Taekwondo

Poppelis

Löytyi tämmönen taekwondovideo.
Nimerkistä päätellen suomalainen ja aika vauhdikas. Jotain outoa tässä silti on, mitä olen aiemmin nähny. Toisaalta ihan makee pätkä.

http://au.youtube.com/watch?v=aagfsS8Mhkg

Ei oikein selvinnyt onko ITF vai Kukkiwon?

10

2960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

      Tuo on Helsingin Itsepuolustuskoulun ITA-taekwondoa.

      • toi oikeesti

        hipkon video? en nähnyt pääopettaja räkköläistä tossa misään


      • AndyS
        toi oikeesti kirjoitti:

        hipkon video? en nähnyt pääopettaja räkköläistä tossa misään

        No en mene valalle, mutta mielestäni pimeäkohtauksessa esiintyjillä oli HIPKO:n T-paidat ja lisäksi olin tunnistavinani yhden seuran opettajan. Lisäksi WTF-ottelun lisäksi esiintynyt potkunyrkkeilytyylinen sparri, voimakas itsepuolustuspainotus videolla ja hapkidotakkinen opettaja viittaisivat siihen suuntaan.


      • öpgj+9w3tnm+3+3+3+3+3+3+3
        AndyS kirjoitti:

        No en mene valalle, mutta mielestäni pimeäkohtauksessa esiintyjillä oli HIPKO:n T-paidat ja lisäksi olin tunnistavinani yhden seuran opettajan. Lisäksi WTF-ottelun lisäksi esiintynyt potkunyrkkeilytyylinen sparri, voimakas itsepuolustuspainotus videolla ja hapkidotakkinen opettaja viittaisivat siihen suuntaan.

        ITA on kyllä oikea, mutta veikkaisin enemmänkin tonne Tampere/Nokia suuntaan. Ainakin APn näin kuvissa ja olisko Anssikin siellä vilahtanut... Niin ja nääshallissa oli kuvattu jotain pätkiä.


      • Rockk
        öpgj+9w3tnm+3+3+3+3+3+3+3 kirjoitti:

        ITA on kyllä oikea, mutta veikkaisin enemmänkin tonne Tampere/Nokia suuntaan. Ainakin APn näin kuvissa ja olisko Anssikin siellä vilahtanut... Niin ja nääshallissa oli kuvattu jotain pätkiä.

        ITA taekwondoa selkeesti. Näkyi ITA:n lippu yhdessä kohtauksessa, sekä loppukuvissa ITA:n presidentti Bill Wallace.
        Anssi, Niko ja AP vilahti monessa kohtaa, joten Tampereen ja Ikaalisten suuntaan tämä video kallistuu. Tampereella tällä ryhmällä on nykyisin vain hapkidoa ja Ikaalisissa taekwondoa.
        Pongasin myös T.Räkkoläisen yhdestä kuvasta.
        Timo on käynyt siellä ohjaamassa harjoituksia/leirejä. Video ihan ok.


      • AndyS
        Rockk kirjoitti:

        ITA taekwondoa selkeesti. Näkyi ITA:n lippu yhdessä kohtauksessa, sekä loppukuvissa ITA:n presidentti Bill Wallace.
        Anssi, Niko ja AP vilahti monessa kohtaa, joten Tampereen ja Ikaalisten suuntaan tämä video kallistuu. Tampereella tällä ryhmällä on nykyisin vain hapkidoa ja Ikaalisissa taekwondoa.
        Pongasin myös T.Räkkoläisen yhdestä kuvasta.
        Timo on käynyt siellä ohjaamassa harjoituksia/leirejä. Video ihan ok.

        Pitää kai sitten uskoa. Nähtävästi en kaikinpuolisesta kyvykkyydestäni huolimatta sittenkään ole aina oikeassa...


    • Horna66

      ITA taekwondoa Tampere/Ikaalinen. Kohdassa 0.41 parivaljakko Anssi ja AP. Lopussa stillkuvassa oleva henkilö, onko se Yrjö Kuotola(Kukki tkd 5 dan)?
      Videossa näkyy olevan myös aika vanhaa materiaalia ainakin 10 vuoden takaa, ajalta kun Maestrot eivät vielä olleet ITA:ssa.
      Hyvää menoa, kiva katsoa.

    • TKD MIES

      Mielenkiintoinen "taekwondovideo". Tuostahan löytyi useita tuttuja ja pitkän linjan kavereita. Voi noita aikoja..taekwondo on hieno laji treenata erityisesti tuolla tavalla ja miksei muutenkin. Tätä katsoessa alkoi tulla kutina jos palaisi takaisin reeneihin.

    • DWD.

      Tuossa oli sitä do-henkeä ja vanhan ajan menoa.
      Nostalgiaa. Hieno nähdä.

    • JohanLewis

      ITF:ssä ei ikinä käytetä rintapanssaria tai kypärää. Käsi- ja jalkasuojuksia käytetään. Tää video ei ilmiselvästi oo ITF:stä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe