LUE, GRIFFON ASIAA!!

Asuntampereella.

Onko kenelläkään myynnissä griffon koiranpentua?
Olen etsinyt griffoneja kuumeisesti mutta en ole löytänyt. Asun tampereella. Griffonin hinta saisi olla korkeintaan 0-580euroon. Ja lääkärin tarkistama sen pitäisi olla. Elikkäs jos asut lähellä tamperetta ja voisit myydä griffon pennun niin vastaa tähän viestiin ja laita sähköposti osoitteesi mukaan. KIITOS.

10

3125

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provoa!

Lapsellista...

• onnellinen griffonin omistaja

tolla hinnalla et tule griffonia saamaan paitsi ehkä joltain rahanahneelta tehtailijalta jolta ei kannata missään nimessä koiraa hankkia. Eikä varmaan anteeksi vain kannata miettiä edes koiran hankintaa jos ensimmäisenä mielessä on hinta. Minun mielipide, mutta itselleni ainakaan koiran hinta ei ollut peruste kun lähdin rotua ja yksilöä valitsemaan. Kyllä siihen vaikutti aivan muut seikat.

• pettynyt koiraton

minä olen etsinyt griffonia jo pari vuotta . olen myös valmis maksamaan pyydettävän hinnan. kaikki pennut tuntuu olevan jo varattu etukäteen . pyöriikö griffonin kasvattajat kaikki samassa ympyrässä. tavalliselle ihmiselle ei koiraa myydä.kuinka paljon aikasemmin koira pitää varata. kohta ei auta muu kuin ostaa se halpa paperiton koira kun paperillista ei myydä

• helmi orvokki
        pettynyt koiraton kirjoitti:

minä olen etsinyt griffonia jo pari vuotta . olen myös valmis maksamaan pyydettävän hinnan. kaikki pennut tuntuu olevan jo varattu etukäteen . pyöriikö griffonin kasvattajat kaikki samassa ympyrässä. tavalliselle ihmiselle ei koiraa myydä.kuinka paljon aikasemmin koira pitää varata. kohta ei auta muu kuin ostaa se halpa paperiton koira kun paperillista ei myydä

minullakin vahva tunne että griffonin pentuja myydään vain tuttaville,sukulaisille tai näyttelyhulluille.vaihdan koirarotua tai sitten ostan sen "älä osta paperitonta koiraa" koiran. omatunto soimaa mutta ei voi mitään

• weedo

mitä griffonin pennut yleensä maksavat? olisin itse kiinnostunut koirarodusta ja olen kuullut ja lukenut griffonista pelkkää hyvää. onko se jotain tonnin-kahdentonnin paikkeilla? en ole vielä löytänyt sopivaa kasvattajaa, mutta rotu kiinnostaa kovasti.

• martsu

Hei.1300-1500e

• Jepase

Kennel Outsapopin...siellä on griffoneita juuri nytkin myynnissä! Hinta 1300e.

• rtyuiokjhgfvbnm

Mitä metsästetään griffonilla?

• 2 griffonin omistaja
        rtyuiokjhgfvbnm kirjoitti:

Mitä metsästetään griffonilla?

Rottia.

• lootuksen

ja kauan ovat myynnissä tuossa kennelissä..mikä mättää??????????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      988
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      272
      827
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      74
      727
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      691
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      636
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      607
    Aihe