elikkäs olen Kokeillut mont pvää tehdä yhtä Peliserveriä, kyseisen pelin ohjeet löysin osoitteesta http://www.gamerzplanet.net/forums/gunz-general-discussion/207024-tutorial-how-setup-your-own-private-server.html
mutta sain pelin Toimimaan Asentamalla peli exen ja Server juttuja, mutta en osannu Luoda/restoree jne MSSQL serverin avulla joten se tyssäs siihe sitten. jos joku Pro joka osais käyttää kyseist ohjelmaa, nii vois auttaa mua tossa noin, voin antaa msn/email kumpi vaa.
Tarvisin Apua MSSQL serverin käytössä Peli Serveriä Varten
MSSQL
1
387
Vastaukset
- MSSQL
eli.... Ko sivulla puhuttiin jotain account.dbo ja Administrator Grades, jne niitä en osannu tehdä mutta databasen sain kyllä tehtyy ainaski luulen niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715