Olla hyvä pyörä kun noin moni haluaa päästä siitä eroon http://www.nettimoto.com/simpleSearch.php?show=inline&status=F&id_bike_type=2&id_sub_type=19&id_make=157&id_model=1325&id_engine_model=1795&pfrom=&pto=&yfrom=&yto=&efrom=&eto=&eng_type=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae >>
Kawa ZZR 1400
18
2676
Vastaukset
- tarkemmin
eikös noista suurin osa olekkin liikkeiden
ilmotuksia.. eli koeajopyöriä ym..
Harkinnassa itellä toi zetori :) - Rintaääni
Jotenkin tuntuu että itse haluaisit ko pyörän?
Mulla on ollut monia pyöriä, enduroa, matkaa, monia kyykkyjä, viimeksi 12 R.
Minulle ZZR on paras pyörä koskaan.
Taas pitää kysyä mitä haluaa pyörältä.
Jotkut menee jalat edellä, jotkut takana, joku makaa, joku ei. Jotkut radalle, jotkut baanalle.
Eilen kuulin tutulta että hän osti pyörän äänen perusteella! Ajo-ominaisuudet 0, kiihtyvyys 0, jarrut 0, mutta hienot äänet sanoi...
Näillä palstoilla hyvä pyörä on ainoastaan se mikä sulla nyt on tai mitä olet haluamassa.
Taidan ostaa Zetorin kaveriksi -07 kilogixerin.
ZZR ei radalle käy, eikä se ole sinne suunniteltukaan...
Mutta kun mennään matkalle, mutkatielle, moottoritielle, missä vissiin suurin osa suomen motoristeista aikaa viettää, siellä ZZR on paras!
Joku on varmaan sitä mieltä että joku wingi tai iso muu matkapyörä olis parempi, voi olla ja saa olla, mutta niissä ei ole munaa kuten Zetorissa.
Tämä oli minun mielipide, muilla on varmaan omia jotka ovat aivan yhtä perusteltuja.
Olis kiva kun tämäkin palsta olis enemmän positiivis- kuin negatiivisvoittoinen..... - matula
No Zetoria taitaa olla kolmen vuoden myynnissäolon jälkeen n. 20kpl nettimarkkinoilla ja Hayabusaa kymmenen vuoden myynnin pyöräkannasta n.70-80kpl...
Saman luokan pyöriä. Niin mikäs ihme se on, että joku haluaa vaihtaa pyörää aika ajoin. Vaikka tykästyisi kuinka johonkin niin yleensä vuoden kuluttua tekee mieli muunlaista ajopeliä.
Varsinkin nuo isot tykit...kyllä siinä varmaan jotenkin turhautuu kun alla on laite jonka kykyjä ei tarvitse eikä edes pääse koskaan kokemaan. Pyörät alkaisivat olla parhaimmillaan lähempänä 200 vauhteja kun katteet alkaisivat toimia kunnolla. Moottoritien alussa voi seentään antaa vähän kahvaa...kaikki 4 sekuntia jonka jälkeen kortti lähteekin jo moottoritierajoituksillakin.
Autoilijat joutuvat menemään lomalennolle kokemaan kylmät väreet nostavaa lähtökiihdytystä, ison pyörän kuljettaja (esim. ZZR, Busa) voi kokea sen pitkässä juoksussa paljon halvemmalla.- on pieni
Eihän sinne Saksaan nyt niin kauhean pitkä matka ole lähteä kokeilemaan vauhtia.
Saati sitten suomen moottoriradat..............
- kovinkaan hyvä
vaihtoehto. Voimaa löytyy vakioksi ihan ok. Käyttökelpoiset vaihteet 1, 2 ja 3 muilla ei virkaa jos haluaa nauttia ajamisesta. Kenellä iloa yli 200km/h nopeuksista taajama-ajossa?. Itsekin miettisin pitkään vaihdanko vai en, koeajon jälkeen...... en vaihda.
- noh´
mitähän virkaa sillä on että koneesta löytyy parisataa heppaa ja kuitenkin pitäisi ajella rajoitusten mukaan, lappu on muuten aikas löysässä. Ihan perseestä. Ajelen itse nykyään isolla Väinökawa kustomilla ja meno maistuu!! Vähän tehoo mut paaaljon vääntöö, siinä se.
Nimim. Saanut superpyöristä tarpeekseen. - tuo
jatkuva vääntäminen täällä. Jokainen ajakoon millä haluaa.
- Irotunkeri
Höh..
- ER-5 riittää
ZZR 1400 on varmasti hyvä mp.
MUTTA MUTTA, Suomen surkeilla teillä ko. ökypyörille ei ole mitään käyttöä.
Siksi mp-hommiin riittä täysin esim. Kawa ER-5.
Se riittää OIKEASTI ajamiseen.
ER-5 kulkee ainakin 170 km/h eli riittää siis takuuvarmasti suomalaisille rupisille räkäteille!
Lisäksi suomessa saa ajaa vain 120 jonka jälkeen alkaa maailman suurin sakkorysä.
Eli turhalla teholla/nopeudella EI TEE YHTIKÄS mitään.
Sittenkin suurin osa mp-ajoista tehdään taajamassa eli isot pyörät ovat ns. turhia.
500 cc on niin sata kertaa näppärämpi cityssä kuin 1000-2300 cc rohjake.
AIKUISTEN OIKEESTI. Miksipä maksaa turhasta ylitehoisesta öky/överipyöristä?
Kukin tyylillään, turha vain on turhaa.
Kun ostaa pienemmän pyörään saa sillä säästöllä sitten ostettua vaikka toisenkin pyörän, auton tai vaikka 10 etelänmatkaa =)- joo joo
Miksi värjätään hiuksia, prässit housuissa, pingiksen peluu, kaljan juonti, anopin miellyttäminen ja 5 milj muuta turhaa asiaa maailmassa.
Kyllä niitä on kuule sunkin kämpässä turhia asioita suurin osa.
Mulla on kullin jatke, macho vehje zzr, ja pysyy!
Käyn sillä turhaan kiihdytyskisoissa, käyn sillä turhaan nopeuskisoissa ja käyn sillä joskus turhaan radallakin...hienoooo!
Myy se ER, kävele, ettet turhaan saastuta.
Ja kymmenessä etelänmatkassako ei ole mitään turhaa? - erkillä ajanut
On sitä erkilläkin ajettu ja totta se on, että erkki riittää suomessa kyllä prätkäksi varsinkin jos ei aja pitkiä matkoja. Kaupungissa ja taajamissa kätevämpää ei ole ellei nyt se erkki6 ole vielä ketterämpi.
Tosin itsekin vaihdoin sitten isompaan...ehkä vähän turhaan. Erkin vakuutusmaksu oli niin pieni, ettei sitä edes huomannut. - Nimetön
se sinun pussista pois, jos joku tykkää hommata kyseisen pyörän. Ei varmaankaan.
- sitä rahaa
joo joo kirjoitti:
Miksi värjätään hiuksia, prässit housuissa, pingiksen peluu, kaljan juonti, anopin miellyttäminen ja 5 milj muuta turhaa asiaa maailmassa.
Kyllä niitä on kuule sunkin kämpässä turhia asioita suurin osa.
Mulla on kullin jatke, macho vehje zzr, ja pysyy!
Käyn sillä turhaan kiihdytyskisoissa, käyn sillä turhaan nopeuskisoissa ja käyn sillä joskus turhaan radallakin...hienoooo!
Myy se ER, kävele, ettet turhaan saastuta.
Ja kymmenessä etelänmatkassako ei ole mitään turhaa?on mennyt viinaan,naisiin,moottoripyörään, mutta paljon sitä on mennyt turhaankin...
- Jusba
mun ystäväpiirissä ei ole ketään, joka ajaisi enimmäkseen taajamassa. Itse en muistakaan, milloin olisin viimeksi ajanut ns. kaupunkiajoa. Mieluummin mutkatielle tai pitemmälle pikitielle. Siksipä valintani onkin C14.
- yhtä hyvä
tai huono, kun kaikki muutkin tuolta pallonpuoliskolta tulevat saman kokoluokan ja tyypin mp:t.
Eihän kukaan tommosia ylihintaisia ja tehoisia rumiluksi osta, kun on tarjolla oikeita pyöriäkin. Moottoripyörä on moottoripyörä, eli tasan niin hyvä, miltä se kuskin vasemman ja oikean käden sekä polvien välissä tuntuu (vaikka sitten piikki). Noilla ei ajaessa ei ole tuntunut miltään, eikä varsinkaan siltä, että ajaminen on KAWAA. Väkinäistä tökötystä.- Nimetön
päin maailmaa ne parhaat pyörät sitten tulee.
- Huvikses
Nimetön kirjoitti:
päin maailmaa ne parhaat pyörät sitten tulee.
Mikähän se olis em kirjottajan mielestä "paras" :D
HD=harley ferguson,massey parkinson ja muut samanlaiset ylipainoiset alitehoiset rumilukset :D :D
Ylipainoinen moottoripyörä on kuin lihava nainen. Joku pervo siitäkin tykkää :D
Painava ja hidas=kaappihomon wannabe-bikerin oma "kulta" - Nimetön
Huvikses kirjoitti:
Mikähän se olis em kirjottajan mielestä "paras" :D
HD=harley ferguson,massey parkinson ja muut samanlaiset ylipainoiset alitehoiset rumilukset :D :D
Ylipainoinen moottoripyörä on kuin lihava nainen. Joku pervo siitäkin tykkää :D
Painava ja hidas=kaappihomon wannabe-bikerin oma "kulta"minulla pieni aavistus oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126