Ostin tuossa toisen vähän isomman näytön. Nyt ongelma on se et miten tahansa yritän sitä asentaa ei uuteen näyttöön tuu mitään näkyviin, ainoostaan sinisenä koko ruutu, tää vanha kyl toimii rinnalla, ja oon pistänyt kyl niin et pitäs molemmista näkyä.. Onko vika näytön ohjaimessa vai minussa? Tää vanha on benqun joku XXXwa malli ja tää uus 2400W malli.Kellään heittää mitään vinkkiä?
ongelma toisen näytön kanssa
3
261
Vastaukset
- fundamentalist
varma että sulla on joku ongelma?
Normaalistihan se toinen näyttö on työpöydän jatke ja siinähän ei pitäisikään oletuksena olla muuta kuin taustaväri.
Raahaa sinne jotakin. - Tomppak
Ostin tänään Benq v2400w näytön ja siinä on sama vika sillä erolla että kuva näkyy max 1 sec. ja sitten tummenee ruutu taas.
kaikki muut näytöt näkyy hyvin mutta benq ei.
kokeilin yhdessä desktopissa, minimacissä ja vielä läppärissä mutta ei kuvaa, outoa.
kerro ihmeessä jos saat kuvan näkyviin, ja miten:))
Mulla ei näy menukaan!!!- tomppak
no nyt näkyy kuva nipin napin kun päivänvalo tulee oikeassa kulmassa..
ihan himmeänä saan menun näkymään ja asetusten palautuksenkin tein..mutta se ei auta.
Huomenna taidan palauttaa kauppaan paskan.'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843