Onko kenelläkään myynnissä griffon koiranpentua?
Olen etsinyt griffoneja kuumeisesti mutta en ole löytänyt. Asun tampereella. Griffonin hinta saisi olla korkeintaan 0-580euroon. Ja lääkärin tarkistama sen pitäisi olla. Elikkäs jos asut lähellä tamperetta ja voisit myydä griffon pennun niin vastaa tähän viestiin ja laita sähköposti osoitteesi mukaan. KIITOS.
LUE, GRIFFON ASIAA!!
10
2984
Vastaukset
- provoa!
Lapsellista...
- onnellinen griffonin omistaja
tolla hinnalla et tule griffonia saamaan paitsi ehkä joltain rahanahneelta tehtailijalta jolta ei kannata missään nimessä koiraa hankkia. Eikä varmaan anteeksi vain kannata miettiä edes koiran hankintaa jos ensimmäisenä mielessä on hinta. Minun mielipide, mutta itselleni ainakaan koiran hinta ei ollut peruste kun lähdin rotua ja yksilöä valitsemaan. Kyllä siihen vaikutti aivan muut seikat.
- pettynyt koiraton
minä olen etsinyt griffonia jo pari vuotta . olen myös valmis maksamaan pyydettävän hinnan. kaikki pennut tuntuu olevan jo varattu etukäteen . pyöriikö griffonin kasvattajat kaikki samassa ympyrässä. tavalliselle ihmiselle ei koiraa myydä.kuinka paljon aikasemmin koira pitää varata. kohta ei auta muu kuin ostaa se halpa paperiton koira kun paperillista ei myydä
- helmi orvokki
pettynyt koiraton kirjoitti:
minä olen etsinyt griffonia jo pari vuotta . olen myös valmis maksamaan pyydettävän hinnan. kaikki pennut tuntuu olevan jo varattu etukäteen . pyöriikö griffonin kasvattajat kaikki samassa ympyrässä. tavalliselle ihmiselle ei koiraa myydä.kuinka paljon aikasemmin koira pitää varata. kohta ei auta muu kuin ostaa se halpa paperiton koira kun paperillista ei myydä
minullakin vahva tunne että griffonin pentuja myydään vain tuttaville,sukulaisille tai näyttelyhulluille.vaihdan koirarotua tai sitten ostan sen "älä osta paperitonta koiraa" koiran. omatunto soimaa mutta ei voi mitään
- weedo
mitä griffonin pennut yleensä maksavat? olisin itse kiinnostunut koirarodusta ja olen kuullut ja lukenut griffonista pelkkää hyvää. onko se jotain tonnin-kahdentonnin paikkeilla? en ole vielä löytänyt sopivaa kasvattajaa, mutta rotu kiinnostaa kovasti.
- martsu
Hei.1300-1500e
- Jepase
Kennel Outsapopin...siellä on griffoneita juuri nytkin myynnissä! Hinta 1300e.
- rtyuiokjhgfvbnm
Mitä metsästetään griffonilla?
- 2 griffonin omistaja
rtyuiokjhgfvbnm kirjoitti:
Mitä metsästetään griffonilla?
Rottia.
- lootuksen
ja kauan ovat myynnissä tuossa kennelissä..mikä mättää??????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15513536Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t759813Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h999172Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k218159Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406783Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1506195Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua764336Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy403952Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243415En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4021308