tyhmää,kun kaunis kiukainen liittyy euraan... =(
PANELIA/KIUKAINEN
9
1939
Vastaukset
- pilkkaan sua!
EURAN EMÄPEURA!
- panukki
haista iso p*ska!!!
- <<<<
OLISI UPEAA PÖRRÄTÄ JOSKUS RAUMA-EURA-KIUKAINEN-PANELIA-PYHÄRANTA < ALUEELLA JA SITTEN KUN UKKO AJAISI REKKAA NIIN AURAMAALLA JA SITTEN BUSSIA SATAKUNNAN LIIKENNNE NIIN UKKO ASUISI MM EURASSA JA RAUMALLA JA SIVIILIPIRSSINÄ MERCEDES-BENZ W210 280E
- kuntaliitos
Minäkin vastustan kuntaliitosta. Ei ole Kiukaisten vika, että kuntaliitoksia on koko Satakunnassa, vaan EUn aluepolitiikan vika. Vähitellen koko Suomessa on vain yksi kunta, Helsinki.
Olen varma, että ainakin sosiaali- ja terveyspalvelut heikentyvät ensi vuonna nykyisiin verrattuna. Toivottavasti uuden kunnan nimeksi tulee Kiukainen eikä Eura. Olihan Suomen historiassa mm. Kiukaisten kulttuurin ajanjakso. - claaus
niitä minä haluan panna
minä... minä nylon beettiä haluan... - wuosisadanjeesus
ei tää oo kauheen kaunis vuonna 2017. ihme että täälä on ees vielä kauppa
- Anonyymi
Biljardi Markus kaupittelee hhumepillereitä kiukaisissa...ottakaa pillistä kiinni.hänen lääkäri on saanut jo varoituksen Markuksen toiminnasta
- Anonyymi
Eikös naiset tykkää jos mies on panelias?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454133- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80808
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786