Tämä on ehkä maailman typerin "ongelma", mitä olette kuulleet.
Ollaan seurusteltu jo kohta vuoden päivät ja meillä menee erittäin hyvin. Kihlajaisista, yhteisistä asunnoista ja kaikista sellaisista ollaan jo puheltu yms. Mutta kertaakaan en ole vielä saanut kuulla häneltä suullisesti, että hän rakastaisi minua, vaikka itse olen myöntänyt asian jo avoimesti. Kyllähän eleet ja teot kertovat puolestaan, mutta asia vaivaa silti minua.
Vihjailkoot kihlauksista, tai mistä tahansa muusta, mutta en aio kosia, ennen kuin kuulen ne sanat. Siihen saakka ajattelen, että hän ei vain rakasta, vaikka kaikki muu viittaisi sellaiseen.
Luulin, että miehiltä ei saa koskaan niitä sanoja suusta ulos, mutta on sitä naisillakin.
Vastarakkaus...
6
1162
Vastaukset
- hyvin vaikeaa
sanoa, että "Minä rakastan sinua", koska se on niin totaalista ja suurta tunnetta ja lisäksi siihen liittyy paljon pettymyksen sietämistäkin, että entä jos sanonkin nuo sanat ja toinen myöhemmässä elämässä kusettaa ja käyttää hyväksi tms. On miehiä, jotka sanovat rakastavansa ja sitten papin aamenen jälkeen on täysin toiset sävelet kellossa. Olisi helpompi sanoa, että minä pidän sinusta tai että tykkään sinusta. Mutta kyllä tuo lause "Minä rakastan sinua" pitäisi ainakin viimeistään siinä vaiheessa kakaista ulos, jos on menossa naimisiin ym. suunnittelee tulevaisuutta. Kysy häneltä, tunteeko hän enemmän ystävyyttä kanssasi vai rakkautta?
- parempi niin..
Hei! Tuo kuulostaa nyt just tällä hetkellä niin ihanalta että kerron oman mielipiteeni. "Seurustelin" 1,5 v, jonka aikana mies kertoi heti melkein rakastavansa minua, itse asiassa viestitteli aina niin. Homma vaan kaatui siihen että hänhän olikin jo varattu mies, tuore aviomies, joka vaan leikki kanssani..
Ole onnellinen ja odota, kun miehesi sanoo rakastavansa sinua, hän myös TARKOITTAA mitä sanoo.Parempi niin!! T. Vedätetty- hyvä..
mutta ap. oli mies ja nainen oli se joka ei saanut suutaan auki. Kieltämättä harvinaisempaa, mutta kyllä niitä varovaisia naisissakin on.
- Anonyymi
Kahdenkymmenen avioliittovuoden aikana ei tullut sanaa rakas, niinpä lusikat meni jakoon Viimeinkin.
- Anonyymi
Varalla
- Anonyymi
Eräs piti seurustelusta aika pitkään. Seurustelimme ja seurusteltiin niin seurustelusta päästyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990