Ostin tuossa toisen vähän isomman näytön. Nyt ongelma on se et miten tahansa yritän sitä asentaa ei uuteen näyttöön tuu mitään näkyviin, ainoostaan sinisenä koko ruutu, tää vanha kyl toimii rinnalla, ja oon pistänyt kyl niin et pitäs molemmista näkyä.. Onko vika näytön ohjaimessa vai minussa? Tää vanha on benqun joku XXXwa malli ja tää uus 2400W malli.Kellään heittää mitään vinkkiä?
ongelma toisen näytön kanssa
3
268
Vastaukset
- fundamentalist
varma että sulla on joku ongelma?
Normaalistihan se toinen näyttö on työpöydän jatke ja siinähän ei pitäisikään oletuksena olla muuta kuin taustaväri.
Raahaa sinne jotakin. - Tomppak
Ostin tänään Benq v2400w näytön ja siinä on sama vika sillä erolla että kuva näkyy max 1 sec. ja sitten tummenee ruutu taas.
kaikki muut näytöt näkyy hyvin mutta benq ei.
kokeilin yhdessä desktopissa, minimacissä ja vielä läppärissä mutta ei kuvaa, outoa.
kerro ihmeessä jos saat kuvan näkyviin, ja miten:))
Mulla ei näy menukaan!!!- tomppak
no nyt näkyy kuva nipin napin kun päivänvalo tulee oikeassa kulmassa..
ihan himmeänä saan menun näkymään ja asetusten palautuksenkin tein..mutta se ei auta.
Huomenna taidan palauttaa kauppaan paskan.'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845- 84839