Totuus vaakanaisista

Ei todellakaan kade

On kokemusta vaakanaisista ystävättärinä, sukulaisina. Vaakamiehistä ei juuri henk.koht. kokemusta koska ovat useimmiten narsistisia homoja.
Itsetunto (lue: itseluulo) ylikehittynyt. Kuvittelee olevansa taivaan lahja vastakkaiselle sukupuolelle ja käyttäytyy sen mukaisesti. Todellisuudessa vaakanaisissa ei ole mitään erityistä; laiskana ja mukavuuden haluisena, tyhmänäkin, ei yleensä kovin korkealle koulutettu eikä esimiesasemassa. Mutta kova hinku varakkuuteen ja asemaan - siis miten? No tietysti miehen kautta. Lääkärit, tuomarit ja suuret johtajat ovat tavotelluimpia saaliita vaa´an lihakupissa. Moralisoi hanakasti muita mutta käy itse röyhkeästi kimppuun jos sopiva aviomieskohde sattuu olemaan naimisissa; haukkuu siinä sivussa aviovaimonkin. Mutta tyylikäs cooli ladyn ulkokuori pitää säilyttää jopa parhaimmille ystäville. Sitä teennäisyyttä ja pinnallisuutta ei kestä kukaan! Ja jos vaakanainen on tehnyt jotain väärää ja loukkaavaa ystäväänsä kohtaan ja tästä huomautetaan, hän kääntää asian niin että onkin itse väärinymmärretty uhri ja odottaa anteeksipyyntöä. Paljastaa usein tyhmyytensä antamalla innokkaasti "hyviä neuvoja ja ohjeita" itseään älykkäämmille.
Mutta suosittelen vaakanaista kumppaniksi jokaiselle miehelle, jolla on mojovasti rahaa ja vaikutusvaltaa ja joka on valmis palvomaan naistaan loputtomasti ja lepyttelemään kalliilla lahjoilla ja konttaamaan joka oikun edessä.
Noo, sanotaan nyt jotain positiivistäkin: vaakanaiset ovat yleensä kohtalaisen sieviä kasvoiltaan.

62

4411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaaka.

      Niin, no.. Tämä on sinun mielipide.
      Minun mielipide on että menee liiallisuuksiin kun aletaan yleistämään tällä tavalla.
      Mielipiteesi pisti miettimään omalla kohdalla mainitsemiasi piirteitä ja toki huomasin sieltä joitan yhtäläisyyksiä, mutta oikeastaan kuittaan koko jutun naurulla. Sainpahan ainakin huomata, että en olekaan toivoton tapaus :D

    • huvittunut vaaka

      tekstiä. Ihan hymyilytti kun luin tätä. Ei se nyt mielestäni aivan noin mene, mutta menköön, vaikka mielikuvituksessa...:D

    • vk96

      Tätä samaa viestiä tulee vuosi vuodelta, lienee jopa samalta katkeralta, sekä Vaa'an 'pelaamaksi' joutuneelta raukalta :(

    • hih :-)

      Joku on saanut nenilleen Vaaka naiselta, mutta älä viitsi yleistää kiitos. :-)

    • kalaN

      olitpas tuhma :) vaakaystävämme suuttuvat nyt kovasti.

      mutta totta puhut. ovat juuri tuollaisia pikkusieluisia wannabe-tyyppejä. tosin ihan mukavaa baariseuraa.

      kerro sama kalanaisista! kiinnostaa kovasti.

      t. kritiikistä oppii enemmän

      • minävaa......

        Sanoisinko että jos suuttuu alotusviestin takia, ni täytyy olla melkonen tosikko. Ennemmin luulen, että tuota lukiessa monella pääsee huvittuneita hymähyksiä. Eipä siinä silti jos suuttuu, mutta kannattaa eka miettiä minkä vuoksi tuokin on kirjotettu ku siihen sisältyy nuin ankaraa tekstiä. Taitaa olla ihan jossain muussa sillon vika ku vaakanaisissa yleensä. :)


      • kalaN
        minävaa...... kirjoitti:

        Sanoisinko että jos suuttuu alotusviestin takia, ni täytyy olla melkonen tosikko. Ennemmin luulen, että tuota lukiessa monella pääsee huvittuneita hymähyksiä. Eipä siinä silti jos suuttuu, mutta kannattaa eka miettiä minkä vuoksi tuokin on kirjotettu ku siihen sisältyy nuin ankaraa tekstiä. Taitaa olla ihan jossain muussa sillon vika ku vaakanaisissa yleensä. :)

        mut sehän siinä just onkin hauskaa, kun tunnistaa tuon tunteen. on niin helppoa kiukutella muille, kun tosiasiassa vikahan ei koskaan ole kuin itsessä, joku raukka vaaka vaan sattuu kohdalle :)

        tämän takia jokaisen pitäisi osata nauraa itselleen.


      • minävaa......
        kalaN kirjoitti:

        mut sehän siinä just onkin hauskaa, kun tunnistaa tuon tunteen. on niin helppoa kiukutella muille, kun tosiasiassa vikahan ei koskaan ole kuin itsessä, joku raukka vaaka vaan sattuu kohdalle :)

        tämän takia jokaisen pitäisi osata nauraa itselleen.

        Äläpä muuta sano. Ja ei kaikkia ihmisiä voi rajata vaikka sitten niiden horoskooppien mukaan. Sehän on täysin naurettavaa. :D


      • aloitusviesti

        Se katkera kalanainen, joka elää kuin kala veessä,
        huomisesta piittaamatta!
        Katkera jostain, mutta helpottiko tuokaan oloasi?


    • taivahan

      talikynttilät! Kyllä me sitt ollaan kamalii!;)

    • OnNaisia

      Mutta menisit nyt muualle haukkumaan silti koko vaa'an merkin. Taiat olla väärässä monessakin asiassa.

      • huvittunut.....

        että tuo kuvaus sopii ihan kehen tahansa naiseen...;) Hän nyt sattui paiskaamaan sen juuri vaakanaisille.


    • johon....

      Olet kai joutunut joskus jonkun naisen tallomaksi ja kas kas, olet ottanut selville että hän on, mitäpä muutakaan kuin: Vaaka! Olisiko näin?
      Muuta selitystä en keksi tuollaiselle palopuheelle, mitään merkkiä kohtaan. Ei liene kannata tuijottaa niin kovin horomerkkiä, ihmiset on ihmisiä...

    • immukkapimmukka

      Mun systeri on vaaka ja kuvaus on just sitä itteensä. Minkään Peilin pintaala ei riitä sen oletetulle egolle ja luulee olevansa joku rinsessa jonka rinssi tulee pelastamaan, mut kukaan ei ole se oikea rinssi aina etitään parempaa ja aina se on varattu.
      Nyt sillä on 60 vanha patukka kierroksessa (ite on 30-), viini ja mahla virtaa. Lääkäri pojun jätti tän vanhuksen takia. Rahalla saa ja hepolla pääsee.
      Mä häpeen systerii ja sen tempuloita.

    • voi poloista!!

      Mikään kuvaamistasi ei sovi Vaaka -ihmiseen,
      joten jätetäänpä kirjoituksesi omaan arvoonsa.
      Katkeruus on kalvava tauti, ja sinusta se paistaa läpi.

      • lukija vaan

        voi että oli osuva. Tunnen muutaman.


      • ei totuuden häivääkään
        lukija vaan kirjoitti:

        voi että oli osuva. Tunnen muutaman.

        "Kateus vie kalatkin veestä, sinulta se vie ystävätkin.


    • jury

      10
      Totta joka sana!

      • koska vaakaan

        vaikuttaa syntymähetkellä muutkin planeetat, siksi kaikki vaa'at ei voi olla luonteeltaan samallaisia. Vain kateelliset tai jätetyt väittää vaakaa noin itsekkääksi..Minä en ainakaan huolisi porvaria ja kaikilla ei varaa kehittää itseään. Ihan turha ruveta väittämään vastaan..Se vain kateellisuutta. Kannattaa vaan katsoa itseään peiliin ja miettiä mitenkä minä voisin olla parempi ja ymmärtäväisempi ihminen toista kohtaan..


      • näin mene
        koska vaakaan kirjoitti:

        vaikuttaa syntymähetkellä muutkin planeetat, siksi kaikki vaa'at ei voi olla luonteeltaan samallaisia. Vain kateelliset tai jätetyt väittää vaakaa noin itsekkääksi..Minä en ainakaan huolisi porvaria ja kaikilla ei varaa kehittää itseään. Ihan turha ruveta väittämään vastaan..Se vain kateellisuutta. Kannattaa vaan katsoa itseään peiliin ja miettiä mitenkä minä voisin olla parempi ja ymmärtäväisempi ihminen toista kohtaan..

        Keskustelun kaavan mukaan johtajien vaimot/rakastajattaret ovat vaakoja???...-V.ttu ei varmasti pidä paikkansa!


      • juryn kannalla
        koska vaakaan kirjoitti:

        vaikuttaa syntymähetkellä muutkin planeetat, siksi kaikki vaa'at ei voi olla luonteeltaan samallaisia. Vain kateelliset tai jätetyt väittää vaakaa noin itsekkääksi..Minä en ainakaan huolisi porvaria ja kaikilla ei varaa kehittää itseään. Ihan turha ruveta väittämään vastaan..Se vain kateellisuutta. Kannattaa vaan katsoa itseään peiliin ja miettiä mitenkä minä voisin olla parempi ja ymmärtäväisempi ihminen toista kohtaan..

        Turha selitellä ja kaunistella. Ap. kuvaa minustakin osuvasti vaa'an heikkoja puolia. Kyllä muistakin merkeistä saa tarvittaessa irti tällaisen kuvauksen. Mutta olennaista on nyt se, että puhumme vaa'asta, ja vaaka ei voi aina väittää vastaan, kun puhutaan hänen huonoista ominaisuuksistaan. Vaaka kun ei totisesti ole niitä horoskoopimerkistön helpoimpia ihmisiä. Ap:n kirjoituksesta tekee erityisen mainion se, että se on lisäksi hyvin ja hauskasti kirjoitettu. Hyvä jury!


      • sivuseuraaja
        koska vaakaan kirjoitti:

        vaikuttaa syntymähetkellä muutkin planeetat, siksi kaikki vaa'at ei voi olla luonteeltaan samallaisia. Vain kateelliset tai jätetyt väittää vaakaa noin itsekkääksi..Minä en ainakaan huolisi porvaria ja kaikilla ei varaa kehittää itseään. Ihan turha ruveta väittämään vastaan..Se vain kateellisuutta. Kannattaa vaan katsoa itseään peiliin ja miettiä mitenkä minä voisin olla parempi ja ymmärtäväisempi ihminen toista kohtaan..

        Kaivettaisiin vain se malka ensin omasta silmästä, niin maailma näyttäisi paljon kauniimmalta.
        Itsekkyys ja toisten aiheeton mollaaminen osoittaa henkistä kehittymättömyyttä. Vaikea sellaisen ihmisen varmaankin sopeutua muutenkin yhteiskuntaan, vaikeuksia tulee tuolla suhtautumistavalla olemaan aina ja jatkuvasti.

        Toisaalta tässä voi piillä se suomalaisten "tauti"
        KATEUS, mikä sekin osoittaa mielen vääristymää.


    • tekstistäsi

      Mikä on kun yleistätte vaaka naiset tyhmiksi bimboiksi jotka vaan käyttää miehiä hyväkseen???? Ei me sentään kaikki vitsien blondeja olla.
      Kouluja käynyt vaakanainen
      toimitusjohtaja ja vielä teknisellä alalla

      • viisaana itseään pitävä vaaka,

        eikä vain itse, vaan myös toisten mielestä hauskaa seuraa, huumorintajuinen, älykäs, kaikelle typeryydelle sanoo; Kiitos EI! Ollaan me vain sellaisia kuin olemme; ennakkoluulottomia, sopeutuvaisia, elämää ja kaikkea elollista rakastavia, ja niin se elämä rullaa mukavasti,
        ystävät havittelevat seuraamme, meidän kanssa kun viihtyvät paremmin kuin monet uskovatkaan, eivätkä haluaisi menettää ystävyyttämme mistään hinnasta. Kokenut kaikki tietää, vaivainen sen kun valittaa.


      • oonakka
        viisaana itseään pitävä vaaka, kirjoitti:

        eikä vain itse, vaan myös toisten mielestä hauskaa seuraa, huumorintajuinen, älykäs, kaikelle typeryydelle sanoo; Kiitos EI! Ollaan me vain sellaisia kuin olemme; ennakkoluulottomia, sopeutuvaisia, elämää ja kaikkea elollista rakastavia, ja niin se elämä rullaa mukavasti,
        ystävät havittelevat seuraamme, meidän kanssa kun viihtyvät paremmin kuin monet uskovatkaan, eivätkä haluaisi menettää ystävyyttämme mistään hinnasta. Kokenut kaikki tietää, vaivainen sen kun valittaa.

        Harva merkki kehuu täällä itseään yhtä sumeilemattomasti kuin vaaka - katsopa omaa tekstiäsi kerran: sen itsekehu on lähinnä koomista, huumorista ei ole siinä tietokakaan.
        Miksi muuten ylipäänsä pitää kehua itseä tällä tavalla?

        En usko, että ap. myöskään tarkoittaa kirjoituksellaan, että vaaka-nainen olisi "tyhmä blondi". Ei, kyllä varakkaan liikemiehen kiertäminen pikkusormen ympärillekin vaatii älyä. Tuossa ap:n kirjoituksessa on minusta totta ainakin se, että vaaka-nainen hyvin harvoin suostuu vaatimattomiin puitteisiin elämässä. Rahaa pitää olla ympärillä, muuten mielenrauhasta ei tietoakaan. Vaaka ts. rauhoitetaan rahalla.


      • näin se vain on
        oonakka kirjoitti:

        Harva merkki kehuu täällä itseään yhtä sumeilemattomasti kuin vaaka - katsopa omaa tekstiäsi kerran: sen itsekehu on lähinnä koomista, huumorista ei ole siinä tietokakaan.
        Miksi muuten ylipäänsä pitää kehua itseä tällä tavalla?

        En usko, että ap. myöskään tarkoittaa kirjoituksellaan, että vaaka-nainen olisi "tyhmä blondi". Ei, kyllä varakkaan liikemiehen kiertäminen pikkusormen ympärillekin vaatii älyä. Tuossa ap:n kirjoituksessa on minusta totta ainakin se, että vaaka-nainen hyvin harvoin suostuu vaatimattomiin puitteisiin elämässä. Rahaa pitää olla ympärillä, muuten mielenrauhasta ei tietoakaan. Vaaka ts. rauhoitetaan rahalla.

        Vaa`alle ovat muut seikat elämässä tärkeämpiä kuin raha. Raha on välttämätön jokapäiväisessä elämässä, mutta siihen se sitten jääkin. Ainakaan tämä Vaaka ei ole mammonan kerääjä, eikä niin kuin jo kerroin, raha merkitse muuta kuin toimeentuloa (sen verran pitää rahaa olla). Kaikki muu onkin sitten turhaa, ylenmääräinen tarpeettomissa tavaroissa rypeminen. Vaa`alle merkitsee henkinen hyvinvointi paljon enemmän, seesteinen, tasapainoinen elämä - ja sen Vaaka osaa itselleen järjestää. Etkö tiedä, ettei raha sitä todellista Onnea elämään tuo, kyllä se Onni löytyy ihan pienistä asioista. Mitä vähemmän ihminen haalii kaiken maailman tarpeettomia tavaroita, sitä onnellisempi hän on sisäisesti - kun on kaikki tarpeellinen mitä omaan elämään tarvitsee, kaikki muu turha krääsä on tarpeetonta - eikä sen autonkaan tarvitse olla "Jaguar", hyvällä edullisella tulee toimeen, Vaaka ei sitäkään hanki prameilemistarkoituksessa, vaan kyllä ne käyttö- ja taloudellisuus ratkaisee, mutta pahitteeksi ei ole jos on kaunis ja virtaviivainen - ilo silmälle :). Niinhän sitä sanotaan, että tyhmät "vaatteilla" koreilee, viisas ajattelee asioita järjellä ja sydämellä!
        Silti kerron, että minulla on kaunis koti, lämpö henkii jo sisään astuttaessa, sinne ovat ystävät tervetulleita, heitä kohdellaan hyvin ja kestitään hyvin, heidän kanssaan vietetty aika koostuu keskustellen maailman tapahtumista, kaikesta mahdollisesta, myös vitsailla osataan. Se on sitä sydämen ravitsemista, ei siihen miljoonia tarvita.
        En siis allekirjoita sanaakaan lähettämästäsi palautteesta, kuvitella voit mitä haluat, mutta se ei minua millään tavalla horjuta, tulinpahan vain toteamaan sinulle mikä on totuus.
        Ei kun valoisaa elämää sinullekin ja sopusointua kaiken olevaisen välille.


      • Toinen vaaka
        näin se vain on kirjoitti:

        Vaa`alle ovat muut seikat elämässä tärkeämpiä kuin raha. Raha on välttämätön jokapäiväisessä elämässä, mutta siihen se sitten jääkin. Ainakaan tämä Vaaka ei ole mammonan kerääjä, eikä niin kuin jo kerroin, raha merkitse muuta kuin toimeentuloa (sen verran pitää rahaa olla). Kaikki muu onkin sitten turhaa, ylenmääräinen tarpeettomissa tavaroissa rypeminen. Vaa`alle merkitsee henkinen hyvinvointi paljon enemmän, seesteinen, tasapainoinen elämä - ja sen Vaaka osaa itselleen järjestää. Etkö tiedä, ettei raha sitä todellista Onnea elämään tuo, kyllä se Onni löytyy ihan pienistä asioista. Mitä vähemmän ihminen haalii kaiken maailman tarpeettomia tavaroita, sitä onnellisempi hän on sisäisesti - kun on kaikki tarpeellinen mitä omaan elämään tarvitsee, kaikki muu turha krääsä on tarpeetonta - eikä sen autonkaan tarvitse olla "Jaguar", hyvällä edullisella tulee toimeen, Vaaka ei sitäkään hanki prameilemistarkoituksessa, vaan kyllä ne käyttö- ja taloudellisuus ratkaisee, mutta pahitteeksi ei ole jos on kaunis ja virtaviivainen - ilo silmälle :). Niinhän sitä sanotaan, että tyhmät "vaatteilla" koreilee, viisas ajattelee asioita järjellä ja sydämellä!
        Silti kerron, että minulla on kaunis koti, lämpö henkii jo sisään astuttaessa, sinne ovat ystävät tervetulleita, heitä kohdellaan hyvin ja kestitään hyvin, heidän kanssaan vietetty aika koostuu keskustellen maailman tapahtumista, kaikesta mahdollisesta, myös vitsailla osataan. Se on sitä sydämen ravitsemista, ei siihen miljoonia tarvita.
        En siis allekirjoita sanaakaan lähettämästäsi palautteesta, kuvitella voit mitä haluat, mutta se ei minua millään tavalla horjuta, tulinpahan vain toteamaan sinulle mikä on totuus.
        Ei kun valoisaa elämää sinullekin ja sopusointua kaiken olevaisen välille.

        Tämä teksti on niin totta kuin vain voi olla.


      • elämä on
        Toinen vaaka kirjoitti:

        Tämä teksti on niin totta kuin vain voi olla.

        Kaunis on kesäinen päivä,
        kaunis myös ihminen,
        kun mieli on aurinkoinen ja
        elämästä nauttia voi.


      • jury

        MITÄ KOULUJA KÄYNYT TOIMITUSJOHTAJA TEKEE tämmösellä hömppäpalstalla? Onko työn alla ensi vuoden budjetti planeettojen näkökulmasta vai onko ongelmia henkilöstöasioissa?
        Kysyy vaan tämmönen tavallinen tyhmä ei-vaaka.
        Ai niin, näin juntin mielestä se ap. teksti oli säkenöivää hengenlentoa ja loistavaa verbaliikkaa, vaikkei sisältö kaikkia miellyttäisikään. Tiivistetty lyhyeen kuvaukseen kaikki olennainen yhden tyypin ihmisluonteen perimmäisistä piirteistä. WOW. Kirjoitapa meistä oinaista samanlainen!


      • oikukas
        viisaana itseään pitävä vaaka, kirjoitti:

        eikä vain itse, vaan myös toisten mielestä hauskaa seuraa, huumorintajuinen, älykäs, kaikelle typeryydelle sanoo; Kiitos EI! Ollaan me vain sellaisia kuin olemme; ennakkoluulottomia, sopeutuvaisia, elämää ja kaikkea elollista rakastavia, ja niin se elämä rullaa mukavasti,
        ystävät havittelevat seuraamme, meidän kanssa kun viihtyvät paremmin kuin monet uskovatkaan, eivätkä haluaisi menettää ystävyyttämme mistään hinnasta. Kokenut kaikki tietää, vaivainen sen kun valittaa.

        tekisin mitä vain päästäkseni yhdestä vaa'asta eroon. Hän vaan olettaa, että kukaan joka hänet tuntee, ei halua mistään hinnasta menettää häntä. En ole vielä raskinut kertoa totuutta. Mutta joskus kai sekin on vielä rautalangasta taivutettava.


      • oikukas
        näin se vain on kirjoitti:

        Vaa`alle ovat muut seikat elämässä tärkeämpiä kuin raha. Raha on välttämätön jokapäiväisessä elämässä, mutta siihen se sitten jääkin. Ainakaan tämä Vaaka ei ole mammonan kerääjä, eikä niin kuin jo kerroin, raha merkitse muuta kuin toimeentuloa (sen verran pitää rahaa olla). Kaikki muu onkin sitten turhaa, ylenmääräinen tarpeettomissa tavaroissa rypeminen. Vaa`alle merkitsee henkinen hyvinvointi paljon enemmän, seesteinen, tasapainoinen elämä - ja sen Vaaka osaa itselleen järjestää. Etkö tiedä, ettei raha sitä todellista Onnea elämään tuo, kyllä se Onni löytyy ihan pienistä asioista. Mitä vähemmän ihminen haalii kaiken maailman tarpeettomia tavaroita, sitä onnellisempi hän on sisäisesti - kun on kaikki tarpeellinen mitä omaan elämään tarvitsee, kaikki muu turha krääsä on tarpeetonta - eikä sen autonkaan tarvitse olla "Jaguar", hyvällä edullisella tulee toimeen, Vaaka ei sitäkään hanki prameilemistarkoituksessa, vaan kyllä ne käyttö- ja taloudellisuus ratkaisee, mutta pahitteeksi ei ole jos on kaunis ja virtaviivainen - ilo silmälle :). Niinhän sitä sanotaan, että tyhmät "vaatteilla" koreilee, viisas ajattelee asioita järjellä ja sydämellä!
        Silti kerron, että minulla on kaunis koti, lämpö henkii jo sisään astuttaessa, sinne ovat ystävät tervetulleita, heitä kohdellaan hyvin ja kestitään hyvin, heidän kanssaan vietetty aika koostuu keskustellen maailman tapahtumista, kaikesta mahdollisesta, myös vitsailla osataan. Se on sitä sydämen ravitsemista, ei siihen miljoonia tarvita.
        En siis allekirjoita sanaakaan lähettämästäsi palautteesta, kuvitella voit mitä haluat, mutta se ei minua millään tavalla horjuta, tulinpahan vain toteamaan sinulle mikä on totuus.
        Ei kun valoisaa elämää sinullekin ja sopusointua kaiken olevaisen välille.

        "minulla on kaunis koti, lämpö henkii jo sisäänastuttaessa"...Aivan näen sinut kutsumassa joka päivä naapurisi kahville ja tilaamassa leipomosta parhaanlaatuisia baakelseja, haistelemassa ruusuja pihalla ja huhuilemassa tiellä kulkeville ihmisille, jotka yrittävät piiloutua piha-aidan taakse kaiken allensa hautaavaa ystävällisyyttäsi...kenties nimesi on Lilja tai Kielo tai Hyasintti tai jotain muuta yhtä kuvaavaa...onko sinulla muuten sähkö- vai öljylämmitys?


      • unelma-ihminen
        oikukas kirjoitti:

        "minulla on kaunis koti, lämpö henkii jo sisäänastuttaessa"...Aivan näen sinut kutsumassa joka päivä naapurisi kahville ja tilaamassa leipomosta parhaanlaatuisia baakelseja, haistelemassa ruusuja pihalla ja huhuilemassa tiellä kulkeville ihmisille, jotka yrittävät piiloutua piha-aidan taakse kaiken allensa hautaavaa ystävällisyyttäsi...kenties nimesi on Lilja tai Kielo tai Hyasintti tai jotain muuta yhtä kuvaavaa...onko sinulla muuten sähkö- vai öljylämmitys?

        Tähän kuvaukseesi vaaka-naisen mielenkiintoisuus rajoituukin. En ole koskaan tavannut vaaka-naista, jolla olisi oikeasti henkisesti jotain merkittävää annettavaa. Kanssakäyminen on pinnallista (- etten sanoisi piinallista); puhutaan niitä näitä ja koko ajan on lähinnä tunne, että jos sanon jotain 'enemmän', saan vaaka-naisen pois tolaltaan ja hetki on pilalla. 'Harmonian' on säilyttävä vaaka-naisen seurassa, ja tämä on ehdoton vaatimus kanssaihmiselle. Tällainen on paitsi rasittavaa, myös hyvin tylsää.

        Pakko sanoa, että vaaka-mies onkin sitten aivan omaa luokkaansa. Pinnallinen hänkin osaa olla, mutta keskutelutaidoiltaan jostain käsittämättömästä syystä virtuoosi naispuoliseen kollegaansa nähden; vaaka-miehen seurassa on harvoin tylsää. Ja jos suhde etenee, niin jatkuva ailahtelu tuo sitten oman mausteensa ja 'jännityksensä'... Ei suhteesta välttämättä mitään hyvää seuraa, mutta onpahan mielenkiintoa ja vaihtelua elämään.


      • vaakkuli vaan...
        unelma-ihminen kirjoitti:

        Tähän kuvaukseesi vaaka-naisen mielenkiintoisuus rajoituukin. En ole koskaan tavannut vaaka-naista, jolla olisi oikeasti henkisesti jotain merkittävää annettavaa. Kanssakäyminen on pinnallista (- etten sanoisi piinallista); puhutaan niitä näitä ja koko ajan on lähinnä tunne, että jos sanon jotain 'enemmän', saan vaaka-naisen pois tolaltaan ja hetki on pilalla. 'Harmonian' on säilyttävä vaaka-naisen seurassa, ja tämä on ehdoton vaatimus kanssaihmiselle. Tällainen on paitsi rasittavaa, myös hyvin tylsää.

        Pakko sanoa, että vaaka-mies onkin sitten aivan omaa luokkaansa. Pinnallinen hänkin osaa olla, mutta keskutelutaidoiltaan jostain käsittämättömästä syystä virtuoosi naispuoliseen kollegaansa nähden; vaaka-miehen seurassa on harvoin tylsää. Ja jos suhde etenee, niin jatkuva ailahtelu tuo sitten oman mausteensa ja 'jännityksensä'... Ei suhteesta välttämättä mitään hyvää seuraa, mutta onpahan mielenkiintoa ja vaihtelua elämään.

        Mitäs sitten roikut täällä vaaka palstalla jos ei kiinnosta?? :):):)


      • Ketjun aloittaja
        jury kirjoitti:

        MITÄ KOULUJA KÄYNYT TOIMITUSJOHTAJA TEKEE tämmösellä hömppäpalstalla? Onko työn alla ensi vuoden budjetti planeettojen näkökulmasta vai onko ongelmia henkilöstöasioissa?
        Kysyy vaan tämmönen tavallinen tyhmä ei-vaaka.
        Ai niin, näin juntin mielestä se ap. teksti oli säkenöivää hengenlentoa ja loistavaa verbaliikkaa, vaikkei sisältö kaikkia miellyttäisikään. Tiivistetty lyhyeen kuvaukseen kaikki olennainen yhden tyypin ihmisluonteen perimmäisistä piirteistä. WOW. Kirjoitapa meistä oinaista samanlainen!

        Kiitos mielenkiinnosta! Oinaista en kuitenkaan pysty kirjoittamaan samalla temperamentillä koska pidän ihan rehellisesti oinaista - teistä rehellisistä oinaista. Viihdyn mielettömän hyvin oinaiden kanssa; se suorasanaisuus on kuin raikas sade helleaallon jälkeen. Siis suorasanainen kun olen itsekin. Mutta eipä enempää nyt vaakojen palstalla oinaista. Ja kaikille tiedoksi: tää ap v..ilija on skorpioni.


      • heh heh hee
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

        Kiitos mielenkiinnosta! Oinaista en kuitenkaan pysty kirjoittamaan samalla temperamentillä koska pidän ihan rehellisesti oinaista - teistä rehellisistä oinaista. Viihdyn mielettömän hyvin oinaiden kanssa; se suorasanaisuus on kuin raikas sade helleaallon jälkeen. Siis suorasanainen kun olen itsekin. Mutta eipä enempää nyt vaakojen palstalla oinaista. Ja kaikille tiedoksi: tää ap v..ilija on skorpioni.

        se pitänyt arvata :)


      • unelma-ihminen
        vaakkuli vaan... kirjoitti:

        Mitäs sitten roikut täällä vaaka palstalla jos ei kiinnosta?? :):):)

        ...roikkua täällä:

        Vaakaa käsittelevät ketjut ovat piristäviä. Aina löytyy joku, joka osaa tuoda asioita esiin piristävän pistävästi, kuten ketjun aloittaja.

        Toisen syyn jo sanoin: Vaakamiehet ovat oikukkuudestaan huolimatta (tai sen takia) mielenkiintoisia ihmisiä.


      • menköön muualle
        vaakkuli vaan... kirjoitti:

        Mitäs sitten roikut täällä vaaka palstalla jos ei kiinnosta?? :):):)

        Sitä minäkin ihmettelen mitä täällä roikkuu ja heittää tuulesta tempaamiaan olettamuksia, jotka mieluummin taifuuni vieköön niin kauas ettei kuu kuule eikä aurinko näe! Vähän tuo kateenpoikanen taitanee vaivata, tuskaisaa varmaan sekin!


      • ap.tekstin kirj.
        jury kirjoitti:

        MITÄ KOULUJA KÄYNYT TOIMITUSJOHTAJA TEKEE tämmösellä hömppäpalstalla? Onko työn alla ensi vuoden budjetti planeettojen näkökulmasta vai onko ongelmia henkilöstöasioissa?
        Kysyy vaan tämmönen tavallinen tyhmä ei-vaaka.
        Ai niin, näin juntin mielestä se ap. teksti oli säkenöivää hengenlentoa ja loistavaa verbaliikkaa, vaikkei sisältö kaikkia miellyttäisikään. Tiivistetty lyhyeen kuvaukseen kaikki olennainen yhden tyypin ihmisluonteen perimmäisistä piirteistä. WOW. Kirjoitapa meistä oinaista samanlainen!

        Taidanpa kirjoittaakin, perästä kuuluu,
        joten käypä lukemassa :))

        Leppoisaa kesänjatkoa!!

        Vaa`at rakastavat Oinaita, heh


      • korjaus edelliseen
        ap.tekstin kirj. kirjoitti:

        Taidanpa kirjoittaakin, perästä kuuluu,
        joten käypä lukemassa :))

        Leppoisaa kesänjatkoa!!

        Vaa`at rakastavat Oinaita, heh

        EN TOSIAAN OLE TUON ALKUPERÄISTEKSTIN KIRJOITTAJA, VAAN IHAN TOISEN. SORGEN TÄMÄ "HIRVITTÄVÄ" VIPAUS,
        KUKA NYT VAAKA TUOLLAISIA TYHMIÄ JUTTUJA KIRJOITTAISI.


      • viestit ovat
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

        Kiitos mielenkiinnosta! Oinaista en kuitenkaan pysty kirjoittamaan samalla temperamentillä koska pidän ihan rehellisesti oinaista - teistä rehellisistä oinaista. Viihdyn mielettömän hyvin oinaiden kanssa; se suorasanaisuus on kuin raikas sade helleaallon jälkeen. Siis suorasanainen kun olen itsekin. Mutta eipä enempää nyt vaakojen palstalla oinaista. Ja kaikille tiedoksi: tää ap v..ilija on skorpioni.

        SIELTÄ TYHMIMMÄSTÄ PÄÄSTÄ, MITÄ IKINÄ LUKENUT!
        VOISITKO VAIHTAA VÄLILLÄ SÄVELTÄ?


    • Vaaka -nainen

      mutta en ole koskaan ajatellut rahan olevan tärkeä ominaisuus..tärkeämpi on löytää samankaltainen sielu kumppaniksi,vaikkei hällä ois rahaakaan.

      Kauniista asioista toki pidän, ja olen suosittu seuralainen kenen tahansa seurassa..olenhan hyvin sosiaalinen.Ulkonäkönikin vetää ihmisiä puoleensa..

      Mutta tiedän myös toisenlaisia Vaaka-merkkisiä jotka eivät homssuisina välitä omasta ulkonäöstään lainkaan,lapset ovat puettuina kuin kerjäläiset..ja oma koti on kuin pommin jäljiltä.Huono itsetunto/ilkeämieli yhdistettynä tuollaiseen,ei ole kovin epätavallista.

      "Mutta kova hinku varakkuuteen ja asemaan - siis miten? No tietysti miehen kautta."

      "Moralisoi hanakasti muita mutta käy itse röyhkeästi kimppuun jos sopiva aviomieskohde sattuu olemaan naimisissa; haukkuu siinä sivussa aviovaimonkin."
      "a jos vaakanainen on tehnyt jotain väärää ja loukkaavaa ystäväänsä kohtaan ja tästä huomautetaan, hän kääntää asian niin että onkin itse väärinymmärretty uhri ja odottaa anteeksipyyntöä. Paljastaa usein tyhmyytensä antamalla innokkaasti "hyviä neuvoja ja ohjeita" itseään älykkäämmille."
      Em.kaltainen oli mieheni ex-kumppani..joten totta ainakin hänen kohdallaan.

    • 15*10

      aina kun luen horoskooppi-tekstejä vähättelen niitä huonoja 'uutisia' ja mietin et en mä oo tommoinen. et eihän horos voi tietää ja lisäksi olla kaikilla sama. no, nyt avasit mun silmät. sellainen mä oon. kova moralisoimaan, haaveilemaan ja istumaan leveällä perseellä. odotan jonkun miljardöörin nappavan mut mukaan bahamalle. koulutus- nolla, työpaikkatoive... nokian toimitusjohtajan palli vois olla kiva, mutta sitä korkeamalle tähtään.
      kuvittelen olevani erityinen, ihan oikeasti!
      horoskin lupaa, että olen kuin venus ja kaikki ne hyvät piirteet, jotka tähdet on mulle suonut. olen goddes ja tiedän, että yksi päivä olen myös koko maailman jumalatar. (mietin kuka prinssesistä ois vielä vapaana, yhdessä me valloitettaisiin koko maailma)
      hihhiiii hassuinta on se et mulla oli yksi vaaka ystävätär. tulin niin hyvin toimeen hänen kanssaan, se oli uskomatonta. niin monia asia yhdisti meitä. hänkin moralisoi ja jahtasi rikkaita :) nyt olen katkera, koska hän teki mulle sen minä itse teen kaikille muille. jätti mut huomiotta.. katkaisi yhteydenpidon! ja ekana!
      sellaisia me ollaan, mut ei me sitä myönetä. me ollaan diivoja ja se on meidän oikeus! :D
      ja kaikki on kedeja!! koska oli mikä naama tahansa vaaka on aina ilmestys. (johtuu siitä uskosta sisäiseen venukseen)

    • Tähdenlento

      Mielipiteseesi sopii sanonta: " Eipä ole koiran karvoihin katsominen"

      • vaaka...

        Tulin tänne ihan mielenkiinnosta katsomaan mikä meininki... Ette te voi ihan oikeasti olla tosissanne... Itse en usko horoskooppien pystyvän määrittelemään ihmistä, mutta käsittääkseni ne jotka uskovat myöskin uskovat että on nousevia merkkejä erilaisia aspekteja yms. Eli ei voida yleistää, että joku tietty horoskooppimerkki olisi esim. täynnä pyrkyrinaisia vaan joka ainoan horoskoopin edustajista löytyy ihmisiä jotka sopivat kuvaukseen. Ja jos asiaa ajatellaan logiisesti (jolla ei kylläkään ole hirveästi tekemistä nykyastrologian kanssa...)niin tiettyjen taivaankappalaiden asemat ja vetovoimat määrittävät henkilön ominaisuuksia ja nuo kappaleet eivät todellakaan ole samoissa paikoissa eri päivinä kuukauden ajan eli astrologian perusoppien mukaankin jokainen vaaka(kuten kaikkien muidenkin merkkien edustajat) ovat yksilöitä. Tuollainen yleistäminen on sama asia kun sanottaisiin, että kaikkien suomalaisten kuuluu olla blondeja, koska kaikilla on lähes samanlainen geeniperimä.
        Mutta täytyy vielä vaan sanoa, että se ihminen on pikkusieluinen, joka on suvaitsematon jotakin horoskooppia kohtaan... Se on kuulkaa sama asia kuin syrjisi ihmisiä esim. ihonvärin perusteella.


      • vaaka...
        vaaka... kirjoitti:

        Tulin tänne ihan mielenkiinnosta katsomaan mikä meininki... Ette te voi ihan oikeasti olla tosissanne... Itse en usko horoskooppien pystyvän määrittelemään ihmistä, mutta käsittääkseni ne jotka uskovat myöskin uskovat että on nousevia merkkejä erilaisia aspekteja yms. Eli ei voida yleistää, että joku tietty horoskooppimerkki olisi esim. täynnä pyrkyrinaisia vaan joka ainoan horoskoopin edustajista löytyy ihmisiä jotka sopivat kuvaukseen. Ja jos asiaa ajatellaan logiisesti (jolla ei kylläkään ole hirveästi tekemistä nykyastrologian kanssa...)niin tiettyjen taivaankappalaiden asemat ja vetovoimat määrittävät henkilön ominaisuuksia ja nuo kappaleet eivät todellakaan ole samoissa paikoissa eri päivinä kuukauden ajan eli astrologian perusoppien mukaankin jokainen vaaka(kuten kaikkien muidenkin merkkien edustajat) ovat yksilöitä. Tuollainen yleistäminen on sama asia kun sanottaisiin, että kaikkien suomalaisten kuuluu olla blondeja, koska kaikilla on lähes samanlainen geeniperimä.
        Mutta täytyy vielä vaan sanoa, että se ihminen on pikkusieluinen, joka on suvaitsematon jotakin horoskooppia kohtaan... Se on kuulkaa sama asia kuin syrjisi ihmisiä esim. ihonvärin perusteella.

        Viimeisessä kappaleessa siis viittaan siihen että syrjitään tiettyä ihmisryhmää täysin uskomusten perusteella ilman järkiperäisiä syitä. Esim. Jos tapaat yhden ulkomaalaisen josta et pidä niin vihaat sen jälkeen kaikkia ulkomaalaisia...(tuollaiselle käytökselle on myös nimi...)


      • elämän kevät 2
        vaaka... kirjoitti:

        Viimeisessä kappaleessa siis viittaan siihen että syrjitään tiettyä ihmisryhmää täysin uskomusten perusteella ilman järkiperäisiä syitä. Esim. Jos tapaat yhden ulkomaalaisen josta et pidä niin vihaat sen jälkeen kaikkia ulkomaalaisia...(tuollaiselle käytökselle on myös nimi...)

        Tuttua juttua. Ensin vaaka selittää ja sen jälkeen selittää vielä selityksensä.


    • salla82

      vaaka-nainen olen ja ikinä koskaan en ole ajatellut miehen mua elättävän, eikä ole koskaan elättänytkään. kuulun siihen 5%:n jotka oikeesti suomessa tienaa, yliopistokoulutus. ehkä laiskuus näytäytyy muille, vaikka kyse on keskittymisestä olennaiseen.

      helopolla mitään en ole saanut. ja se on tuottanut paljon ajatuksia, millä autetaan muita. yllättävän usein mulle tullaan purkaa murheita ja ajatuksia, kerta toisensa jälkeen.

      moneen asiaan suhtaudun äärettömän nöyrästi,kenenkään varpaille en astuisi. koska mulla on helevtin korkea moraali siitä miten muita kohdellaan.

    • vinkeä vaaka

      tällaisen tekstin on kirjoittanu melko varmasti skorpioni, joka katkerana muistelee sitä päivää jolloin menetti elämästään vaa'an, joka ymmärtäväisesti kuunteli päivästä toiseen hänen valitustaan siitä miten elämä on jatkuvasti per****tä. Mutta vaakana sanoisin, että ei kaikki voi olla ihan hanurista kun vielä on varaa haukkua muita, tsemppiä ;)

      • Neitsytnainen

        En yleistä mitään enkä ketään, mutta pakko mainita, että en ole koskaan kokenut toisen naisen puolelta sellaista käytöstä kuin vaakanaiselta. Välimme onneksi menivät lopullisesti monen vuoden pallottelun jälkeen. Vaakanainen käytti minua häikäilemättä hyväkseen mm. kuuntelijana ja antoi ymmärtää että ollaan ylimmät ystävät. Kun sitten avauduin ja kerroin omia asioitani hän kertoi ne eteenpäin äidilleen, työkaverilleen jne. Kummallista salailua, epärehellisyyttä jne. Jos tuli kiista jostain asiasta, hän oli aina oikeassa ja lopettikin kiistan sanoen, että siitä on turha puhua koska tiedän olevani oikeassa. Asumme samalla alueella mutta sydämestäni toivon, että emme enää koskaan näe toisiamme. T: vaakanaisen luonteen kokenut


      • vaakanaisista
        Neitsytnainen kirjoitti:

        En yleistä mitään enkä ketään, mutta pakko mainita, että en ole koskaan kokenut toisen naisen puolelta sellaista käytöstä kuin vaakanaiselta. Välimme onneksi menivät lopullisesti monen vuoden pallottelun jälkeen. Vaakanainen käytti minua häikäilemättä hyväkseen mm. kuuntelijana ja antoi ymmärtää että ollaan ylimmät ystävät. Kun sitten avauduin ja kerroin omia asioitani hän kertoi ne eteenpäin äidilleen, työkaverilleen jne. Kummallista salailua, epärehellisyyttä jne. Jos tuli kiista jostain asiasta, hän oli aina oikeassa ja lopettikin kiistan sanoen, että siitä on turha puhua koska tiedän olevani oikeassa. Asumme samalla alueella mutta sydämestäni toivon, että emme enää koskaan näe toisiamme. T: vaakanaisen luonteen kokenut

        Niinpä. Olen yrittänyt kertoa rehellisesti ja vilpittömästi samasta asiasta, mutta vaaka(nainen) kuittaa asian aina omaksi edukseen ja vielä VALEHTELEMALLA. Vaaka on häikäilemätön käytöksessään ja pahempi kuin skope, koska kuitenkin skope salaa usein kuulemansa. Voi toki käyttää tietojaan tarpeen tullen omaksi hyväkseen. Mutta se vaaka, ei osaa itseasiassa keskustella mistään, eikä perustella mitään. Kekustelee kyllä mutta vain OMAKSI ILOKSEEN. keskustelu on vain prosessi. Älyä siihen ei tarvita.
        Ettäkö olen katkera? En vaan minulla on paljon kokemusta kaikenmerkkisistä ihmisistä työni perusteella. Minulla on ollut 20 vuoden aikana paljon "alaisia", jopa tuhasia. Työstäni en voi paljstaamitään, sillä minulla on hyvin tiukka salassapitovelvollisuus. Itse asiassa se on kaikkein tiukin, mitä yleensä voi olla.
        Uskokaa jo hyvät ihmiset, mitä täällä kerrotaan.


      • jaahas!
        vaakanaisista kirjoitti:

        Niinpä. Olen yrittänyt kertoa rehellisesti ja vilpittömästi samasta asiasta, mutta vaaka(nainen) kuittaa asian aina omaksi edukseen ja vielä VALEHTELEMALLA. Vaaka on häikäilemätön käytöksessään ja pahempi kuin skope, koska kuitenkin skope salaa usein kuulemansa. Voi toki käyttää tietojaan tarpeen tullen omaksi hyväkseen. Mutta se vaaka, ei osaa itseasiassa keskustella mistään, eikä perustella mitään. Kekustelee kyllä mutta vain OMAKSI ILOKSEEN. keskustelu on vain prosessi. Älyä siihen ei tarvita.
        Ettäkö olen katkera? En vaan minulla on paljon kokemusta kaikenmerkkisistä ihmisistä työni perusteella. Minulla on ollut 20 vuoden aikana paljon "alaisia", jopa tuhasia. Työstäni en voi paljstaamitään, sillä minulla on hyvin tiukka salassapitovelvollisuus. Itse asiassa se on kaikkein tiukin, mitä yleensä voi olla.
        Uskokaa jo hyvät ihmiset, mitä täällä kerrotaan.

        Vaakanaisena törmään yhä useammin ja useammin ihmisiin, jotka todellakin valehtelevat silmät suut täyteen, aivan surutta. Olen jo niin kyllästynyt kieroihin ihmisiin, että voisin muuttaa vaikka Siperiaan pakoon tätä kurjuutta. Eikä yhteiskuntaluokalla ole mitään tekemistä kierouden kanssa, porvarit ja köyhällistö on yhtä kieroa. Kuka valehtelee ja miksi, jää vain arvailuksi.


      • neitsytnainen
        jaahas! kirjoitti:

        Vaakanaisena törmään yhä useammin ja useammin ihmisiin, jotka todellakin valehtelevat silmät suut täyteen, aivan surutta. Olen jo niin kyllästynyt kieroihin ihmisiin, että voisin muuttaa vaikka Siperiaan pakoon tätä kurjuutta. Eikä yhteiskuntaluokalla ole mitään tekemistä kierouden kanssa, porvarit ja köyhällistö on yhtä kieroa. Kuka valehtelee ja miksi, jää vain arvailuksi.

        20 vuoden ajan oltu työkavereita ja joskus oltiin jopa hyviä frendejä. Tää vaaka ei ole koskaan näiden vuosien aikana esim. muistanut mun syntymäpäivää, siis edes onnitellut. Muutenkaan ei koskaan kysy mun ja läheisteni kuulumisia. Aikoinaan kutsuin useinkin mm. omille ja poikani synttäreille (viimeinen mun 40v.), hän ei koskaan ole tullut vaikka on kutsuttu eikä yleensä edes sano, ettei aio tulla. Joulukortin olen saanut yhden kerran. Mä olen aina vanhan ystävyyden vuoksi muistanut synttärit, nimpparit ym. ja muutenkin kohteliaisuudesta kysyn hänelle tärkeiden ihmisten kuulumisia, joulukortin oon myös aina lähettänyt. Että tällasta kokemusta...


      • sinusta on
        neitsytnainen kirjoitti:

        20 vuoden ajan oltu työkavereita ja joskus oltiin jopa hyviä frendejä. Tää vaaka ei ole koskaan näiden vuosien aikana esim. muistanut mun syntymäpäivää, siis edes onnitellut. Muutenkaan ei koskaan kysy mun ja läheisteni kuulumisia. Aikoinaan kutsuin useinkin mm. omille ja poikani synttäreille (viimeinen mun 40v.), hän ei koskaan ole tullut vaikka on kutsuttu eikä yleensä edes sano, ettei aio tulla. Joulukortin olen saanut yhden kerran. Mä olen aina vanhan ystävyyden vuoksi muistanut synttärit, nimpparit ym. ja muutenkin kohteliaisuudesta kysyn hänelle tärkeiden ihmisten kuulumisia, joulukortin oon myös aina lähettänyt. Että tällasta kokemusta...

        nykyisin hänelle?
        Vaaka pitää ystävinään sellaisia, joista on jotain hyötyä. Se voi iskeä sinulta vaikka miesystävän tai muuten päästä piireihin. Vaaka kun ei ole kovinkaan fiksu itse löytämään niitä. Kun sitten sopiva on kohdalla, niin voi sitä keikistelyn määrää!
        Vaaka on narsisti(ihailee itseään) ja itsekäs sellainen.


      • kysynpähän vaan
        neitsytnainen kirjoitti:

        20 vuoden ajan oltu työkavereita ja joskus oltiin jopa hyviä frendejä. Tää vaaka ei ole koskaan näiden vuosien aikana esim. muistanut mun syntymäpäivää, siis edes onnitellut. Muutenkaan ei koskaan kysy mun ja läheisteni kuulumisia. Aikoinaan kutsuin useinkin mm. omille ja poikani synttäreille (viimeinen mun 40v.), hän ei koskaan ole tullut vaikka on kutsuttu eikä yleensä edes sano, ettei aio tulla. Joulukortin olen saanut yhden kerran. Mä olen aina vanhan ystävyyden vuoksi muistanut synttärit, nimpparit ym. ja muutenkin kohteliaisuudesta kysyn hänelle tärkeiden ihmisten kuulumisia, joulukortin oon myös aina lähettänyt. Että tällasta kokemusta...

        Vaa´alla on valikoiva muisti ja pitkä. Mitä on tullut tehtyä, että ollaan entisiä ystäviä?


      • sanonpahan vaan
        sinusta on kirjoitti:

        nykyisin hänelle?
        Vaaka pitää ystävinään sellaisia, joista on jotain hyötyä. Se voi iskeä sinulta vaikka miesystävän tai muuten päästä piireihin. Vaaka kun ei ole kovinkaan fiksu itse löytämään niitä. Kun sitten sopiva on kohdalla, niin voi sitä keikistelyn määrää!
        Vaaka on narsisti(ihailee itseään) ja itsekäs sellainen.

        Vaaka on se, joka auttaa ja käytättää itseään hyväksi, kunnes taas tapahtuu valaistuminen elämän realiteettien edessä. Jäi vain hyvä mieli, ei muuta, mutta pakko jatkaa eteenpäin.

        Luulet vain, että voi iskeä vaikka miehen sulta! Mitään niin vilpitöntä ja rehellistä ihmistä ei ole olemassa kuin vaakanainen! Muut vehkeilköön, mutta ei vaaka, ei.


      • Silvia*
        kysynpähän vaan kirjoitti:

        Vaa´alla on valikoiva muisti ja pitkä. Mitä on tullut tehtyä, että ollaan entisiä ystäviä?

        Näissä keskusteluissa ei ole mitään järkeä. Miksi kaikkien pitää olla noin lapsellisia. Eikö elämässä ole muuta tekemistä kuin piikitellä toisia.
        Tulkaa jo jokainen aikuisiksi! Nyt varmaan on MAAILMA PELASTETTU!


      • :DDD
        Silvia* kirjoitti:

        Näissä keskusteluissa ei ole mitään järkeä. Miksi kaikkien pitää olla noin lapsellisia. Eikö elämässä ole muuta tekemistä kuin piikitellä toisia.
        Tulkaa jo jokainen aikuisiksi! Nyt varmaan on MAAILMA PELASTETTU!

        Aikuinenkin on lapsi kun se leikkii, ja varsinkin vaaka. Miksi nyt jossain ei saisi joskus olla vähemmän järkeä?


      • maailman pelastamisesta kyse
        Silvia* kirjoitti:

        Näissä keskusteluissa ei ole mitään järkeä. Miksi kaikkien pitää olla noin lapsellisia. Eikö elämässä ole muuta tekemistä kuin piikitellä toisia.
        Tulkaa jo jokainen aikuisiksi! Nyt varmaan on MAAILMA PELASTETTU!

        unhan vaan kerroin kokemuksista kun tässä keskusteluketjussa sitä tehtiin. En ymmärrä, miten joku voi loukkaantua siitä kun yks ihminen kertoo yhdestä ihmisestä - en puhunut koko kansakunnasta enkä piiketellyt ketään. Kerroin vain totuuden.


      • keskittyy omiin asioihin
        kysynpähän vaan kirjoitti:

        Vaa´alla on valikoiva muisti ja pitkä. Mitä on tullut tehtyä, että ollaan entisiä ystäviä?

        eli tulipahan tehtyä sellaista, että en enää viitsinyt sulattaa kaikkea siltä taholta. Vaakanaisen ajatukset pyörivät vain oman navan ympärillä - ja puhun nyt vain näistä kahdesta yksilöstä, jotka tunnen - en yleistä!!!


      • Sylvi*
        maailman pelastamisesta kyse kirjoitti:

        unhan vaan kerroin kokemuksista kun tässä keskusteluketjussa sitä tehtiin. En ymmärrä, miten joku voi loukkaantua siitä kun yks ihminen kertoo yhdestä ihmisestä - en puhunut koko kansakunnasta enkä piiketellyt ketään. Kerroin vain totuuden.

        En minä sinua tarkoittanutkaan ja sitä paitsi, Minä, Sylvi*,, pelastin maailman neuvoillani. Eikös?
        ; )


      • vaakanainen
        keskittyy omiin asioihin kirjoitti:

        eli tulipahan tehtyä sellaista, että en enää viitsinyt sulattaa kaikkea siltä taholta. Vaakanaisen ajatukset pyörivät vain oman navan ympärillä - ja puhun nyt vain näistä kahdesta yksilöstä, jotka tunnen - en yleistä!!!

        En lähettele kortteja ja muistan jos muistan synttärit sun muut.


      • vinkeä vaaka
        sinusta on kirjoitti:

        nykyisin hänelle?
        Vaaka pitää ystävinään sellaisia, joista on jotain hyötyä. Se voi iskeä sinulta vaikka miesystävän tai muuten päästä piireihin. Vaaka kun ei ole kovinkaan fiksu itse löytämään niitä. Kun sitten sopiva on kohdalla, niin voi sitä keikistelyn määrää!
        Vaaka on narsisti(ihailee itseään) ja itsekäs sellainen.

        olipa muuten hyvä, että suomensit tuon vierasperäisen sanan "narsisti", että ei niin intellektuelli vaakakin sen ymmärsi. Kerrohan mulle yksikin horoskooppimerkki, joka ei ihaile itseään. Näin äkkiä tulisi mieleen skorpioni, mutta sen itsemollauksen allakin on vain tarve saada huomiota ja kehuja, jotta voi kotona katsoa peiliin ja todeta miten mahtava on. Olis kiva tietää mikä ite oot, kun ajattelit varmaan pelastaa maailman epäitsekkäällä luonteellasi....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe