Erkki jolla rauhanmerkki

EmakkoPoika

Kopeloin yhtä Liisaa rippiksellä ja pussailtiin kellarissa, kun naispuolinen diakonissa yllätti meidät. Se haukkui Liisan Saatanan huoraksi ja perseettömäksi miesten viettelijäksi. Minut se käski mukaansa. Se asui rivitalossa rippiksen talon pihapiirin takana, jossa asuivat haudankaivaja, suntio ja seurakuntatalon vahti.
Mä oli 15 ja pienet viikset ja pituutta 189 senttiä. Olin diakonissatädin mielestä "jo mies, joten mitä lääpin likkoja?", kuten se kyseli ja istutti minut sohvalleen. Tuli viereen ja veti pitkän hameensa sillä lailla ruttuun syliinsä, jotta reidet näkyivät. Kyseli mitä meinasin Liisan kanssa tehdä ja olinko ollut likkojen kanssa "silleen jo paljon?". Laittoi käteni rinnalleen ja pyysi koskettelemaan, jos haluaisin. Ne rinnat olivat valtavat ja se avasi paitansa auki, jotta saisin painaa pääni niiden väliin ja rauhoittua.
Hetkessä se oli avannut housuni ja löysi kovana jöpöttävän kaluni. Siihen istui varmasti itse perkele, kun se vimmaisena repi vaatteensa ja riisui minutkin. Sillä oli sellaiset irtosukat, liivit ja jokin kuukautissuojan remmi.
Kukaan aikaisemmin ei ollut kosketellut kulliani silleen ja voi häpeä,kun se imaisi sen suuhunsa! Se teki niin hyvää, että vaikka häpesin kuollakseni, niin luulin kuolevani, kun sperma purskahti pian sen suuhun. Hetken diakonissa lupsutti ja mumisi ja hyrräsi. Talutti minut sitten sänkyynsä selälleen ja alkoi uudelleen leikkiä kullillani. Pian se taas olikin pystyssä ja tuo haaranreisin loikkasi ratsastamaan.
Muistan vieläkin 40 vuotta myöhemmin, kuinka ne suuret rinnat löivät tahtia ylös alas plätz, polotsss, pläzzz, plotsss jne.. Diakonissan ilme oli kauhistuttava. Se ulisi kuin autonalle jäänyt koira ja sen silmät muljahtelivat jonnekin ylös piiloon. Luulin, että siihen ottaa kipeää ja pyrin kiemurtelemaan sen alta pois. Se vain tuli hullummaksi. Otti kipeää kulliin kun se pyöritti persettään oikein saatanallisesti. Sitten tapahtui järkytys. Se loikki pari kertaa oikein ylös ja kulini oikein sukelsi sisään. Tuo retkahti päälleni mölisten ja meni aivan veltoksi ja ei hengittänytkään hetkeen. Luulin tappaneeni hänet!
Rukoilin jumalalta anteeksiantoa ja ymmärrystä. Itkin ja pyytelin jumalaa vastaamaan. En päässyt sen alta pois. Sitten se heräsi ja pussasi pitkään ja kiitteli minua ja jumalaa.
Myöhemmin se vannotti pois lähtiessäni, että en saa hiiskua sanaakaan, tai hän väittää minun tulleen väkisin ja raiskanneen hänet. Kerroin kuitenkin sen naapurin Osmolle, joka oli jo parikymppinen. Se joi pullon Kossua yhtenä lauantaina ja marssi sisään diakonissan luokse. oli kuulemma sanonut, että nyt nussii mies, tai kylä kuulee, kuinka minut oli raiskattu. Osmo oli koko yön siellä ja sanoi aamulla, että olikin saanut elämänsä kyytit diakonissan reisien välissä. Mulle se osti kymmenen kebbanapulloa palkkioksi.

2

5484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kuvien kanss

      Eiks tää ollut Jallussa 80-luvulla?

      • Diabam 25 mg

        joo ja helvetin hyvä siltikin. mää ainaskin luin kahdesti ja nauroin...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe