LUE, GRIFFON ASIAA!!

Asuntampereella.

Onko kenelläkään myynnissä griffon koiranpentua?
Olen etsinyt griffoneja kuumeisesti mutta en ole löytänyt. Asun tampereella. Griffonin hinta saisi olla korkeintaan 0-580euroon. Ja lääkärin tarkistama sen pitäisi olla. Elikkäs jos asut lähellä tamperetta ja voisit myydä griffon pennun niin vastaa tähän viestiin ja laita sähköposti osoitteesi mukaan. KIITOS.

10

3122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provoa!

      Lapsellista...

    • onnellinen griffonin omistaja

      tolla hinnalla et tule griffonia saamaan paitsi ehkä joltain rahanahneelta tehtailijalta jolta ei kannata missään nimessä koiraa hankkia. Eikä varmaan anteeksi vain kannata miettiä edes koiran hankintaa jos ensimmäisenä mielessä on hinta. Minun mielipide, mutta itselleni ainakaan koiran hinta ei ollut peruste kun lähdin rotua ja yksilöä valitsemaan. Kyllä siihen vaikutti aivan muut seikat.

      • pettynyt koiraton

        minä olen etsinyt griffonia jo pari vuotta . olen myös valmis maksamaan pyydettävän hinnan. kaikki pennut tuntuu olevan jo varattu etukäteen . pyöriikö griffonin kasvattajat kaikki samassa ympyrässä. tavalliselle ihmiselle ei koiraa myydä.kuinka paljon aikasemmin koira pitää varata. kohta ei auta muu kuin ostaa se halpa paperiton koira kun paperillista ei myydä


      • helmi orvokki
        pettynyt koiraton kirjoitti:

        minä olen etsinyt griffonia jo pari vuotta . olen myös valmis maksamaan pyydettävän hinnan. kaikki pennut tuntuu olevan jo varattu etukäteen . pyöriikö griffonin kasvattajat kaikki samassa ympyrässä. tavalliselle ihmiselle ei koiraa myydä.kuinka paljon aikasemmin koira pitää varata. kohta ei auta muu kuin ostaa se halpa paperiton koira kun paperillista ei myydä

        minullakin vahva tunne että griffonin pentuja myydään vain tuttaville,sukulaisille tai näyttelyhulluille.vaihdan koirarotua tai sitten ostan sen "älä osta paperitonta koiraa" koiran. omatunto soimaa mutta ei voi mitään


    • weedo

      mitä griffonin pennut yleensä maksavat? olisin itse kiinnostunut koirarodusta ja olen kuullut ja lukenut griffonista pelkkää hyvää. onko se jotain tonnin-kahdentonnin paikkeilla? en ole vielä löytänyt sopivaa kasvattajaa, mutta rotu kiinnostaa kovasti.

      • martsu

        Hei.1300-1500e


    • Jepase

      Kennel Outsapopin...siellä on griffoneita juuri nytkin myynnissä! Hinta 1300e.

      • rtyuiokjhgfvbnm

        Mitä metsästetään griffonilla?


      • 2 griffonin omistaja
        rtyuiokjhgfvbnm kirjoitti:

        Mitä metsästetään griffonilla?

        Rottia.


      • lootuksen

        ja kauan ovat myynnissä tuossa kennelissä..mikä mättää??????????????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe