Hei vaan, mahtaako olla tietoa tällaisesta:
Talo rakennettu 1960 ja vessan lukitus reistailee. Lukkorunkoa on tuunattu ja korjailtu, mutta ei toimi sen paremmin. Uutta (tai edes siis vanhaa toista, paremmin toimivaa) lukkorunkoa ei tähän tunnu löytyvän.
tarkoitus siis vaihtaa ovi.
Sanokaa viisaammat, onko ollenkaan mahdollista ostaa pelkkää uutta ovea, jättää siis karmit paikalleen vanhasta?
Näen sieluni silmin, että tulen tekemään ostossa kaikki mahdolliset virheet ja niiden eliminoimiseksi
millaisten mittojen kanssa painun kauppaan ovea ostamaan (kun haluan siis pitää vanhat karmit)?
Itse ovi on käsittääkseni kapeampi ja matalampi kuin mitä nykyisellään valmistetaan, mutta rautakaupassa lyhentävät ja kaventavat ne maksua vastaan?
Kiitos kaikille asiallisesti vastaaville jo etukäteen:D
Vessan ovi - ongelma
7
6219
Vastaukset
- DoneThat
Heipsan! Minulla oli täysin samanlainen ongelma ja olin jo vaihtamassa oveakin. Irrotin kuitenkin lukon ja otin digikameralla kuvan ja lähetin sen lukkokauppa.comiin. Heiltä löytyi täysin samanlainen, mutta uusi lukko vaikka omani oli myös 60-luvulta. Hinta oli tosin 40 euroa, mutta pääsin helpolla.
Meillä ei lähellä ole lukkoliikettä, joten jos asut lukkoliikkeen lähellä niin ota lukko kainaloon ja kävele liikkeeseen. Siellä varmasti osaavat neuvoa ja kun vielä näkevät rungonkin. Jos taas ovi on jo huonossa kunnossa niin sitten on ehkä hyvä uusia sekin.- aloittaja.....
Kiitos lukkokauppa.com-vinkistä. Kaupat ja kierrätyskeskukset on tosiaan jo tullut kierrettyä...
- se ovi ole
täyspuu ovi? Jos on niin älä ihmeessä ovea vaihda, parempia/lujempia ovia ei saa enää mistään.
- ja lukkokauppavinkki
lukkokauppavinkki pelasti mut raskaalta ovenvaihto-operaatiolta. Sieltä sattumoisin löytyi tällainen vanhaan oveen käyvä lukkorunko.Nyt vaan odottelen postilla saapuvaksi.
Voin muutenkin suositella ko. nettikauppaa. Oli tosi asiantunteva, ystävällinen ja nopea palvelu!
- wclukot
lukkopuoti.fi vaihtaa wc ovien lukkoja pk-seudulla
- Anonyymi
Katso lukkopuoti.fi
- Anonyymi
Onko lukkopuodissa taas hiljaista, kun pitää mainostaa nostamalla 16 vuotta vanha ketju?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171116124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133688Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272650Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2582591Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51835- 2091348
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491254- 721200
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591089Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771039