Kalat-ukkeliin

skopu.akkeli

Tuskastun kalat-ukkeliin, soutaa ja huopaa... joskus lepertelee exänsä kanssa, menee hänen kanssa exän suvun juhliin, selittää että ei voi loukata exää ja sanoa että ei halua tulla.

Kuitenkin väittää rakastavansa minua ja haluavansa elää kanssani, mutta minun pitäisi ymmärtää sitä millainen hänen exänsä on.

Oletteko te kalat-immeiset tollaisia? Soutajia ja huopaajia?

10

1876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmisiä? Ei hemmetti.

      Kuka ottaa nämä Horoskooppi jutut täysin tosissaan? Samaa voi olla, MUTTA ITSE VOI VAIKUTTAA PALJON.

      • LoLlerO-inen

        No, kuka omaa tiukan pipon?


    • toinen skopunaaras

      .. on, valitettavasti. Tuntemani kalaherra on ehkä pahin jahkailija, jota koskaan aiemmin olen tuntenut.. mutta silti niin rakastettava! :)

      • diplomaatin iso-sisko

        Rakas, pikkuveljeni on Kala-horoskooppimerkiltään. En voi tietenkään tietää, miten hän naisiaan kohtelee.

        Mutta, veljenä hän on hurmaava, diplomaattinen, herkkä ja oikeudenmukainen.

        Lapsena hän ei voinut ymmärtää, miksi vanhempani (jo nyt poisnukkuneet) riitelivät, tai miksi me sisarukset, jotka olimme häntä vanhempia emme aina tulleet keskenämme toimeen. Vielä nytkään tämä hurmuri ei voi ymmärtää, miksi meidän pitää aina sisarusten välillä mollata toisiamme.

        Olen siis ihanan veljeni joka on Kala, onnellinen isosisko joka on ylpeä veljestään.


      • Diplomaattisesti
        diplomaatin iso-sisko kirjoitti:

        Rakas, pikkuveljeni on Kala-horoskooppimerkiltään. En voi tietenkään tietää, miten hän naisiaan kohtelee.

        Mutta, veljenä hän on hurmaava, diplomaattinen, herkkä ja oikeudenmukainen.

        Lapsena hän ei voinut ymmärtää, miksi vanhempani (jo nyt poisnukkuneet) riitelivät, tai miksi me sisarukset, jotka olimme häntä vanhempia emme aina tulleet keskenämme toimeen. Vielä nytkään tämä hurmuri ei voi ymmärtää, miksi meidän pitää aina sisarusten välillä mollata toisiamme.

        Olen siis ihanan veljeni joka on Kala, onnellinen isosisko joka on ylpeä veljestään.

        soutaa ja huopaa, kun ei voi loukata ketään, jos päätöksien tekeminen sattuu jotakuta satuttamaan.


      • diplomaatin iso-sisko
        Diplomaattisesti kirjoitti:

        soutaa ja huopaa, kun ei voi loukata ketään, jos päätöksien tekeminen sattuu jotakuta satuttamaan.

        Hyvin tyypillistä toimintaa, ainakin, pikku -veljelleni.

        Tuo herkkyys kalamerkissä, kun ei halua satuttaa ketään. Ettei, vaan ketään pahoittaisi mieltään, olkoon sitten kysymyksessä vaikka ex-tyttöystävän vanhemmat. Kalamerkeissä syntyneitä on varmasti paljon diplomaattiyhdyskunnassa työskentelemässä.

        Hyvää tässä pikkuveljessäni on että, on lapsilleen ihana ja suuremmoinen hellä ja ymmärtäväinen isä. Sekä avokätinen ja lojaali kummi-setä, minun jo täysi-ikäiselle pojalleni. Parempaa kummi-setää ja enoa saa hakea. Siksi rakastankin tätä pikkuveljeäniKalaa ja toivon aina hänelle pelkkää hyvää...Laulu:Pysy aina pikkuveljenä, älä koskaan aikustu, ei meidän taloon lisää aikuisia haluta jne...kuvaa hyvin minun veljeäni. Tämän laulun kuulessani aina herkistyn ja ajattelen tätä rakasta pikkuveljeäni Kalaa, kaikella lämmöllä ja rakkaudella.

        Tietenkin tämä piirre myös ärsyttää, kun pitäisi osata päättää.


      • arkoja tai
        diplomaatin iso-sisko kirjoitti:

        Hyvin tyypillistä toimintaa, ainakin, pikku -veljelleni.

        Tuo herkkyys kalamerkissä, kun ei halua satuttaa ketään. Ettei, vaan ketään pahoittaisi mieltään, olkoon sitten kysymyksessä vaikka ex-tyttöystävän vanhemmat. Kalamerkeissä syntyneitä on varmasti paljon diplomaattiyhdyskunnassa työskentelemässä.

        Hyvää tässä pikkuveljessäni on että, on lapsilleen ihana ja suuremmoinen hellä ja ymmärtäväinen isä. Sekä avokätinen ja lojaali kummi-setä, minun jo täysi-ikäiselle pojalleni. Parempaa kummi-setää ja enoa saa hakea. Siksi rakastankin tätä pikkuveljeäniKalaa ja toivon aina hänelle pelkkää hyvää...Laulu:Pysy aina pikkuveljenä, älä koskaan aikustu, ei meidän taloon lisää aikuisia haluta jne...kuvaa hyvin minun veljeäni. Tämän laulun kuulessani aina herkistyn ja ajattelen tätä rakasta pikkuveljeäni Kalaa, kaikella lämmöllä ja rakkaudella.

        Tietenkin tämä piirre myös ärsyttää, kun pitäisi osata päättää.

        jahkaile pitkään. Itse pärjäsin hyvin koulussa ja muuallakin. Olen muutenkin tyytyväinen elämääni. Ei sitä jaksa jokaiselle todistaa, mihin pystyy.

        Jousimiehet esimerkiksi voivat olla porukan äänekkäimmät tai Kauris ahkerimmasta päästä. Nämä henkilöt ovat yleensä helvetin itsekeskeisiä "minä, minä olen paras" tyyppejä.


      • Kaurisneiti..
        arkoja tai kirjoitti:

        jahkaile pitkään. Itse pärjäsin hyvin koulussa ja muuallakin. Olen muutenkin tyytyväinen elämääni. Ei sitä jaksa jokaiselle todistaa, mihin pystyy.

        Jousimiehet esimerkiksi voivat olla porukan äänekkäimmät tai Kauris ahkerimmasta päästä. Nämä henkilöt ovat yleensä helvetin itsekeskeisiä "minä, minä olen paras" tyyppejä.

        Vaikka kauris olenkin niin todellakaan ole aina paras.. hei haloo, ei voi yleistää!


      • kaloista aina
        Kaurisneiti.. kirjoitti:

        Vaikka kauris olenkin niin todellakaan ole aina paras.. hei haloo, ei voi yleistää!

        jatkuvasti heidän huonoista puoleista tällä palstalla?


    • Danzigi

      Varsin erikoista. Itselläni kyllä ei ole mielenkiintoa exäni kanssa oleilla missään. Mieluummin olen oman kultani kanssa.
      Tässä on kyllä se pointti etten minäkään tahdo pahoittaa toisten mieltä. Olenhan rauhaa rakastava ukkeli. Ehkäpä sinun pitäis sanoa jottei menis tuollaisiin mukaan jos se sinua häiritsee. Luulis ymmärtävän. Minä ainakin ymmärtäisin.


      Niin ja olen kyllä kalat mies itsekkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      945
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe