Taekwondo

Poppelis

Löytyi tämmönen taekwondovideo.
Nimerkistä päätellen suomalainen ja aika vauhdikas. Jotain outoa tässä silti on, mitä olen aiemmin nähny. Toisaalta ihan makee pätkä.

http://au.youtube.com/watch?v=aagfsS8Mhkg

Ei oikein selvinnyt onko ITF vai Kukkiwon?

10

2960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

      Tuo on Helsingin Itsepuolustuskoulun ITA-taekwondoa.

      • toi oikeesti

        hipkon video? en nähnyt pääopettaja räkköläistä tossa misään


      • AndyS
        toi oikeesti kirjoitti:

        hipkon video? en nähnyt pääopettaja räkköläistä tossa misään

        No en mene valalle, mutta mielestäni pimeäkohtauksessa esiintyjillä oli HIPKO:n T-paidat ja lisäksi olin tunnistavinani yhden seuran opettajan. Lisäksi WTF-ottelun lisäksi esiintynyt potkunyrkkeilytyylinen sparri, voimakas itsepuolustuspainotus videolla ja hapkidotakkinen opettaja viittaisivat siihen suuntaan.


      • öpgj+9w3tnm+3+3+3+3+3+3+3
        AndyS kirjoitti:

        No en mene valalle, mutta mielestäni pimeäkohtauksessa esiintyjillä oli HIPKO:n T-paidat ja lisäksi olin tunnistavinani yhden seuran opettajan. Lisäksi WTF-ottelun lisäksi esiintynyt potkunyrkkeilytyylinen sparri, voimakas itsepuolustuspainotus videolla ja hapkidotakkinen opettaja viittaisivat siihen suuntaan.

        ITA on kyllä oikea, mutta veikkaisin enemmänkin tonne Tampere/Nokia suuntaan. Ainakin APn näin kuvissa ja olisko Anssikin siellä vilahtanut... Niin ja nääshallissa oli kuvattu jotain pätkiä.


      • Rockk
        öpgj+9w3tnm+3+3+3+3+3+3+3 kirjoitti:

        ITA on kyllä oikea, mutta veikkaisin enemmänkin tonne Tampere/Nokia suuntaan. Ainakin APn näin kuvissa ja olisko Anssikin siellä vilahtanut... Niin ja nääshallissa oli kuvattu jotain pätkiä.

        ITA taekwondoa selkeesti. Näkyi ITA:n lippu yhdessä kohtauksessa, sekä loppukuvissa ITA:n presidentti Bill Wallace.
        Anssi, Niko ja AP vilahti monessa kohtaa, joten Tampereen ja Ikaalisten suuntaan tämä video kallistuu. Tampereella tällä ryhmällä on nykyisin vain hapkidoa ja Ikaalisissa taekwondoa.
        Pongasin myös T.Räkkoläisen yhdestä kuvasta.
        Timo on käynyt siellä ohjaamassa harjoituksia/leirejä. Video ihan ok.


      • AndyS
        Rockk kirjoitti:

        ITA taekwondoa selkeesti. Näkyi ITA:n lippu yhdessä kohtauksessa, sekä loppukuvissa ITA:n presidentti Bill Wallace.
        Anssi, Niko ja AP vilahti monessa kohtaa, joten Tampereen ja Ikaalisten suuntaan tämä video kallistuu. Tampereella tällä ryhmällä on nykyisin vain hapkidoa ja Ikaalisissa taekwondoa.
        Pongasin myös T.Räkkoläisen yhdestä kuvasta.
        Timo on käynyt siellä ohjaamassa harjoituksia/leirejä. Video ihan ok.

        Pitää kai sitten uskoa. Nähtävästi en kaikinpuolisesta kyvykkyydestäni huolimatta sittenkään ole aina oikeassa...


    • Horna66

      ITA taekwondoa Tampere/Ikaalinen. Kohdassa 0.41 parivaljakko Anssi ja AP. Lopussa stillkuvassa oleva henkilö, onko se Yrjö Kuotola(Kukki tkd 5 dan)?
      Videossa näkyy olevan myös aika vanhaa materiaalia ainakin 10 vuoden takaa, ajalta kun Maestrot eivät vielä olleet ITA:ssa.
      Hyvää menoa, kiva katsoa.

    • TKD MIES

      Mielenkiintoinen "taekwondovideo". Tuostahan löytyi useita tuttuja ja pitkän linjan kavereita. Voi noita aikoja..taekwondo on hieno laji treenata erityisesti tuolla tavalla ja miksei muutenkin. Tätä katsoessa alkoi tulla kutina jos palaisi takaisin reeneihin.

    • DWD.

      Tuossa oli sitä do-henkeä ja vanhan ajan menoa.
      Nostalgiaa. Hieno nähdä.

    • JohanLewis

      ITF:ssä ei ikinä käytetä rintapanssaria tai kypärää. Käsi- ja jalkasuojuksia käytetään. Tää video ei ilmiselvästi oo ITF:stä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe