TANGON KUNINGAS

MYLLYLÄ HUIKAISI

22

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmuli69

Ihastuttava ja komea ääni kannatta katsoa ja kuunnella. Tuli ihana kesäfiilis ja hymy kasvoille näin ankeana sadepäivänä. Nyt täytyy repiä ukko lavalle jonnekkin päin Suomea :)

• Perfecto!!!!!!!!!!!

Kerrassaan upea ääninen mies. Menestystä ja onnea tulevaisuudessa Tuomas! Toivottavat kesäheilat ja sonni

• Taisto-poika

Hieno esitys ja ääni. Ei muuta kuin levyn tekoon, koska on tuolla "anttilantiski" täynnä jo liian monta musiikkiturhaketta.

• Enpä tiiä... mun mielestä just toi kyseinen esitys ja laulu menee kyllä jotenkin jo tahattoman komiikan puolelle ( mahtaakohan yrittää vähän liikaa?).
      Äänenväri on kyllä semmonen ,että sopii tangoihin.

• Tiedä häntä

Vertaa Sillanpään tanssiin, Topin kaulan venytyksiin, Grönin nuotin kiekaisuihin tai keneen muuhun laulutaiteilijaan vaan, mutta älä vaan siihen tasapaksuun massaan. Käyppä kaverin kaikalla niin hämmennyt, mieletön jätkä livenä. Ai niin katsoppa myös Randelinia ja sitten on vielä Matti ja Teppo :)

• PekkaPuupääx

Oiskohan sun parempi mennä kattelemaan sen Tapsan naaman vääntelyä ja miettiä, että kukahan se yrittää liikaa. Siinä on olevinaan Suomen Pavarotti, lotti, Robin, Sillanpää ja Nykäsen Matti samassa paketissa. Me tykätään Tuomaksesta se on sentään aito jätkä. Pusuja kaikille myös sulle ja mulle. ps. pakko tunnustaa, että onhan se Tapsakin vain oma aito itsensä.

• PekkaPuupääx kirjoitti:

Oiskohan sun parempi mennä kattelemaan sen Tapsan naaman vääntelyä ja miettiä, että kukahan se yrittää liikaa. Siinä on olevinaan Suomen Pavarotti, lotti, Robin, Sillanpää ja Nykäsen Matti samassa paketissa. Me tykätään Tuomaksesta se on sentään aito jätkä. Pusuja kaikille myös sulle ja mulle. ps. pakko tunnustaa, että onhan se Tapsakin vain oma aito itsensä.

Joopa joo...Tapsalla on kylläkin ihan oma hyvä tyylinsä. Ei hän yritä matkia ja esittää ketään muuta.
        Tosta Tuomaksen esiintymisestä mulle tuli lähinnä mieleen Jari Sillanpää... jotenkin semmosta samanlaista makeilua... mut ehkä hän sitten on livenä parempi, kuin tuossa videolla. (Täytyis varmaan joku kerta mennä keikalle, jossa esiintyy.)

• Molemmat on kuninkaita!!!!!!
      • Olihan toi ihan hauska videoväännös.

• Kuukkelikäki

hahaha... Tapsa on rautaa :)

• n.ipa

Vieläkin , tosi kruunamaton kuningas on monen mielestä Teuvo Oinas. Vaikkakin on n.s. Duuri ääni.
      Toivottavasti hän joskus levyttää... Poutapilviä ,
      tangon ja Leirinuotiolla.
      Mahtavaa...... kuunneltavaa........

• mummu -77

No jopas on ! Teuvo Oinas ON tangokuningas, sarjassa toinen.
        Ja edelleen yksi parhaimmista ko. tittelin voittaneista laulajista !

• nyt...

positiiviset asiat ensin tuosta esityksestä.

Tummatukkainen.
      Kookas, ilmeisesti?
      Siisisti pukeutunut.
      Sopivan ikäinen tangokuninkaksi.
      Ilmeisesti sopivan nöyrä asenne kilpailijana.
      Ulkonäkö uponnee naisiin ja joihinkin miehiinkin jotenkuten?
      Äänen väri sopiva, korvaani miellyttävä tenori, ainakin matalampien äänien osalta, kunhan ei olisi niin kurkkuaan jännittänyt.
      Varmaan löytyy muutakin vastaavaa positiivisuutta jolla perusteella hänet kuninkaaksi kruunattiin.

Ne miinukset.

- Ei kovin musikaalinen.
      - Epävireisyyttä, varsinkin kohdissa, joissa melodia nousee alimmilta ääniltä ylöspäin, jännittää kurkkua ja/tai muita ruumiinosiansa...hartioita,kaulalihaksia yms.
      - Hermostuneen kuuloinen "vibraatto", johtunee laulutekniikan puutteista.
      - Yliyrittämistä.
      - Jotkin hiljaisempien kohtien sanat eivät eroitu tarpeeksi.
      - Yleisolemus esityksessä hermostunut, mutta sen ymmärtää tuossa tilanteessa...yrittänee sillä saada tunnetta ja vakuuttavuutta tulkintaan, mutta metsään siinä menee ammatillisessa mielessä. Toki jotkut kuulijat vaaleanpunaisine laseineen tulkitsevat yliyrittämisen musiikillisessa mielessä juuri päinvastoin.
      - Tässäpä nämä tärkimmät miinukset ensikuulemalta.

• Ammattitaitoinen arvio

Menettelee mielipiteenä.

• ..arvio.
        Ammattitaitoinen arvio kirjoitti:

Menettelee mielipiteenä.

En ole väittänytkään olevani laulamisen ammattilainen, mutta kommentistasi voi päätellä ettet tiedä laulamisesta senkään vertaa kuin minä.
        Miinukset ja plussat annoin sen perusteella mitä kuulin ja näin youtube-linkistä.

Itse voisit myös perustella hieman kommenttiasi "Ei kovin ammattimainen arvio", mutta epäilen ettei sinusta ole siihen.

• ei ammattimainen
        ..arvio. kirjoitti:

En ole väittänytkään olevani laulamisen ammattilainen, mutta kommentistasi voi päätellä ettet tiedä laulamisesta senkään vertaa kuin minä.
        Miinukset ja plussat annoin sen perusteella mitä kuulin ja näin youtube-linkistä.

Itse voisit myös perustella hieman kommenttiasi "Ei kovin ammattimainen arvio", mutta epäilen ettei sinusta ole siihen.

Arvostelit 3min linkin perusteella jo pelkästään siksi. Tiedän kaverin en tunne, mutta hän pystyisi soittamaan lähes kaikkia soittimia mitä tausta orkesterissa soi ja jätkä on laulanut jostain 10-vuotiaasta asti keikoilla siis täysimittaisilla ja omasta halusta. Opiskellut ikänsä musiikkia tulee valmistumaan laulunopettajaksi huippupaikasta, jonne pääsykriteerit ovat erittäin tiukat, joten ei sitä auta toisten musikaalisuutta karaokekokemuksella arvostella liikaa varsinkaan, jos arvio on virheellinen. Ja niin kuin sanot todella symppis kaveri nöyrän asenteen ja HUIPPU MUSIKAALISUUDEN perikuva. Niin siitä minun laulamisesta vielä olen jonkun verran itselleni hankkinut kivaa laulamalla nykyään muulla tavalla, joten siitäkin hommasta minulla on jonkinlainen käsitys. Laulellaan, kun tavataan.

• ei ammattimainen kirjoitti:

Arvostelit 3min linkin perusteella jo pelkästään siksi. Tiedän kaverin en tunne, mutta hän pystyisi soittamaan lähes kaikkia soittimia mitä tausta orkesterissa soi ja jätkä on laulanut jostain 10-vuotiaasta asti keikoilla siis täysimittaisilla ja omasta halusta. Opiskellut ikänsä musiikkia tulee valmistumaan laulunopettajaksi huippupaikasta, jonne pääsykriteerit ovat erittäin tiukat, joten ei sitä auta toisten musikaalisuutta karaokekokemuksella arvostella liikaa varsinkaan, jos arvio on virheellinen. Ja niin kuin sanot todella symppis kaveri nöyrän asenteen ja HUIPPU MUSIKAALISUUDEN perikuva. Niin siitä minun laulamisesta vielä olen jonkun verran itselleni hankkinut kivaa laulamalla nykyään muulla tavalla, joten siitäkin hommasta minulla on jonkinlainen käsitys. Laulellaan, kun tavataan.

Ettet vaan sattumoisin olekkin ite tuo Tuomas Myllylä, kuin noin hyvin hänen asioistaan tiedät, ja hehkutus on sen sorttista... ?

• artisti itse :)
        Justiinax kirjoitti:

Ettet vaan sattumoisin olekkin ite tuo Tuomas Myllylä, kuin noin hyvin hänen asioistaan tiedät, ja hehkutus on sen sorttista... ?

Sattuu vaan olemaan yhteisiä tuttuja(soittokavereita) ja oltiin Seinäjoella liputtamassa T. Myllylän puolesta. Mutta musiikki ihmisiä ollaan tai no yritetään olla silloin tällöin.

• ........
        ei ammattimainen kirjoitti:

Ensinnäkin, kiitokset asiallisesta vastauksestasi, virkaveli/sisar!!

1."Arvostelit 3min linkin perusteella jo pelkästään siksi."

Niinpä sanoinkin.."positiiviset asiat ensin tuosta esityksestä."

2."Tiedän kaverin en tunne, mutta hän pystyisi soittamaan lähes kaikkia soittimia mitä tausta orkesterissa soi ja jätkä on laulanut jostain 10-vuotiaasta asti keikoilla siis täysimittaisilla ja omasta halusta...Sattuu vaan olemaan yhteisiä tuttuja(soittokavereita) ja oltiin Seinäjoella liputtamassa T. Myllylän puolesta."

Tuo jo kertoo, että ne maailmankuulut vaalean punaiset rillit silmilläsi arvioit ko laulajan ammattitaitoa.
        Monesti olen huomannut näistä multi-instrumentalisteista, etteivät osaa oikein soittaa mitään instrumenttia kunnolla. Jos ko kaveri olisi huippumusikaalinen, kyllä hän olisi noussut kansansuosioon jo soittajana/laulajana/säveltäjänä niinkuin esmes J:t Malmsten tai Karjalainen.

Se, että opiskelee jotain luovaa alaa ikänsä, ei tee ihmisestä huippulahjakasta millään alalla. Onhan Tomi Metsäketo:kin saanut varmasti parhaat mahdolliset avut laulu-urallaan,geenejä ja lehdistön suitsutuksia myöten, mutta ei hänestä ikinä tule koko kansan arvostamaa laulutaiteilijaa pidemmällä tähtäimellä, koska hän ei ole synnynnäisesti huippulahjakas laulaja.

3." HUIPPU MUSIKAALISUUDEN perikuva."

Tuolle ei voi muuta kuin nauraa!!!
        Jos hän olisi huippumusikaalinen, ei hän tarvitsisi pinnalle noustakseen tangomarkkinoita.

Huippumusikaalisuuteen vaaditaan vähän enemmän kuin kaveripiirin kehut tai tangokuninkuus....tai no, sanoihan mun äitikin mun suvulle naperoiässä ollessani, että mä olen tosi musikaalinen.

Omassa skaalassani huippumusikaaliseksi luokittelen Wolfgang Amadeus Mozart:in,Stan Getz:in, Nat King Kolen yms...suomiskaallassani esim Rauno Lehtisen, Georg Malmstenin, Laila Kinnusen...varauksin ehkä nykylaulajia jos pitää mainita huippulahjakkaiksi, niin vaikka Paula Koivuniemi, silloin vanhaan hyvään aikaan tehtyine levytyksineen...Anna Ericsson..öö, ei tuu juuri muita nyt heti mieleen.

Vaikka tämä kirjoitukseni varmasti tuntuu katkeralta vi..uilulta, se ei ole sitä. Itse en ole laulaja, enkä sellaiseksi haluava.
        Rivimiehenä soitan eräässä tanssiorkesterissa ja laulan stemmoja niin livessä kuin joillain kaupallisilla äänitteilläkin, n.25v kokemuksella, ja edelleenkin ammattimuusikkona eläen, yleisön ja bändikamujen pyynnöstä huolimatta :D

• Ihan ohimennen
        ........ kirjoitti:

Ensinnäkin, kiitokset asiallisesta vastauksestasi, virkaveli/sisar!!

1."Arvostelit 3min linkin perusteella jo pelkästään siksi."

Niinpä sanoinkin.."positiiviset asiat ensin tuosta esityksestä."

2."Tiedän kaverin en tunne, mutta hän pystyisi soittamaan lähes kaikkia soittimia mitä tausta orkesterissa soi ja jätkä on laulanut jostain 10-vuotiaasta asti keikoilla siis täysimittaisilla ja omasta halusta...Sattuu vaan olemaan yhteisiä tuttuja(soittokavereita) ja oltiin Seinäjoella liputtamassa T. Myllylän puolesta."

Tuo jo kertoo, että ne maailmankuulut vaalean punaiset rillit silmilläsi arvioit ko laulajan ammattitaitoa.
        Monesti olen huomannut näistä multi-instrumentalisteista, etteivät osaa oikein soittaa mitään instrumenttia kunnolla. Jos ko kaveri olisi huippumusikaalinen, kyllä hän olisi noussut kansansuosioon jo soittajana/laulajana/säveltäjänä niinkuin esmes J:t Malmsten tai Karjalainen.

Se, että opiskelee jotain luovaa alaa ikänsä, ei tee ihmisestä huippulahjakasta millään alalla. Onhan Tomi Metsäketo:kin saanut varmasti parhaat mahdolliset avut laulu-urallaan,geenejä ja lehdistön suitsutuksia myöten, mutta ei hänestä ikinä tule koko kansan arvostamaa laulutaiteilijaa pidemmällä tähtäimellä, koska hän ei ole synnynnäisesti huippulahjakas laulaja.

3." HUIPPU MUSIKAALISUUDEN perikuva."

Tuolle ei voi muuta kuin nauraa!!!
        Jos hän olisi huippumusikaalinen, ei hän tarvitsisi pinnalle noustakseen tangomarkkinoita.

Huippumusikaalisuuteen vaaditaan vähän enemmän kuin kaveripiirin kehut tai tangokuninkuus....tai no, sanoihan mun äitikin mun suvulle naperoiässä ollessani, että mä olen tosi musikaalinen.

Omassa skaalassani huippumusikaaliseksi luokittelen Wolfgang Amadeus Mozart:in,Stan Getz:in, Nat King Kolen yms...suomiskaallassani esim Rauno Lehtisen, Georg Malmstenin, Laila Kinnusen...varauksin ehkä nykylaulajia jos pitää mainita huippulahjakkaiksi, niin vaikka Paula Koivuniemi, silloin vanhaan hyvään aikaan tehtyine levytyksineen...Anna Ericsson..öö, ei tuu juuri muita nyt heti mieleen.

Vaikka tämä kirjoitukseni varmasti tuntuu katkeralta vi..uilulta, se ei ole sitä. Itse en ole laulaja, enkä sellaiseksi haluava.
        Rivimiehenä soitan eräässä tanssiorkesterissa ja laulan stemmoja niin livessä kuin joillain kaupallisilla äänitteilläkin, n.25v kokemuksella, ja edelleenkin ammattimuusikkona eläen, yleisön ja bändikamujen pyynnöstä huolimatta :D

Jotenkin katkeran oloista tilitystä, toivottavasti vain naiviuttaan ei kateellisuuttaan kirjoitettua. Kun kerran olet ollut niin pitkään alalla olet kai jo huomannut, että kaikki pinnalle päässeet artistit ovat käyttäneet suhteitaan, joko sukulais- tai muita-. Voi tuntua taas v..tuilulta ,mutta jos sinulla on itsellä potentiaalia ja tarvittavaa lahjakkuutta niin enää suhteet puuttuvat tai puuttuivat tarvittavaan suosioon. Niin kuin huomaat toisilla on kontaktit valmiina ja toiset kulkee pitemmän polun esim J. Kääriäinen. Mitä sitten tulee taitoon niin oletko kuullut esim. Souvareita livenä? Soittiko basisti rytmilleen olivatko soittimet vireessä menivätkö laulustemmat oikein jne... jos vastasit kyllä kaikkiin se siitä nuottikorvasta tai rytmitajusta. Kansansuosio on ihmeellinen asia se täytyy osata luoda ja sille joka paljain jaloin nurmelta ponnistaa polku voi olla pitkä jopa liian pitkä. Toivokaamme lahjakkuuksille onnea ja menestystä kateellisuutta Suomessa riittää kyllä sen jälkeenkin. Päteä saa, mutta ei toisten kustannuksella ja jos kritiikkiä itse kaipaat niin keikkakalenteria vaan alle niin tullaan kuuntelemaan ja katselemaan maistron annit. Kesän jatkoa

• Tuomas on

taiteilija sieluansa myöten ja toivottavasti sellaisena myös säilyy meitä ilahduttamassa. Eron teennäisen tuotteen ja taitelijan välillä kyllä huomaa, kun käy keikalla kuuntelemassa ja katselemassa. Onnea ja menestystä

• HangonPeksi

Olipa komea ääninen kaveri ja ei ollut hassumpi se Kansan videokaan heh heh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      151
      1141
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      956
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe