Maanantain iltasanomissa listattiin huonoinpia
palkkoja. Yksityisten alojen palkat alkoivat 1480 eurosta ylöspäin. Kouvolalaisen lumonin
työntekijöiden palkka 1400-1450 e. vaikka olisi
ollut useamman vuoden talossa töissä. Se siitä
kilpailukykyisestä palkasta.
surkeimmat palkat
13
2801
Vastaukset
- dothefake
Vieläköhän ratapihalla on...........
- HULLU PALKKA
KAMU NÄYTI PALKKAKUITTI NIIN SIIN OLI 3000 € KUUS!!!
- ....
kun hullua yllytit.
Et ole ihan viisas sinäkään.
- Yrittäjä..
Olen kuullut, että tuolla olisi alhaiset palkat, mutta tuohan nyt on jo naurettavaa. Tuolla "palkalla" maksaa vuokran/lyhennyksen ja siinä se. Mutta niin kauan kun on tekijöitä, on myös maksajia.
- maketheoriginal
kanaloissa palkkaus ylipäätään? entäs hampurilaisketjuissa?
- dothefake
Kanoille ei varsinaisesti makseta palkkaa, vaan saavat työsuhde-etuna majoituksen ja täyden ylläpidon. Hampurilaisketjuissa tilanne on muuten sama, mutta ne eivät tarjoa majoitusta.
dothefake kirjoitti:
Kanoille ei varsinaisesti makseta palkkaa, vaan saavat työsuhde-etuna majoituksen ja täyden ylläpidon. Hampurilaisketjuissa tilanne on muuten sama, mutta ne eivät tarjoa majoitusta.
:-)), päivän paras ehdottomasti! Rehellinen ja suora vastaus kysymykseen, hyvä!!
- McGyver
dothefake kirjoitti:
Kanoille ei varsinaisesti makseta palkkaa, vaan saavat työsuhde-etuna majoituksen ja täyden ylläpidon. Hampurilaisketjuissa tilanne on muuten sama, mutta ne eivät tarjoa majoitusta.
Pisin hampurilaisketju jonka olen nähnyt, taisi olla 6 kerrospurilaista mäkkärin pöydällä.
- dothefake
McGyver kirjoitti:
Pisin hampurilaisketju jonka olen nähnyt, taisi olla 6 kerrospurilaista mäkkärin pöydällä.
Myönnän, että tulin juuri pilkunnussijoiden kokouksesta.
, mutta olivatko ne horisontaalisesti vai vertikaalisti. - Seuraavassa huoneustossa .....
dothefake kirjoitti:
Myönnän, että tulin juuri pilkunnussijoiden kokouksesta.
, mutta olivatko ne horisontaalisesti vai vertikaalisti.Pisteennussijoiden "palaverissä" ...........
Oli ihme , että ei käytävällä tavattu ! he he he - dothefake
Seuraavassa huoneustossa ..... kirjoitti:
Pisteennussijoiden "palaverissä" ...........
Oli ihme , että ei käytävällä tavattu ! he he heKuulimme kyllä, kun ilkuitte pilkunnussijoita ja remensitte panevanne pisteen iin päälle. Me pilkunnussijat saamme aina kantaa raskaimman taakan, kukaan ei koskaan moiti kaksoispisteennussijoita jne. Ehdotankin, että lopetamme tämän raaán kissanhännänvedon ja perustamme yhteisen kattojärjestön: Välimerkinnussijoiden liiton.
Samalla voisimme ehdottaa, että nykyisen yliopistoon sisäänkirjautumisen sijasta alettaisiin käyttää termiä yliopiston sisäänpyrkimiskokeet.
- ja asuminen
niin,,, hyvin kallista olisi asua suomessa, vaikka moni sieltä muuttanut haluaisi asua suomessa.
- kukko22
ja Bevesysillä 7€/h...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429