surkeimmat palkat

kusetetut

Maanantain iltasanomissa listattiin huonoinpia
palkkoja. Yksityisten alojen palkat alkoivat 1480 eurosta ylöspäin. Kouvolalaisen lumonin
työntekijöiden palkka 1400-1450 e. vaikka olisi
ollut useamman vuoden talossa töissä. Se siitä
kilpailukykyisestä palkasta.

13

2801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dothefake

      Vieläköhän ratapihalla on...........

      • HULLU PALKKA

        KAMU NÄYTI PALKKAKUITTI NIIN SIIN OLI 3000 € KUUS!!!


      • ....

        kun hullua yllytit.
        Et ole ihan viisas sinäkään.


    • Yrittäjä..

      Olen kuullut, että tuolla olisi alhaiset palkat, mutta tuohan nyt on jo naurettavaa. Tuolla "palkalla" maksaa vuokran/lyhennyksen ja siinä se. Mutta niin kauan kun on tekijöitä, on myös maksajia.

    • maketheoriginal

      kanaloissa palkkaus ylipäätään? entäs hampurilaisketjuissa?

      • dothefake

        Kanoille ei varsinaisesti makseta palkkaa, vaan saavat työsuhde-etuna majoituksen ja täyden ylläpidon. Hampurilaisketjuissa tilanne on muuten sama, mutta ne eivät tarjoa majoitusta.


      • dothefake kirjoitti:

        Kanoille ei varsinaisesti makseta palkkaa, vaan saavat työsuhde-etuna majoituksen ja täyden ylläpidon. Hampurilaisketjuissa tilanne on muuten sama, mutta ne eivät tarjoa majoitusta.

        :-)), päivän paras ehdottomasti! Rehellinen ja suora vastaus kysymykseen, hyvä!!


      • McGyver
        dothefake kirjoitti:

        Kanoille ei varsinaisesti makseta palkkaa, vaan saavat työsuhde-etuna majoituksen ja täyden ylläpidon. Hampurilaisketjuissa tilanne on muuten sama, mutta ne eivät tarjoa majoitusta.

        Pisin hampurilaisketju jonka olen nähnyt, taisi olla 6 kerrospurilaista mäkkärin pöydällä.


      • dothefake
        McGyver kirjoitti:

        Pisin hampurilaisketju jonka olen nähnyt, taisi olla 6 kerrospurilaista mäkkärin pöydällä.

        Myönnän, että tulin juuri pilkunnussijoiden kokouksesta.
        , mutta olivatko ne horisontaalisesti vai vertikaalisti.


      • Seuraavassa huoneustossa .....
        dothefake kirjoitti:

        Myönnän, että tulin juuri pilkunnussijoiden kokouksesta.
        , mutta olivatko ne horisontaalisesti vai vertikaalisti.

        Pisteennussijoiden "palaverissä" ...........
        Oli ihme , että ei käytävällä tavattu ! he he he


      • dothefake
        Seuraavassa huoneustossa ..... kirjoitti:

        Pisteennussijoiden "palaverissä" ...........
        Oli ihme , että ei käytävällä tavattu ! he he he

        Kuulimme kyllä, kun ilkuitte pilkunnussijoita ja remensitte panevanne pisteen iin päälle. Me pilkunnussijat saamme aina kantaa raskaimman taakan, kukaan ei koskaan moiti kaksoispisteennussijoita jne. Ehdotankin, että lopetamme tämän raaán kissanhännänvedon ja perustamme yhteisen kattojärjestön: Välimerkinnussijoiden liiton.
        Samalla voisimme ehdottaa, että nykyisen yliopistoon sisäänkirjautumisen sijasta alettaisiin käyttää termiä yliopiston sisäänpyrkimiskokeet.


    • ja asuminen

      niin,,, hyvin kallista olisi asua suomessa, vaikka moni sieltä muuttanut haluaisi asua suomessa.

    • kukko22

      ja Bevesysillä 7€/h...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe