Ensin mies jätti,katosi noin vain,ei yhteydenpitoa,ei mitään,ei halua edes nähdä että saataisiin asiat hoidettua.
Puhui puolelleen vanhempani,jotka hylkäsivät myös minut.
Nyt olen yksin,kaksi todella mustaa päivää takana...
vanhempani eivät vastaa edes puhelimeen.
Ja suvun vanhimpana olen aina pitänyt heistä huolta pitkänkin välimatkan takaa.
Olen kuin turtana....
kolme tärkeintä ihmistä
musta kuu
3
320
Vastaukset
- ++__________________
Joka syyttä suuttuu se lahjoitta leppyy.
Vanhemmat ei pärjää ilman apuasi kauaa ja ottavat yhteyttä,kun annat ajan kulua.
Voimia sinulle. - Steffo
viikko pari, niin kyllä ne siitä tolokkuaa..
Olen hyvin pahoillani puolestasi, on varmasti hyvin surullista kun omat rakkaat hylkäävät. Paljon voimia sinulle jaksamaan kohdata uusi tulevaisuus ilman läheisiäsi. Joskus yhtäkkiä se kaikkein rakkain onkin täysin vieras ihminen. Toivon että löydät sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862