Mie oon rapu

rapu

Mie oon mies rapu,en oo aivioliitossa,mut
avoliitossa kylläkin.Meilä on yksi tyttö rapu.
Haluaisin mennä vihille puolisoni kanssa mut
hän ei tahdo.Sanoo vain ei se siitä miksikään
muutu.Olen nyt sitten aikain saatossa ajatellut
että olenko vain kotimme lemmikki,työorja,lapsen
kaitsia,sänkykumppani vai halinalle jota
rutistetaan tarpeen vaatiessa.
Vai pitäisikö minun alkaa uudestaan sinkuksi.

5

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peltoniemenhintrikka

tuloo ennen pitkää kuitenkin kuten tilastoista olet itsekin saanut lukea kivojahan ne juhlat on mut elämä itessään pitäs olla se juhla eikä vaan yks päivä.jos liitto jollain taval toimii ei siihen tarvita sormuksia todisteiksi pää asia et rakkautta riittää.mut jos susta tuntuu et olet orja tai lemmikki taitas alkaa ajatella jotain muuta kun avioliittoa katos kerran tääl vaan eletään .kaikkea hyvää sulle.

• Rapu

ja kaikkea hyvää sinne päin.

• ... entäs jos.

mun mielestä kumminki on sillain sanottaisko turvatonta jos ei oo naimissa, nimittäin niinku taloudellisesti.

itellä ny semmonen tilanne vähän ikäänkuin. on kämppä tos olemassa, mut en oo ollu siellä oikein minkään vertaa.

kamoja on siel ns "kämpässä" ja sit tän mun rakkaani talolla kaikkea sen verran että pärjään. ja lisää roudailen vähän väliä.

no ja mää tänään sanoin hälle viimeks että meneeks hän mun kans naimisiin, niin sanoi että kaikki aikanaan. elikkä on luvannu mennä ja mikseipä meniskin.

no tietenki on vähän hankala hällä alkaa mua kosimaan noin sinänsä kun mulla ei oo ero entisestäkään selvä alkuunkaan. siis juridisesti.

kyllä me ollaan ihan hirveen rakastuneita molemmat, eikä enää hurmio-vaiheessa. syventyy tunteet vaan koko aika, vaikka arkikin astunu suhteeseeen, ollaan osattu kinastellakin ja sopia. eikä koko aika nyhjätä kyljessä, mut riittävästi.

mut sanoin mää hälle että se on sitten kans niin, että kaikkia kamoja en tuo ellei olla siinä vaiheessa sovittu jatkosta kunnolla. enkä varsinkaan osta isoja asioita sinne jossa en virallisesti asu.

vaikka kuinka rakkautta riittäis ja kaikkea, niin toinenhan voi vaikka potkaista tyhjää ja miten sitten käy, ei muuta kuin lähde mäkeen ja hyvä jos omas tavaras ehdit kerätä ennen perikuntaa?

juu ja entinen liitto teki monet vuodet kuolemaa, oli täydellinen virhe.
        tykkään tehdä piha ja muita hommia tässä tulevassa kodissani, ei ole patistettu.
        mutta sekin kaikki on vähän.. toisaalta ei tunnu tosiaan turvalliselta vielä kiintyä kaikkeen (vaikka olen kiintynyt jo apua), vaikka rakkautta on että rätisee.

• SSRI

kommentistasi. Erittäin tyhjentävästi sanottu, siinä se asia tuli selväksi!

• SSRI
        SSRI kirjoitti:

kommentistasi. Erittäin tyhjentävästi sanottu, siinä se asia tuli selväksi!

-se vastaus oli tarkoitettu Peltoniemenhintrikalle.....meni liian alas näköjään.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe