Taekwondo

Poppelis

Löytyi tämmönen taekwondovideo.
Nimerkistä päätellen suomalainen ja aika vauhdikas. Jotain outoa tässä silti on, mitä olen aiemmin nähny. Toisaalta ihan makee pätkä.

http://au.youtube.com/watch?v=aagfsS8Mhkg

Ei oikein selvinnyt onko ITF vai Kukkiwon?

10

2960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

      Tuo on Helsingin Itsepuolustuskoulun ITA-taekwondoa.

      • toi oikeesti

        hipkon video? en nähnyt pääopettaja räkköläistä tossa misään


      • AndyS
        toi oikeesti kirjoitti:

        hipkon video? en nähnyt pääopettaja räkköläistä tossa misään

        No en mene valalle, mutta mielestäni pimeäkohtauksessa esiintyjillä oli HIPKO:n T-paidat ja lisäksi olin tunnistavinani yhden seuran opettajan. Lisäksi WTF-ottelun lisäksi esiintynyt potkunyrkkeilytyylinen sparri, voimakas itsepuolustuspainotus videolla ja hapkidotakkinen opettaja viittaisivat siihen suuntaan.


      • öpgj+9w3tnm+3+3+3+3+3+3+3
        AndyS kirjoitti:

        No en mene valalle, mutta mielestäni pimeäkohtauksessa esiintyjillä oli HIPKO:n T-paidat ja lisäksi olin tunnistavinani yhden seuran opettajan. Lisäksi WTF-ottelun lisäksi esiintynyt potkunyrkkeilytyylinen sparri, voimakas itsepuolustuspainotus videolla ja hapkidotakkinen opettaja viittaisivat siihen suuntaan.

        ITA on kyllä oikea, mutta veikkaisin enemmänkin tonne Tampere/Nokia suuntaan. Ainakin APn näin kuvissa ja olisko Anssikin siellä vilahtanut... Niin ja nääshallissa oli kuvattu jotain pätkiä.


      • Rockk
        öpgj+9w3tnm+3+3+3+3+3+3+3 kirjoitti:

        ITA on kyllä oikea, mutta veikkaisin enemmänkin tonne Tampere/Nokia suuntaan. Ainakin APn näin kuvissa ja olisko Anssikin siellä vilahtanut... Niin ja nääshallissa oli kuvattu jotain pätkiä.

        ITA taekwondoa selkeesti. Näkyi ITA:n lippu yhdessä kohtauksessa, sekä loppukuvissa ITA:n presidentti Bill Wallace.
        Anssi, Niko ja AP vilahti monessa kohtaa, joten Tampereen ja Ikaalisten suuntaan tämä video kallistuu. Tampereella tällä ryhmällä on nykyisin vain hapkidoa ja Ikaalisissa taekwondoa.
        Pongasin myös T.Räkkoläisen yhdestä kuvasta.
        Timo on käynyt siellä ohjaamassa harjoituksia/leirejä. Video ihan ok.


      • AndyS
        Rockk kirjoitti:

        ITA taekwondoa selkeesti. Näkyi ITA:n lippu yhdessä kohtauksessa, sekä loppukuvissa ITA:n presidentti Bill Wallace.
        Anssi, Niko ja AP vilahti monessa kohtaa, joten Tampereen ja Ikaalisten suuntaan tämä video kallistuu. Tampereella tällä ryhmällä on nykyisin vain hapkidoa ja Ikaalisissa taekwondoa.
        Pongasin myös T.Räkkoläisen yhdestä kuvasta.
        Timo on käynyt siellä ohjaamassa harjoituksia/leirejä. Video ihan ok.

        Pitää kai sitten uskoa. Nähtävästi en kaikinpuolisesta kyvykkyydestäni huolimatta sittenkään ole aina oikeassa...


    • Horna66

      ITA taekwondoa Tampere/Ikaalinen. Kohdassa 0.41 parivaljakko Anssi ja AP. Lopussa stillkuvassa oleva henkilö, onko se Yrjö Kuotola(Kukki tkd 5 dan)?
      Videossa näkyy olevan myös aika vanhaa materiaalia ainakin 10 vuoden takaa, ajalta kun Maestrot eivät vielä olleet ITA:ssa.
      Hyvää menoa, kiva katsoa.

    • TKD MIES

      Mielenkiintoinen "taekwondovideo". Tuostahan löytyi useita tuttuja ja pitkän linjan kavereita. Voi noita aikoja..taekwondo on hieno laji treenata erityisesti tuolla tavalla ja miksei muutenkin. Tätä katsoessa alkoi tulla kutina jos palaisi takaisin reeneihin.

    • DWD.

      Tuossa oli sitä do-henkeä ja vanhan ajan menoa.
      Nostalgiaa. Hieno nähdä.

    • JohanLewis

      ITF:ssä ei ikinä käytetä rintapanssaria tai kypärää. Käsi- ja jalkasuojuksia käytetään. Tää video ei ilmiselvästi oo ITF:stä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe