Mie oon rapu

rapu

Mie oon mies rapu,en oo aivioliitossa,mut
avoliitossa kylläkin.Meilä on yksi tyttö rapu.
Haluaisin mennä vihille puolisoni kanssa mut
hän ei tahdo.Sanoo vain ei se siitä miksikään
muutu.Olen nyt sitten aikain saatossa ajatellut
että olenko vain kotimme lemmikki,työorja,lapsen
kaitsia,sänkykumppani vai halinalle jota
rutistetaan tarpeen vaatiessa.
Vai pitäisikö minun alkaa uudestaan sinkuksi.

5

1231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peltoniemenhintrikka

      tuloo ennen pitkää kuitenkin kuten tilastoista olet itsekin saanut lukea kivojahan ne juhlat on mut elämä itessään pitäs olla se juhla eikä vaan yks päivä.jos liitto jollain taval toimii ei siihen tarvita sormuksia todisteiksi pää asia et rakkautta riittää.mut jos susta tuntuu et olet orja tai lemmikki taitas alkaa ajatella jotain muuta kun avioliittoa katos kerran tääl vaan eletään .kaikkea hyvää sulle.

      • Rapu

        ja kaikkea hyvää sinne päin.


      • ... entäs jos.

        mun mielestä kumminki on sillain sanottaisko turvatonta jos ei oo naimissa, nimittäin niinku taloudellisesti.

        itellä ny semmonen tilanne vähän ikäänkuin. on kämppä tos olemassa, mut en oo ollu siellä oikein minkään vertaa.

        kamoja on siel ns "kämpässä" ja sit tän mun rakkaani talolla kaikkea sen verran että pärjään. ja lisää roudailen vähän väliä.

        no ja mää tänään sanoin hälle viimeks että meneeks hän mun kans naimisiin, niin sanoi että kaikki aikanaan. elikkä on luvannu mennä ja mikseipä meniskin.

        no tietenki on vähän hankala hällä alkaa mua kosimaan noin sinänsä kun mulla ei oo ero entisestäkään selvä alkuunkaan. siis juridisesti.

        kyllä me ollaan ihan hirveen rakastuneita molemmat, eikä enää hurmio-vaiheessa. syventyy tunteet vaan koko aika, vaikka arkikin astunu suhteeseeen, ollaan osattu kinastellakin ja sopia. eikä koko aika nyhjätä kyljessä, mut riittävästi.

        mut sanoin mää hälle että se on sitten kans niin, että kaikkia kamoja en tuo ellei olla siinä vaiheessa sovittu jatkosta kunnolla. enkä varsinkaan osta isoja asioita sinne jossa en virallisesti asu.

        vaikka kuinka rakkautta riittäis ja kaikkea, niin toinenhan voi vaikka potkaista tyhjää ja miten sitten käy, ei muuta kuin lähde mäkeen ja hyvä jos omas tavaras ehdit kerätä ennen perikuntaa?

        juu ja entinen liitto teki monet vuodet kuolemaa, oli täydellinen virhe.
        tykkään tehdä piha ja muita hommia tässä tulevassa kodissani, ei ole patistettu.
        mutta sekin kaikki on vähän.. toisaalta ei tunnu tosiaan turvalliselta vielä kiintyä kaikkeen (vaikka olen kiintynyt jo apua), vaikka rakkautta on että rätisee.


      • SSRI

        kommentistasi. Erittäin tyhjentävästi sanottu, siinä se asia tuli selväksi!


      • SSRI
        SSRI kirjoitti:

        kommentistasi. Erittäin tyhjentävästi sanottu, siinä se asia tuli selväksi!

        -se vastaus oli tarkoitettu Peltoniemenhintrikalle.....meni liian alas näköjään.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe