mutta nyt sanon sen sulle nainen, että halusin sinusta enemmän kuin koskaan sain ja jos saan ystävyytesi, se on jo paljon. Ehkä se on sinulle liikaa. Toisaalta peittosi alle pehmeäänkin kaipaan. t. tumma nainen
Olkoon kello
11
1120
Vastaukset
- I wish
Sait enemmän kuin koskaan kuvittelitkaan. Sitäkö pakenit? Ja peittoni alla on aina tilaa...
- mutta tärkein
se läheisyys jäi kokematta. Saanko senkin joskus? ihan ajan kanssa kahdestaan...pakenin vain sitä mitä en saanutkaan...
- -I Wish-
mutta tärkein kirjoitti:
se läheisyys jäi kokematta. Saanko senkin joskus? ihan ajan kanssa kahdestaan...pakenin vain sitä mitä en saanutkaan...
Tiedät että saat kaiken sen. Ja todellakin ajan kanssa, jos vaan haluat ja olet valmis... ai jestas!:) Mut joo... anna jotain!;)
- annan sulle mitä...
-I Wish- kirjoitti:
Tiedät että saat kaiken sen. Ja todellakin ajan kanssa, jos vaan haluat ja olet valmis... ai jestas!:) Mut joo... anna jotain!;)
vain haluat ja en tiedä, että saan mitään, en oo koskaan tiennyt, enkä tiedä. Olen valmis... niin valmis. Tietäisit vaan, miten sykin vain sulle ;)
- pikkuhumala häiritsee
annan sulle mitä... kirjoitti:
vain haluat ja en tiedä, että saan mitään, en oo koskaan tiennyt, enkä tiedä. Olen valmis... niin valmis. Tietäisit vaan, miten sykin vain sulle ;)
tätä ihanaa jälleennäkemistä... sori mut kai mun täytyy nukkua humala pois, sanoi sen kerran myös eläinlääkärikin...
- kuka tahansa...
-I Wish- kirjoitti:
Ajattelen niin, mutta kuitenkin laitoin taas kerran kaikki mahdolliset toiveeni ja kiihkoni sinuun, ihan outoon tyyppiin ja oon taas niin pirun pettynyt. Et varmasti ollut hän, jota ajattelin, mutta sait minut suuttumaan ihan ilman syytä.. uusi hylkäys taas... olen hullu!!!!
- peiton
alle tapaamisiin...
- Rimesin
I Need You soimaan...
- haluat
Rimesin kirjoitti:
I Need You soimaan...
minusta muutakin kuin ystävyyttä, sun pitää uskaltaa se sanoa mulle suoraan. Olen kyllä siihen valmis.
- tummasta
haluat kirjoitti:
minusta muutakin kuin ystävyyttä, sun pitää uskaltaa se sanoa mulle suoraan. Olen kyllä siihen valmis.
kaunottaresta voisin halutakin, tai siis haluan ja kovasti...
- oon tumma...
tummasta kirjoitti:
kaunottaresta voisin halutakin, tai siis haluan ja kovasti...
en ehkä kaunotar, mutta on siis ap. ja unelmoin erään naisen perään... en siis perään, mutta koko naisesta haaveilen ;) ootko sinä hän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070