Mie oon rapu

rapu

Mie oon mies rapu,en oo aivioliitossa,mut
avoliitossa kylläkin.Meilä on yksi tyttö rapu.
Haluaisin mennä vihille puolisoni kanssa mut
hän ei tahdo.Sanoo vain ei se siitä miksikään
muutu.Olen nyt sitten aikain saatossa ajatellut
että olenko vain kotimme lemmikki,työorja,lapsen
kaitsia,sänkykumppani vai halinalle jota
rutistetaan tarpeen vaatiessa.
Vai pitäisikö minun alkaa uudestaan sinkuksi.

5

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peltoniemenhintrikka

tuloo ennen pitkää kuitenkin kuten tilastoista olet itsekin saanut lukea kivojahan ne juhlat on mut elämä itessään pitäs olla se juhla eikä vaan yks päivä.jos liitto jollain taval toimii ei siihen tarvita sormuksia todisteiksi pää asia et rakkautta riittää.mut jos susta tuntuu et olet orja tai lemmikki taitas alkaa ajatella jotain muuta kun avioliittoa katos kerran tääl vaan eletään .kaikkea hyvää sulle.

• Rapu

ja kaikkea hyvää sinne päin.

• ... entäs jos.

mun mielestä kumminki on sillain sanottaisko turvatonta jos ei oo naimissa, nimittäin niinku taloudellisesti.

itellä ny semmonen tilanne vähän ikäänkuin. on kämppä tos olemassa, mut en oo ollu siellä oikein minkään vertaa.

kamoja on siel ns "kämpässä" ja sit tän mun rakkaani talolla kaikkea sen verran että pärjään. ja lisää roudailen vähän väliä.

no ja mää tänään sanoin hälle viimeks että meneeks hän mun kans naimisiin, niin sanoi että kaikki aikanaan. elikkä on luvannu mennä ja mikseipä meniskin.

no tietenki on vähän hankala hällä alkaa mua kosimaan noin sinänsä kun mulla ei oo ero entisestäkään selvä alkuunkaan. siis juridisesti.

kyllä me ollaan ihan hirveen rakastuneita molemmat, eikä enää hurmio-vaiheessa. syventyy tunteet vaan koko aika, vaikka arkikin astunu suhteeseeen, ollaan osattu kinastellakin ja sopia. eikä koko aika nyhjätä kyljessä, mut riittävästi.

mut sanoin mää hälle että se on sitten kans niin, että kaikkia kamoja en tuo ellei olla siinä vaiheessa sovittu jatkosta kunnolla. enkä varsinkaan osta isoja asioita sinne jossa en virallisesti asu.

vaikka kuinka rakkautta riittäis ja kaikkea, niin toinenhan voi vaikka potkaista tyhjää ja miten sitten käy, ei muuta kuin lähde mäkeen ja hyvä jos omas tavaras ehdit kerätä ennen perikuntaa?

juu ja entinen liitto teki monet vuodet kuolemaa, oli täydellinen virhe.
        tykkään tehdä piha ja muita hommia tässä tulevassa kodissani, ei ole patistettu.
        mutta sekin kaikki on vähän.. toisaalta ei tunnu tosiaan turvalliselta vielä kiintyä kaikkeen (vaikka olen kiintynyt jo apua), vaikka rakkautta on että rätisee.

• SSRI

kommentistasi. Erittäin tyhjentävästi sanottu, siinä se asia tuli selväksi!

• SSRI
        SSRI kirjoitti:

kommentistasi. Erittäin tyhjentävästi sanottu, siinä se asia tuli selväksi!

-se vastaus oli tarkoitettu Peltoniemenhintrikalle.....meni liian alas näköjään.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      273
      4762
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      100
      3556
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      27
      2942
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2360
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2279
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      93
      1556
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1329
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1326
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      75
      1294
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      966
    Aihe