinasi loppua kesken kuitenkin niin otin nyt kuivaa lisää. Oli edullisinkin mitä kysyin.

On muuten hyvä kun ei ole enää sitä roskaa joka paikassa

• tilasit vai myyt?

Laita ensi kerralla mainokseesi myös hinta.

• JOTMA TERÄX

jos on pokkaa ja munaa sekä uskallusta niin ei muuta kun valtion metsään sahan kanssa.eikä maksa paljooo

• Anonyymi

se just että olisi halpaa ilmaista polttopuuta kotiin toimitettuna, niin se olisi kätevää.
      Eikös näin voisi ehkäistä eu-energia keinottelua kätevästi?

• Anonyymi

Se on just se kauhean suuri ek mtk työvomapula, kun ei löydy mistää sitä halpaa orjatyövoimaa ilmaiseksi tekemään. On se poltiikka huonoksi menny.. Enne sentään löytyi hyväksikäytetyt, alistetut piiat ja rengit!! Ja nyt joutuu ulkomailta asti tuomaan orjia, jotka ei osaa mitään. on se kummaa tämä omistaminen ja keinottelu ja pyhä ahneus..

• Anonyymi

Halkokauppiaat ovat erityisen löysää väkeä ja viikon tienesti pitää tulla kymmenen tunnin työllä. Loppuaika lämmitellään tuvassa. Pidempiä päiviä maaseudulla suostutaan tekemään vain peltojen kylvö- ja korjuuaikana, koska muuten menetätät tuet. Halkomottiin kulunut aika lasketaan triplaksi, homma saadaan näyttämään tappiolliselta ja säälipisteet kotio, vaikka metsäähän kuuluu muutenkin harventaa.

• Anonyymi

0505634582 Heikiltä hytistä . Lähellä lappeenrantaa ,kannattaa kysyä .

• Anonyymi

Käy keräämässä Taipalsaaren tien varresta,,,ei ne niitä rankoja kuitenkaan siivoa pois.

• Anonyymi

Tilasin Karjalan Klapista koivuklapia 3m3 kotiin. Tuli, mutta välittömästi huomasin, että kuormassa oli huomattava määrä märkää lumen alta kaivettua. Soitin firmaan ja käskin hakea kuorman pois. Eivät tulleet. Nyt joudun kuivattaminen niitä 2 vrk uuninpankolla. Se siitä laadusta. Sitten mainostavat vielä, että edullisimmin! Mistä moinen vertailu? Summa summarum: Ei koskaan enää tilausta Karjalan Klapista. T: Karkka

• Anonyymi

Minä olen saanut märänkin puun palamaan. Laittaa niitä takkaan pohjalle alustaks, sit kuivaa päälle, ja märkää seinille. Kyllä palaa.

• Anonyymi

Siitä putiikista en minä eikä naapurini saanut minkäänlaisia polttopuita.Ympäri vuoden kyllä mainostavat "polttopuita".

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      146
      2444
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1681
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      855
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      57
      802
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      735
    Aihe