Taekwondo

Poppelis

Löytyi tämmönen taekwondovideo.
Nimerkistä päätellen suomalainen ja aika vauhdikas. Jotain outoa tässä silti on, mitä olen aiemmin nähny. Toisaalta ihan makee pätkä.

http://au.youtube.com/watch?v=aagfsS8Mhkg

Ei oikein selvinnyt onko ITF vai Kukkiwon?

10

2960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

      Tuo on Helsingin Itsepuolustuskoulun ITA-taekwondoa.

      • toi oikeesti

        hipkon video? en nähnyt pääopettaja räkköläistä tossa misään


      • AndyS
        toi oikeesti kirjoitti:

        hipkon video? en nähnyt pääopettaja räkköläistä tossa misään

        No en mene valalle, mutta mielestäni pimeäkohtauksessa esiintyjillä oli HIPKO:n T-paidat ja lisäksi olin tunnistavinani yhden seuran opettajan. Lisäksi WTF-ottelun lisäksi esiintynyt potkunyrkkeilytyylinen sparri, voimakas itsepuolustuspainotus videolla ja hapkidotakkinen opettaja viittaisivat siihen suuntaan.


      • öpgj+9w3tnm+3+3+3+3+3+3+3
        AndyS kirjoitti:

        No en mene valalle, mutta mielestäni pimeäkohtauksessa esiintyjillä oli HIPKO:n T-paidat ja lisäksi olin tunnistavinani yhden seuran opettajan. Lisäksi WTF-ottelun lisäksi esiintynyt potkunyrkkeilytyylinen sparri, voimakas itsepuolustuspainotus videolla ja hapkidotakkinen opettaja viittaisivat siihen suuntaan.

        ITA on kyllä oikea, mutta veikkaisin enemmänkin tonne Tampere/Nokia suuntaan. Ainakin APn näin kuvissa ja olisko Anssikin siellä vilahtanut... Niin ja nääshallissa oli kuvattu jotain pätkiä.


      • Rockk
        öpgj+9w3tnm+3+3+3+3+3+3+3 kirjoitti:

        ITA on kyllä oikea, mutta veikkaisin enemmänkin tonne Tampere/Nokia suuntaan. Ainakin APn näin kuvissa ja olisko Anssikin siellä vilahtanut... Niin ja nääshallissa oli kuvattu jotain pätkiä.

        ITA taekwondoa selkeesti. Näkyi ITA:n lippu yhdessä kohtauksessa, sekä loppukuvissa ITA:n presidentti Bill Wallace.
        Anssi, Niko ja AP vilahti monessa kohtaa, joten Tampereen ja Ikaalisten suuntaan tämä video kallistuu. Tampereella tällä ryhmällä on nykyisin vain hapkidoa ja Ikaalisissa taekwondoa.
        Pongasin myös T.Räkkoläisen yhdestä kuvasta.
        Timo on käynyt siellä ohjaamassa harjoituksia/leirejä. Video ihan ok.


      • AndyS
        Rockk kirjoitti:

        ITA taekwondoa selkeesti. Näkyi ITA:n lippu yhdessä kohtauksessa, sekä loppukuvissa ITA:n presidentti Bill Wallace.
        Anssi, Niko ja AP vilahti monessa kohtaa, joten Tampereen ja Ikaalisten suuntaan tämä video kallistuu. Tampereella tällä ryhmällä on nykyisin vain hapkidoa ja Ikaalisissa taekwondoa.
        Pongasin myös T.Räkkoläisen yhdestä kuvasta.
        Timo on käynyt siellä ohjaamassa harjoituksia/leirejä. Video ihan ok.

        Pitää kai sitten uskoa. Nähtävästi en kaikinpuolisesta kyvykkyydestäni huolimatta sittenkään ole aina oikeassa...


    • Horna66

      ITA taekwondoa Tampere/Ikaalinen. Kohdassa 0.41 parivaljakko Anssi ja AP. Lopussa stillkuvassa oleva henkilö, onko se Yrjö Kuotola(Kukki tkd 5 dan)?
      Videossa näkyy olevan myös aika vanhaa materiaalia ainakin 10 vuoden takaa, ajalta kun Maestrot eivät vielä olleet ITA:ssa.
      Hyvää menoa, kiva katsoa.

    • TKD MIES

      Mielenkiintoinen "taekwondovideo". Tuostahan löytyi useita tuttuja ja pitkän linjan kavereita. Voi noita aikoja..taekwondo on hieno laji treenata erityisesti tuolla tavalla ja miksei muutenkin. Tätä katsoessa alkoi tulla kutina jos palaisi takaisin reeneihin.

    • DWD.

      Tuossa oli sitä do-henkeä ja vanhan ajan menoa.
      Nostalgiaa. Hieno nähdä.

    • JohanLewis

      ITF:ssä ei ikinä käytetä rintapanssaria tai kypärää. Käsi- ja jalkasuojuksia käytetään. Tää video ei ilmiselvästi oo ITF:stä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe