Onko kenelläkään myynnissä griffon koiranpentua?
Olen etsinyt griffoneja kuumeisesti mutta en ole löytänyt. Asun tampereella. Griffonin hinta saisi olla korkeintaan 0-580euroon. Ja lääkärin tarkistama sen pitäisi olla. Elikkäs jos asut lähellä tamperetta ja voisit myydä griffon pennun niin vastaa tähän viestiin ja laita sähköposti osoitteesi mukaan. KIITOS.
LUE, GRIFFON ASIAA!!
10
3122
Vastaukset
- provoa!
Lapsellista...
- onnellinen griffonin omistaja
tolla hinnalla et tule griffonia saamaan paitsi ehkä joltain rahanahneelta tehtailijalta jolta ei kannata missään nimessä koiraa hankkia. Eikä varmaan anteeksi vain kannata miettiä edes koiran hankintaa jos ensimmäisenä mielessä on hinta. Minun mielipide, mutta itselleni ainakaan koiran hinta ei ollut peruste kun lähdin rotua ja yksilöä valitsemaan. Kyllä siihen vaikutti aivan muut seikat.
- pettynyt koiraton
minä olen etsinyt griffonia jo pari vuotta . olen myös valmis maksamaan pyydettävän hinnan. kaikki pennut tuntuu olevan jo varattu etukäteen . pyöriikö griffonin kasvattajat kaikki samassa ympyrässä. tavalliselle ihmiselle ei koiraa myydä.kuinka paljon aikasemmin koira pitää varata. kohta ei auta muu kuin ostaa se halpa paperiton koira kun paperillista ei myydä
- helmi orvokki
pettynyt koiraton kirjoitti:
minä olen etsinyt griffonia jo pari vuotta . olen myös valmis maksamaan pyydettävän hinnan. kaikki pennut tuntuu olevan jo varattu etukäteen . pyöriikö griffonin kasvattajat kaikki samassa ympyrässä. tavalliselle ihmiselle ei koiraa myydä.kuinka paljon aikasemmin koira pitää varata. kohta ei auta muu kuin ostaa se halpa paperiton koira kun paperillista ei myydä
minullakin vahva tunne että griffonin pentuja myydään vain tuttaville,sukulaisille tai näyttelyhulluille.vaihdan koirarotua tai sitten ostan sen "älä osta paperitonta koiraa" koiran. omatunto soimaa mutta ei voi mitään
- weedo
mitä griffonin pennut yleensä maksavat? olisin itse kiinnostunut koirarodusta ja olen kuullut ja lukenut griffonista pelkkää hyvää. onko se jotain tonnin-kahdentonnin paikkeilla? en ole vielä löytänyt sopivaa kasvattajaa, mutta rotu kiinnostaa kovasti.
- martsu
Hei.1300-1500e
- Jepase
Kennel Outsapopin...siellä on griffoneita juuri nytkin myynnissä! Hinta 1300e.
- rtyuiokjhgfvbnm
Mitä metsästetään griffonilla?
- 2 griffonin omistaja
rtyuiokjhgfvbnm kirjoitti:
Mitä metsästetään griffonilla?
Rottia.
- lootuksen
ja kauan ovat myynnissä tuossa kennelissä..mikä mättää??????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372