Tunkeudun palstallenne

röyhkeästi...

Tervehdys. Olen muutamaan otteeseen seuraillut keskusteluanne magiasta. En tiedä kuinka suhtautuisin... olen pyrskähdellyt naurusta usein lukiessani, esimérkiksi kun noidan tytär ja joku muu yrittivät ottaa telepaattisen yhteyden toisiinsa. Kellonajat ja kaikki sovittiin, moneen kertaan. Lopputulos oli, kun toinen totesi: "ei taida toimia meidän välillä". :)-tahatonta komiikkaa? Samainen noidan tytär oli muistaakseni taikomassa kanssaihmisiään myös sammakoiksi. Kas, jos tällainen onnistuu niin mielelläni tulen koekaniiniksi.


Älkää käsittäkö väärin, nauruni ei ole pahanilkistä. Mietin vain, onko mitään keinoa joka oikeasti toimii muuten kuin itsesuggestion voimalla, joka on suuri voima sekin....mutta käytännössä hypnoosia. Kertokaahan jotakin KONKREETTISTA (mikäli sitä on). Oletteko vaikkapa saaneet esineitä liikkumaan? Se ei rioitä, että on luullut taikovansa toiselle vaikkapa painajaisunen.

57

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noidan Tytär

      "Samainen noidan tytär oli muistaakseni taikomassa kanssaihmisiään myös sammakoiksi. Kas, jos tällainen onnistuu niin mielelläni tulen koekaniiniksi."

      - En ole koskaan ketään ollut taikomassa sammakoksi tai miksikään muuksi, en edes uhannut. Se oli kyllä eräs toinen, mutta en muista, oliko kyse sammakoista. Mitä paskaa oikein kirjoittelet? Näytä faktat! Ja mitä tulee telepatialla yhteydenottamiseen, mistä sen voit tietää miten onnistuttiin? Sulle siitä nyt viimeksi kertoisimme. Esteitä voi aina tulla yhteydenottoon ja näin kävikin. Mutta en myöskään paljastanut vastapuolelle, että tunsin lyhyen ajan yhteyden, vaikka en tainnut sitä myöntää.

      - Ota asioista paremmin selvää, ennen moisia väitteitä.

      - Kysymys kuuluu; Mikä sun ongelmas on ihan oikeasti? Sulla on taatusti jotain ongelmaa nyt parhaillaan.

      • Hexex

        Sitä ollaan lueskeltu meikän mieltä!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Sitä ollaan lueskeltu meikän mieltä!

        ethän suutu?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        ethän suutu?

        Hyvä että telepatiakokeemme edes osin onnistui!


      • Filia Ferus

      • Hexex

      • Filia Ferus

      • Filia Ferus

      • Filia Ferus

      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=GmwS9MzNI6Y

        Se on taas kohta viikonloppu. Mitäpä meinaat puuhailla viikonloppuna?

        Jaa´a, en viel tiedä! Kai sitä on lähdettävä iltasella kaupungil käymään. Päiväl rannalle jos ilmat suo. Entäs siel?


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Jaa´a, en viel tiedä! Kai sitä on lähdettävä iltasella kaupungil käymään. Päiväl rannalle jos ilmat suo. Entäs siel?

        En minäkään vielä ole suunnitellut niin "pitkälle", mutta ulkoilen nyt ainakin, jollei nyt ihan kauhea rankkasade tule häiritsemään.

        Ehkä menen metsään kuuntelemaan metsän ääniä ja tuntemaan luonnon magiaa. Samalla voin katsastella mustikkapaikkoja.

        http://www.youtube.com/watch?v=-7UqpuWiJBY


      • Hexex

      • Filia Ferus

    • Revlover

      Hei,

      Tuolla sisääntulollasi ei ehkä kannata odottaa kovin lämmintä vastaanottoa. Mutta, sinä ehkä salaa toivot, että me todella tietäisimme tai olisimme kokeneet jotakin, joka todistaa dialektisen materialismin puutteelliseksi todellisuuskäsitykseksi.

      Minä puolestani toivon, että sinä olisit poikkeus naureskelijoiden joukossa, ja että puskasta ammuskelun sijaan todella jatkat aloittamaasi keskustelua vastaamalla saamiisi vastauksiin jne.

      Ei vain näytä kovin lupaavalta, kun alat saman tien tutkimatta hutkimaan yhtä henkilöä henkilökohtaisesti, etkä edes käytä nimimerkkiä. Itsekin kuvailet sisääntuloasi "röyhkeäksi tunkeutumiseksi..." haetko jotain reaktiota? Vai tarkoitatko itse asiassa tällä vaivihkaa pyytää anteeksi huonoja keskustelumaneerejasi ja toivot salaa, että me voisimme keskustella?

      Muistan kun rajatietoaiheisissa nyyssiväittelyissä dissailtiin niitä, jotka piiloutuivat nimimerkin taakse. Sitä pidettiin jotenkin halpana. Mutta nykyään nettiforumeilla edes nimimerkin käyttäminen vaikuttaa olevan liian intiimiä monille. Se viestikenttä missä lukee "Nimimerkki" on kuitenkin syystä olemassa: Jotta olisi helpompaa nähdä mikä viesti on kenenkin kirjoittama, ja seurata toisen ajattelua viesti viestiltä. Nimimerkki takaa, että keskustelua on mahdollista käydä, ja että sen on mahdollista kehittyä.

      Se, ettet käytä nimimerkkiä, plus tyly sisääntulosi, viestittää minulle, ettei sinun kanssasi välttämättä kannata yrittää keskustella. Täällä käy vähän väliä joku naureskelija puskasta ampumassa ja sitten pelkurimaisesti juoksee pakoon, joten sinun täytyy osoittaa vähän enemmän rohkeutta ja asennetta jos haluat vakuuttaa minut siitä, että sinä haluat keskustella.

      Ja valitse jokin nimimerkki, jotta jengi näkee mitä olet kirjoittanut ja pystyy seuraamaan ajattelusi kehittymistä. Ihan sama mikä se on, vaikka Mikki Hiiri, kunhan se ei muutu koko ajan.

      //Kertokaahan jotakin KONKREETTISTA (mikäli sitä on).//

      Tämä palsta on ollut olemassa jo vuosia ja kaikki viestit ovat luettavissa selaamalla listaa takaperin. Jos viitsit kaivaa, sieltä löytyy kaikenlaista, ilman että sinun tarvitsee edes yrittää keskustella meidän kanssamme ja pelätä muuttuvasi sammakoksi. Takuuvarmasti saat siten uutta perspektiiviä asioihin jos olet valmis avautumaan uutuudelle.

      //onko mitään keinoa joka oikeasti toimii muuten kuin itsesuggestion voimalla//

      Niin, onko magia vain itsesuggestiolla omaan mieleen vaikuttamista? Hyvä kysymys, eikä ollenkaan huonompi lähtökohta keskustelulle. Tästä voidaan toki keskustella, jos vain haluat, mutta minä en ole vielä vakuuttunut, että se kannattaa.

      R

      • enemmänkin

        käsittääkseni sellaista lempeää uhittelua, se sammakoiksi taikominen, vitsi, mutta samalla se mielestäni paljasti jotakin kirjoittajan omasta ajattelumaailmasta... suhtautumistavan. Luulon omasta mahtavuudesta vrt. tavallisiin pieniin kuolevaisiin.

        Olen pahoillani, Noidan tytär, jos muistin että sinä heitit semmoista. Se on vääristelyä, pyydän anteeksi. Sinä ja Revlover(?) nyt olette päällimmäiset palstalta mieleen jääneet henkilöt. Sinusta paistaa nuoruus ja tietynlainen omahyväisyys, Reviin taas voisin vaikka ihastua. ;)

        Miksi en käytä nimimerkkiä? Kyllä, se on intiimiä: antaa itselleen joku nimi. Millä perustein se pitäisi valita? Se on kiusallista. En tunne olevani erityisesti kukaan. En osaa nimetä minua. Ja omalla nimelläni en halua esiintyä. Anna sinä Revlove(?) minulle nimi tämän keskustelun perusteella niin käytän sitä.

        Mitä tulee telepatiaan, minulla on siitä paljonkin kokemusta enkä usko sen edes olevan millään tavalla yliluonnollinen kokemus. Nykyään on vain kännykät tms. ja ihmisillä helppo ottaa kontakti toiseen ilman vaivannäköä joten se ei ole enää kai kovin yleistä. Oma telepatiakokemukseni vain on harmikseni satunnaista ja yllättävää: en voi päättää yhtäkkiä lähettäväni tai vastaanottavani viestiä, sellaisia vain saattaa tulla jos on tullakseen. Erääseen mieheen minulla oli kauan hyvin voimakas side, että tiesin aina koska mies tulee paikkakunnalle jossa asun. Telepatiasta olisi hyötyä jos voisin oikeasti käyttää sitä. Nyt se on vain ihan itsekseen tapahtuvaa.

        ...
        Mutta nyt keksin itselleni sittenkin nikin. Olisin ollut sammakko, mutta se oli varattu :(


      • Noidan Tytär
        enemmänkin kirjoitti:

        käsittääkseni sellaista lempeää uhittelua, se sammakoiksi taikominen, vitsi, mutta samalla se mielestäni paljasti jotakin kirjoittajan omasta ajattelumaailmasta... suhtautumistavan. Luulon omasta mahtavuudesta vrt. tavallisiin pieniin kuolevaisiin.

        Olen pahoillani, Noidan tytär, jos muistin että sinä heitit semmoista. Se on vääristelyä, pyydän anteeksi. Sinä ja Revlover(?) nyt olette päällimmäiset palstalta mieleen jääneet henkilöt. Sinusta paistaa nuoruus ja tietynlainen omahyväisyys, Reviin taas voisin vaikka ihastua. ;)

        Miksi en käytä nimimerkkiä? Kyllä, se on intiimiä: antaa itselleen joku nimi. Millä perustein se pitäisi valita? Se on kiusallista. En tunne olevani erityisesti kukaan. En osaa nimetä minua. Ja omalla nimelläni en halua esiintyä. Anna sinä Revlove(?) minulle nimi tämän keskustelun perusteella niin käytän sitä.

        Mitä tulee telepatiaan, minulla on siitä paljonkin kokemusta enkä usko sen edes olevan millään tavalla yliluonnollinen kokemus. Nykyään on vain kännykät tms. ja ihmisillä helppo ottaa kontakti toiseen ilman vaivannäköä joten se ei ole enää kai kovin yleistä. Oma telepatiakokemukseni vain on harmikseni satunnaista ja yllättävää: en voi päättää yhtäkkiä lähettäväni tai vastaanottavani viestiä, sellaisia vain saattaa tulla jos on tullakseen. Erääseen mieheen minulla oli kauan hyvin voimakas side, että tiesin aina koska mies tulee paikkakunnalle jossa asun. Telepatiasta olisi hyötyä jos voisin oikeasti käyttää sitä. Nyt se on vain ihan itsekseen tapahtuvaa.

        ...
        Mutta nyt keksin itselleni sittenkin nikin. Olisin ollut sammakko, mutta se oli varattu :(

        tutustumatta minuun kunnolla nimittelet heti omahyväiseksi sen perusteella että heti tullessasi palstalle negatiivisella haukkuvalla, halventavalla, alentavalla asenteellasi reaktioni ollessa mikä on leimaat minut minut omahyväiseksi. No, luulosi ei ole tiedon väärti. Kateusko puoleltasi kurkistaa? Kuka aloitti?

        Anteeksipyyntösi kuitenkin osoittaa, että vaikka olit ajattelematon, niin nollataan tilanne ja katsotaan, mutta en pidä siitä, että käyttäydyt niin uudestaan minua kohtaan.

        Kiitän jos minusta paistaa nuoruus. (Miten vähän tiedätkään minusta :D) Mutta BTW, joka tapauksessa pysyn ikuisesti nuorena mieleltäni, vaikka täyttäisin 100-v.

        Nimimerkistä: Intiimiä? Oletko estoinen?


      • Revlover
        enemmänkin kirjoitti:

        käsittääkseni sellaista lempeää uhittelua, se sammakoiksi taikominen, vitsi, mutta samalla se mielestäni paljasti jotakin kirjoittajan omasta ajattelumaailmasta... suhtautumistavan. Luulon omasta mahtavuudesta vrt. tavallisiin pieniin kuolevaisiin.

        Olen pahoillani, Noidan tytär, jos muistin että sinä heitit semmoista. Se on vääristelyä, pyydän anteeksi. Sinä ja Revlover(?) nyt olette päällimmäiset palstalta mieleen jääneet henkilöt. Sinusta paistaa nuoruus ja tietynlainen omahyväisyys, Reviin taas voisin vaikka ihastua. ;)

        Miksi en käytä nimimerkkiä? Kyllä, se on intiimiä: antaa itselleen joku nimi. Millä perustein se pitäisi valita? Se on kiusallista. En tunne olevani erityisesti kukaan. En osaa nimetä minua. Ja omalla nimelläni en halua esiintyä. Anna sinä Revlove(?) minulle nimi tämän keskustelun perusteella niin käytän sitä.

        Mitä tulee telepatiaan, minulla on siitä paljonkin kokemusta enkä usko sen edes olevan millään tavalla yliluonnollinen kokemus. Nykyään on vain kännykät tms. ja ihmisillä helppo ottaa kontakti toiseen ilman vaivannäköä joten se ei ole enää kai kovin yleistä. Oma telepatiakokemukseni vain on harmikseni satunnaista ja yllättävää: en voi päättää yhtäkkiä lähettäväni tai vastaanottavani viestiä, sellaisia vain saattaa tulla jos on tullakseen. Erääseen mieheen minulla oli kauan hyvin voimakas side, että tiesin aina koska mies tulee paikkakunnalle jossa asun. Telepatiasta olisi hyötyä jos voisin oikeasti käyttää sitä. Nyt se on vain ihan itsekseen tapahtuvaa.

        ...
        Mutta nyt keksin itselleni sittenkin nikin. Olisin ollut sammakko, mutta se oli varattu :(

        Hei,

        Sydämeni riemuitsee luontevaa replyäsi viestiini ja salaisimpien haaveitteni täyttymyksen toteutumista. Pakahdun onnesta, että saan valita teille nimen. Se olkoon:

        "Sammakko"

        Keskustelu näyttikin jo lähteneen vauhdikkaasti käyntiin uudempien palstalaisten nuoruuden innolla.

        //Reviin taas voisin vaikka ihastua. ;)//

        Hohhoh! :-D Tää on jo ihan liikaa. Tänään on ollut kyllä uskomaton päivä.


      • Revlover
        Revlover kirjoitti:

        Hei,

        Sydämeni riemuitsee luontevaa replyäsi viestiini ja salaisimpien haaveitteni täyttymyksen toteutumista. Pakahdun onnesta, että saan valita teille nimen. Se olkoon:

        "Sammakko"

        Keskustelu näyttikin jo lähteneen vauhdikkaasti käyntiin uudempien palstalaisten nuoruuden innolla.

        //Reviin taas voisin vaikka ihastua. ;)//

        Hohhoh! :-D Tää on jo ihan liikaa. Tänään on ollut kyllä uskomaton päivä.

        Tulin näköjään antaneeksi nimen, jonka olit jo itse luontaisesti omaksunut sillä aikaa. Kaikki sinussa vain luontevasti kiteytyy sammakkoon kaikkien mielissä. Vamppi Sammakko on hauska nimi.

        Vammakko on minusta jo typerä, ei uskottava. Mikä vammasammakko? Tietysti, typerääkin nimimerkkiä voi käyttää, jos yrittää niskan päälle alakautta...

        Mutta nyt kun kerran pääsit nimimerkkien makuun, voit hallinnoida omia nimiäsi itse, eikä muiden tarvitse niitä sinulle antaa.

        Kunhan keskustelua on mahdollista seurata, siinä kaikki.


      • Revlover
        enemmänkin kirjoitti:

        käsittääkseni sellaista lempeää uhittelua, se sammakoiksi taikominen, vitsi, mutta samalla se mielestäni paljasti jotakin kirjoittajan omasta ajattelumaailmasta... suhtautumistavan. Luulon omasta mahtavuudesta vrt. tavallisiin pieniin kuolevaisiin.

        Olen pahoillani, Noidan tytär, jos muistin että sinä heitit semmoista. Se on vääristelyä, pyydän anteeksi. Sinä ja Revlover(?) nyt olette päällimmäiset palstalta mieleen jääneet henkilöt. Sinusta paistaa nuoruus ja tietynlainen omahyväisyys, Reviin taas voisin vaikka ihastua. ;)

        Miksi en käytä nimimerkkiä? Kyllä, se on intiimiä: antaa itselleen joku nimi. Millä perustein se pitäisi valita? Se on kiusallista. En tunne olevani erityisesti kukaan. En osaa nimetä minua. Ja omalla nimelläni en halua esiintyä. Anna sinä Revlove(?) minulle nimi tämän keskustelun perusteella niin käytän sitä.

        Mitä tulee telepatiaan, minulla on siitä paljonkin kokemusta enkä usko sen edes olevan millään tavalla yliluonnollinen kokemus. Nykyään on vain kännykät tms. ja ihmisillä helppo ottaa kontakti toiseen ilman vaivannäköä joten se ei ole enää kai kovin yleistä. Oma telepatiakokemukseni vain on harmikseni satunnaista ja yllättävää: en voi päättää yhtäkkiä lähettäväni tai vastaanottavani viestiä, sellaisia vain saattaa tulla jos on tullakseen. Erääseen mieheen minulla oli kauan hyvin voimakas side, että tiesin aina koska mies tulee paikkakunnalle jossa asun. Telepatiasta olisi hyötyä jos voisin oikeasti käyttää sitä. Nyt se on vain ihan itsekseen tapahtuvaa.

        ...
        Mutta nyt keksin itselleni sittenkin nikin. Olisin ollut sammakko, mutta se oli varattu :(

        //Mitä tulee telepatiaan, minulla on siitä paljonkin kokemusta enkä usko sen edes olevan millään tavalla yliluonnollinen kokemus. Nykyään on vain kännykät tms. ja ihmisillä helppo ottaa kontakti toiseen ilman vaivannäköä joten se ei ole enää kai kovin yleistä.//

        Tästä aivan samaa mieltä. Kyllä se toimii, ja tuntuu olevan lähinnä harjoituksen puutetta, että nuo osat mielestämme ovat surkastuneempia kuin entisaikojen ihmisillä, joilla ei ollut kännyköitä yms.

        Mutta ihme juttu, silti telepatiaa tapahtuu edelleen siellä täällä ja monille, eli on se vaan sitkeä ilmiö, täytyy sanoa.

        Voi olla, että kokemus telepaattisen viestin vastaanottamisesta kyllä muuttuu kulttuurin mukana... itse sain eräänä päivänä telepaattisen lähetyksen, jonka koin mielessäni voimakkaana elämyksenä, että olen saanut tekstiviestin, ja sitten näin siinä olevan tekstin sekunnin murto-osan ajan.

        Näistä kokemuksistakin voisi puhua vaikka koko päivän, telepatia on oikeasti niin yleinen ilmiö, ettei sitä oikein osaa enää kyseenalaistaa.

        Minua ei varsinaisesti kiinnosta onko se yliluonnollinen vai ei, koska en tiedä mitä tuo sana ylipäänsä merkitsee, jos mitään. Luonnon yläpuolella?

        Mutta olen kyllä nähnyt ja tuntenut asioita, joita tekisi mieleni kuvailla yliluonnollisiksi, koska ne ovat tuntuneet niin luonnolle vierailta ja ulkopuolisilta.

        Otaksun vain, että se mitä me voimme kuvitella luonnosta ja sen kokonaisuudesta, ei edes lähentele totuutta, ja se mitä tarkoitamme yliluonnollisella, ei lähimainkaan vielä tarkoita sitä, mihin tuo sana oikeastaan vihjaa.

        Väitänkin, että näissä keskusteluissa hyvä lähtökohta on olettaa, että EMME VOI IKINÄ EDES AAVISTAA. Minusta me olemme kuin joukko hölmöläisiä, jotka eivät edes tiedä mistä puhuvat. Se on minun lähtökohtani. Pohjalta on hyvä ponnistaa...


      • Vammakko
        Revlover kirjoitti:

        Tulin näköjään antaneeksi nimen, jonka olit jo itse luontaisesti omaksunut sillä aikaa. Kaikki sinussa vain luontevasti kiteytyy sammakkoon kaikkien mielissä. Vamppi Sammakko on hauska nimi.

        Vammakko on minusta jo typerä, ei uskottava. Mikä vammasammakko? Tietysti, typerääkin nimimerkkiä voi käyttää, jos yrittää niskan päälle alakautta...

        Mutta nyt kun kerran pääsit nimimerkkien makuun, voit hallinnoida omia nimiäsi itse, eikä muiden tarvitse niitä sinulle antaa.

        Kunhan keskustelua on mahdollista seurata, siinä kaikki.

        sen vamppi sammakon ja sain Samppi Vammakon jonka lyhensin Vammakoksi kätevästi. Samalla tavalla sinun nimestäsikin voisi kääntää Revolven. ;)


      • Revlover
        Vammakko kirjoitti:

        sen vamppi sammakon ja sain Samppi Vammakon jonka lyhensin Vammakoksi kätevästi. Samalla tavalla sinun nimestäsikin voisi kääntää Revolven. ;)

        //Samalla tavalla sinun nimestäsikin voisi kääntää Revolven. ;)//

        Se on tarkoituskin voida. :-)

        Pyörin elääkseni. Elän pyöriäkseni. Minulla on itsestään uudelleen laukeava neutraalin myötätunnon revolveri, valopistooli, jolla ammun sarjatulella isokaliiperisia egopanssarinläpäiseviä holistisia ajatuksia. Ah, elää Itsenä ja nähdä kuinka älyn veitsi saa totuuden pisarat pirskahtelemaan esiin.


    • Qad

      Sellainen veikeä esimerkki nyt tulee ensimmäiseksi mieleen, että muutama vuosi sitten pyörin yhdellä ulkomaisella keskustelupalstalla liittyen Carlos Castanedan kirjoihin ja "oppiin". Palstaa silloin ylläpitänyt taho otti yksityisviestillä yhteyttä ja kertoi noitaystävänsä näkevän minusta erinäisiä seikkoja, mm. että minulla on kehossani paljon mustelmia. Olin juuri silloin taas kerran vaihtanut asunnossani huonekalujen järjestystä, ja tapanani oli työntää ja puskea hyllyjä ja kaappeja esim. polvilla tai reisillä eteenpäin. Ja sain siinä touhussa aika paljon mustelmia ympäri kroppaa. Palstan ylläpitäjä tarjosi mahdollisuutta keskustella ystävänsä kanssa, mutta epäluuloisena ihmisenä en tarttunut mahdollisuuteen. - Myöhemmin kuulinkin ylläpitäjästä hivenen ikäviä asioita ja katsoin että ehkä oli parempikin varoa.

      Kerroin tämän tarinan kerran eräällä palstalla missä eräs ihminen ei sitten niin millään voinut hyväksyä telepatian olemassaoloa. Hän ymmärsi jotenkin väärin koko kertomukseni, tai ei ymmärtänyt ollenkaan, ja lopulta sitten ei suostunut enää puhumaan asiasta yhtään mitään. Taustalla oli syvä pelko ja sanoisinko peräti viha "yliluonnollisia" asioita kohtaan. Itse en pidä telepatiaa edes erityisen yliluonnollisena jos se tapahtuu läheisten ihmisten kesken (helposti saan täsmälleen saman ajatuksen päähäni kuin mieheni kun katsomme tv:tä), mutta jos toisilleen ventovieraat ihmiset saavat vaikutelmia toisistaan ilman että asiaan on mitään virikkeitä, niin sitten juttu on tietenkin varsin kiinnostava. Joskaan ei ehkä sittenkään yliluonnollinen.

      Nyt täytynee sanoa että jos on olemassa asioita jotka eivät niinkään liity tähän atomitason maailmaan, vaan tapahtuvat vaikka jonkinlaisessa kvanttitodellisuudessa, niin kuinka kummassa me pystyisimme tietoisesti ja täsmällisesti määräilemään mitä sillä "tasolla" tai siinä materian lajissa tapahtuu? Asia on varmaankin määrättömän vaikea, muttei ehkä mahdoton. Siksihän me kai tälle palstalle kokoonnumme aika ajoin, kun emme pidä täysin mahdottomana sitä että ihminen voisi työstää tahtonsa ja tietoisuutensa toimimaan aktiivisesti ei-atomaalisella (tietoisuuden?) tasolla?

    • Hexex

      Penetraatiosi oli aika säälittävä, sellainen teinipojan tekemä raiskauksen yritys!

      Menepäs kirjastoon ja lainaile sieltä alan kirjallisuutta ja perehdy siihen -parapsykologiaan! Kun tiedät jotain asioista, ja olet kasvanut muutaman vuoden, osaat sitten seuraavalla kerralla tulla oikein miehen ottein palstallemme vääntämään asiasta.

      Pitää tietää jotain aiheesta mistä väittelee, muuten antaa itsestään typerän kuvan.

      • nainen, mutta

        sieluni saattaa toki olla säälittävän teinirunkkarin.


      • Noidan Tytär
        nainen, mutta kirjoitti:

        sieluni saattaa toki olla säälittävän teinirunkkarin.

        tää menee hauskaksi.

        Ei tosissaan, pitäis sun se itse tietää.
        Ja jos tietäisit et vastaisi noin.


      • saanko arvata kiinalaisen h...

        Olet koira. Olet liian rehellinen valehtelemaan itsellesi raflaavampaa merkkiä, mutta koska rehellisyyttä, uskollisuutta ja lojaaliutta ei pidetä yhteiskunnassamme kovin mediaseksikkäinä luonteenpiirteinä, koet että koirana olemisesta on imagollesi haittaa.

        Osuiko väärään? Minäkin olen muuten koira.
        :)


      • Filia Ferus
        saanko arvata kiinalaisen h... kirjoitti:

        Olet koira. Olet liian rehellinen valehtelemaan itsellesi raflaavampaa merkkiä, mutta koska rehellisyyttä, uskollisuutta ja lojaaliutta ei pidetä yhteiskunnassamme kovin mediaseksikkäinä luonteenpiirteinä, koet että koirana olemisesta on imagollesi haittaa.

        Osuiko väärään? Minäkin olen muuten koira.
        :)

        sinä puskasta vikittele "minun" Hexex'iäni!
        Ei vainenkaan, tulihan se sieltä puskanaisen tarkoitusperä esille. Olet ihastunut Hexex'iin ja koet muut kilpailijana.

        hah hah hah!


      • Filia Ferus
        saanko arvata kiinalaisen h... kirjoitti:

        Olet koira. Olet liian rehellinen valehtelemaan itsellesi raflaavampaa merkkiä, mutta koska rehellisyyttä, uskollisuutta ja lojaaliutta ei pidetä yhteiskunnassamme kovin mediaseksikkäinä luonteenpiirteinä, koet että koirana olemisesta on imagollesi haittaa.

        Osuiko väärään? Minäkin olen muuten koira.
        :)

        muuten kiinalaisen nousevan merkkisi?
        Minäpä tiedän omani. Nouseva merkkihän kertoo enemmän ihmisestä.


      • Hexex
        saanko arvata kiinalaisen h... kirjoitti:

        Olet koira. Olet liian rehellinen valehtelemaan itsellesi raflaavampaa merkkiä, mutta koska rehellisyyttä, uskollisuutta ja lojaaliutta ei pidetä yhteiskunnassamme kovin mediaseksikkäinä luonteenpiirteinä, koet että koirana olemisesta on imagollesi haittaa.

        Osuiko väärään? Minäkin olen muuten koira.
        :)

        Kiinalaiskooppini olen täällä salannut, mutta muilta osin paljastan että diagnoosisi minusta osui oikeaan! Olen filosofiassani rehellinen itselleni ja muille, ja suhtaudun hyvin halveksivasti ihmisiin jotka heikkouttaan eivät uskalla katsoa ja tunnustaa maailman totuutta.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        sinä puskasta vikittele "minun" Hexex'iäni!
        Ei vainenkaan, tulihan se sieltä puskanaisen tarkoitusperä esille. Olet ihastunut Hexex'iin ja koet muut kilpailijana.

        hah hah hah!

        Olen ihan otettu :)


      • Qad
        saanko arvata kiinalaisen h... kirjoitti:

        Olet koira. Olet liian rehellinen valehtelemaan itsellesi raflaavampaa merkkiä, mutta koska rehellisyyttä, uskollisuutta ja lojaaliutta ei pidetä yhteiskunnassamme kovin mediaseksikkäinä luonteenpiirteinä, koet että koirana olemisesta on imagollesi haittaa.

        Osuiko väärään? Minäkin olen muuten koira.
        :)

        Olen täällä joskus pölissyt astrologiasta, mutta kiinalaista merkkiäni en liene maininnut.


      • Vammakko
        Qad kirjoitti:

        Olen täällä joskus pölissyt astrologiasta, mutta kiinalaista merkkiäni en liene maininnut.

        lueskellut sinun kirjoituksiasi. Kun teen sen, yritän tehdä sullekin diagnoosin :)


      • Revlover
        Hexex kirjoitti:

        Kiinalaiskooppini olen täällä salannut, mutta muilta osin paljastan että diagnoosisi minusta osui oikeaan! Olen filosofiassani rehellinen itselleni ja muille, ja suhtaudun hyvin halveksivasti ihmisiin jotka heikkouttaan eivät uskalla katsoa ja tunnustaa maailman totuutta.

        //suhtaudun hyvin halveksivasti ihmisiin jotka heikkouttaan eivät uskalla katsoa ja tunnustaa maailman totuutta.//

        Toi kuulostaa hyvältä. Mikä on maailman totuus?


      • Qad
        Vammakko kirjoitti:

        lueskellut sinun kirjoituksiasi. Kun teen sen, yritän tehdä sullekin diagnoosin :)

        Vammakko, hyvä nimi! xD


      • Vammakko
        Revlover kirjoitti:

        //suhtaudun hyvin halveksivasti ihmisiin jotka heikkouttaan eivät uskalla katsoa ja tunnustaa maailman totuutta.//

        Toi kuulostaa hyvältä. Mikä on maailman totuus?

        Minuakin kiinnostaisi tämä totuus. Jos se on sinulla hallussasi, voisitko paljastaa sen myös meille, maan matosille ja sammakoille?


      • Hexex
        Revlover kirjoitti:

        //suhtaudun hyvin halveksivasti ihmisiin jotka heikkouttaan eivät uskalla katsoa ja tunnustaa maailman totuutta.//

        Toi kuulostaa hyvältä. Mikä on maailman totuus?

        Maailman totuus on se mikä se on, ihminen ei sitä päätä, eikä muuta.


      • Hexex
        Vammakko kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi tämä totuus. Jos se on sinulla hallussasi, voisitko paljastaa sen myös meille, maan matosille ja sammakoille?

        Elämää ja olemassaoloa tulee tarkastella naturalistisesta näkökulmasta rajaamatta sitä kuitenkaan pelkkään tieteen tuntemaan ja tunnustamaan atomimaailmaan. Elämän virta syntyy kosmisten voimien vuorovaikutuksesta, suurempi voima kumoaa aina pienemmän. Maailman totuudessa syödään ja tullaan syödyksi.

        Heikot ihmiset noudattavat rusinapullafilosofiaa, he noukkivat vain rusinat, ja kieltävät sen mistä eivät pidä. Maailman totuus on kuitenkin kokonaisvaltainen ja katoamaton, ja ihminen vain mitätön pieni kärpäsen paska siinä joka ei edes omasta kohtalostaan voi itse päättää.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Elämää ja olemassaoloa tulee tarkastella naturalistisesta näkökulmasta rajaamatta sitä kuitenkaan pelkkään tieteen tuntemaan ja tunnustamaan atomimaailmaan. Elämän virta syntyy kosmisten voimien vuorovaikutuksesta, suurempi voima kumoaa aina pienemmän. Maailman totuudessa syödään ja tullaan syödyksi.

        Heikot ihmiset noudattavat rusinapullafilosofiaa, he noukkivat vain rusinat, ja kieltävät sen mistä eivät pidä. Maailman totuus on kuitenkin kokonaisvaltainen ja katoamaton, ja ihminen vain mitätön pieni kärpäsen paska siinä joka ei edes omasta kohtalostaan voi itse päättää.

        "joka ei edes omasta kohtalostaan voi itse päättää. "

        Jotkut ovat päättäneet omasta kohtalostaan ja tehneet esimerkiksi Harakirin. Kyllä osittain voi päättää omasta kohtalostaan. Pääyttää olla jatkamatta elämää.

        Filia Ferus - Felia Firus
        Filia Felia - Ferus Firus


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Maailman totuus on se mikä se on, ihminen ei sitä päätä, eikä muuta.

        "Maailman totuus on se mikä se on, ihminen ei sitä päätä, eikä muuta."

        - Ihminen tekee ratkaisuja, mihin suuntaan kulkea. Valintoja, valintoja - niitä on koko elämän edessä.

        - Joku voi päättää ajaa junan tai rekan eteen. Ja silloin ihminen päättää.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        "Maailman totuus on se mikä se on, ihminen ei sitä päätä, eikä muuta."

        - Ihminen tekee ratkaisuja, mihin suuntaan kulkea. Valintoja, valintoja - niitä on koko elämän edessä.

        - Joku voi päättää ajaa junan tai rekan eteen. Ja silloin ihminen päättää.

        Jahas, täällä ollaan vielä hereillä!

        Tottakai ihminen tekee valintoja, hyvinkin ratkaisevia kuten päätös oman elämänsä päättämisestä, mutta sektori millä liikumme on aika kapea. Historia osoittaa, että jotkut asiat toimii ja jotkut ei.


    • Qad

      Tällä palstalla vaihtuvanimisyys on lähinnä niiden herkkua jotka ovat jo vakiinnuttaneet niin itsensä että heidät tunnistaa vaikka millainen hässäkkä olisi tuossa Nimimerkki-kohdassa. Nimettömät saavat helposti osakseen arvelua siitä että ovat täällä vain ilkkumassa ja huutelemassa; vähän kuin turisti menisi jonnekin Kreetalle esmes ja haukkuisi siellä Knossoksen palatsin ja painelisi sitten itseensä läpeensä tyytyväisenä takaisin kotiin mitään oppimatta, mitään todella uutta näkemättä ja omaan erinomaisuuteensa aikanaan tikahtuen.

      Aika moni milloin millekin palstalle pölähtävä nettipersoona on helposti syynättävänä että mitähän se tuokin on syönyt ja on miehiään/naisiaan. Jos vielä tulija nostaa itseään ilkkumalla muita, kuin riikinkukko levittelisi sulkiaan, niin seuraahaan siitä älämölöä.

      Voitaisiin tässä vaikka ehdotella sinulle nimiä. Ensialkuun tulee heti mieleen Tunkis tai Röyhis, mutta joskus nimi tulee ihmiseksi tai toisinpäin, ja siten kannattaa valita mahdollisimman kehittävä nimi.

      Oma nimimerkkini Qadesha (käytän lyhennettä Qad aina kun en katso tarpeelliseksi kirjautua) tarkoittaa "pyhää temppeliprostituoitua" ja sillä pyrin ilmaisemaan että katson olevani taivaan ja maan välisen janan keskipisteessä, niin autuas kuin irstaskin, ääripäiden välissä (välillä ääripäissäkin) ja kertakaikkiaan IHMINEN ja nainen, kun en mikään puolijumalakaan vielä valitettavasti ole. xD

      • Filia Ferus

        Zammakko
        Sam Makko
        Sam Makkonen
        Vamppisammakko


        heh heh heh, mulla on hauskaa...

        Sorry, mut ihan tosi, mua naurattaa...


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        Zammakko
        Sam Makko
        Sam Makkonen
        Vamppisammakko


        heh heh heh, mulla on hauskaa...

        Sorry, mut ihan tosi, mua naurattaa...

        et vedet valuu silmistä!


      • Samppi Vammakko
        Filia Ferus kirjoitti:

        et vedet valuu silmistä!

        ..kiitos Fiia nimistä! :D

        On mukavaa, jos olen saanut aikaan hilpeyttä, naurua ei ole koskaan liikaa. En suhtaudu itseeni vakavasti - sellainen synti pois minusta - joten tulen vain iloiseksi, jos jollakulla on hauskaa vaikkapa minun kustannuksellani.


      • Samppi Vammakko
        Samppi Vammakko kirjoitti:

        ..kiitos Fiia nimistä! :D

        On mukavaa, jos olen saanut aikaan hilpeyttä, naurua ei ole koskaan liikaa. En suhtaudu itseeni vakavasti - sellainen synti pois minusta - joten tulen vain iloiseksi, jos jollakulla on hauskaa vaikkapa minun kustannuksellani.

        syyni olla täällä ovat osin seksuaaliset, eli miksei siis esim. Hexex. :D

        Olen mietiskellyt miksen kokeilisi esim. magiaa saamisen varmistamiseksi. Maailma on täynnä kauniita miehiä, jotka eivät ole aina suostuvaisia (usein kylläkin). :)


      • Filia Ferus
        Samppi Vammakko kirjoitti:

        syyni olla täällä ovat osin seksuaaliset, eli miksei siis esim. Hexex. :D

        Olen mietiskellyt miksen kokeilisi esim. magiaa saamisen varmistamiseksi. Maailma on täynnä kauniita miehiä, jotka eivät ole aina suostuvaisia (usein kylläkin). :)

        "syyni olla täällä ovat osin seksuaaliset, eli miksei siis esim. Hexex. :D"

        Vastaan;
        Miksi juuri Hexex?
        Siksikö että minulla ja Hexex'illä on säpinää?
        Sehän saa tietyn tyyppiset naiset kiinnostumaan, kun joku toinen on kiinnostunut jostain miehestä. Enkä minäkään ole jättänyt sellaista informaatiota Hexex'ille, tai muillekkaan, ettei seksuaalisuus yhtään kiinnosta, vai onko jäänyt epäselväksi?
        Kehotan katsomaan linkittämäni materiaalit, jos on epäselvää.

        Ps. Minun ei tarvitse kokeilla magiaa saamisen varmistamiseksi. Saan jokatapauksessa mikäli niin haluan. Totta että maailmasta löytyy kauniita miehiä paljon, mutta niitä oikeita löytyy todella vähän, jos on löytyäkseen yhtäkään.

        Pss.
        Mutta kaikenkaikkiaan - valinta on Hexex'in.


      • Vammakko
        Filia Ferus kirjoitti:

        "syyni olla täällä ovat osin seksuaaliset, eli miksei siis esim. Hexex. :D"

        Vastaan;
        Miksi juuri Hexex?
        Siksikö että minulla ja Hexex'illä on säpinää?
        Sehän saa tietyn tyyppiset naiset kiinnostumaan, kun joku toinen on kiinnostunut jostain miehestä. Enkä minäkään ole jättänyt sellaista informaatiota Hexex'ille, tai muillekkaan, ettei seksuaalisuus yhtään kiinnosta, vai onko jäänyt epäselväksi?
        Kehotan katsomaan linkittämäni materiaalit, jos on epäselvää.

        Ps. Minun ei tarvitse kokeilla magiaa saamisen varmistamiseksi. Saan jokatapauksessa mikäli niin haluan. Totta että maailmasta löytyy kauniita miehiä paljon, mutta niitä oikeita löytyy todella vähän, jos on löytyäkseen yhtäkään.

        Pss.
        Mutta kaikenkaikkiaan - valinta on Hexex'in.

        olet käsittänyt minut päin metsiä. En minä oikeasti TÄÄLTÄ miestä metsästä (enkä varsinkaan sellaista miestä joka kuvittelee voivansa muuttaa lestadiolaiset sammakoiksi :) ---tämä oli vain vitsiä, läpänheittoa, huuli. Eksyin palstalle vasta pari pv sitten. Miten voin olla ihastunut ihmiseen, jota en ole koskaan edes nähnyt? Jolta olen lueskellut vain muutaman kirjoituksen? Eikä suoraan sanoen Hexin kirjoituksetkaan saa minua kuumaksi. Eli nyt menit Fiia metsään. En missään nimessä ole tunkemassa reviirillesi.

        En katsonut linkittämiäsi matskuja. En tajunnut että täälläkin voi olal vispilänkauppaa, mutta niin kai voi olla joka paikassa, jossa mies ja nainen kohtaa :)


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        "syyni olla täällä ovat osin seksuaaliset, eli miksei siis esim. Hexex. :D"

        Vastaan;
        Miksi juuri Hexex?
        Siksikö että minulla ja Hexex'illä on säpinää?
        Sehän saa tietyn tyyppiset naiset kiinnostumaan, kun joku toinen on kiinnostunut jostain miehestä. Enkä minäkään ole jättänyt sellaista informaatiota Hexex'ille, tai muillekkaan, ettei seksuaalisuus yhtään kiinnosta, vai onko jäänyt epäselväksi?
        Kehotan katsomaan linkittämäni materiaalit, jos on epäselvää.

        Ps. Minun ei tarvitse kokeilla magiaa saamisen varmistamiseksi. Saan jokatapauksessa mikäli niin haluan. Totta että maailmasta löytyy kauniita miehiä paljon, mutta niitä oikeita löytyy todella vähän, jos on löytyäkseen yhtäkään.

        Pss.
        Mutta kaikenkaikkiaan - valinta on Hexex'in.

        Älä anna provosoida itseäsi! Vamppi sammakon kirjoituksiin kätkeytyy pientä ironiaa.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Älä anna provosoida itseäsi! Vamppi sammakon kirjoituksiin kätkeytyy pientä ironiaa.

        uhallani mukaan...


      • Hexex
        Vammakko kirjoitti:

        olet käsittänyt minut päin metsiä. En minä oikeasti TÄÄLTÄ miestä metsästä (enkä varsinkaan sellaista miestä joka kuvittelee voivansa muuttaa lestadiolaiset sammakoiksi :) ---tämä oli vain vitsiä, läpänheittoa, huuli. Eksyin palstalle vasta pari pv sitten. Miten voin olla ihastunut ihmiseen, jota en ole koskaan edes nähnyt? Jolta olen lueskellut vain muutaman kirjoituksen? Eikä suoraan sanoen Hexin kirjoituksetkaan saa minua kuumaksi. Eli nyt menit Fiia metsään. En missään nimessä ole tunkemassa reviirillesi.

        En katsonut linkittämiäsi matskuja. En tajunnut että täälläkin voi olal vispilänkauppaa, mutta niin kai voi olla joka paikassa, jossa mies ja nainen kohtaa :)

        Väitätkö etten pysty muuttamaan lestoja sammakoiksi?


      • Filia Ferus
        Vammakko kirjoitti:

        olet käsittänyt minut päin metsiä. En minä oikeasti TÄÄLTÄ miestä metsästä (enkä varsinkaan sellaista miestä joka kuvittelee voivansa muuttaa lestadiolaiset sammakoiksi :) ---tämä oli vain vitsiä, läpänheittoa, huuli. Eksyin palstalle vasta pari pv sitten. Miten voin olla ihastunut ihmiseen, jota en ole koskaan edes nähnyt? Jolta olen lueskellut vain muutaman kirjoituksen? Eikä suoraan sanoen Hexin kirjoituksetkaan saa minua kuumaksi. Eli nyt menit Fiia metsään. En missään nimessä ole tunkemassa reviirillesi.

        En katsonut linkittämiäsi matskuja. En tajunnut että täälläkin voi olal vispilänkauppaa, mutta niin kai voi olla joka paikassa, jossa mies ja nainen kohtaa :)

        olla aika tuuliajoilla käypä?


      • Qad
        Samppi Vammakko kirjoitti:

        ..kiitos Fiia nimistä! :D

        On mukavaa, jos olen saanut aikaan hilpeyttä, naurua ei ole koskaan liikaa. En suhtaudu itseeni vakavasti - sellainen synti pois minusta - joten tulen vain iloiseksi, jos jollakulla on hauskaa vaikkapa minun kustannuksellani.

        ...on yksi tavoiteltavimpia maagisia kykyjä.


    • wängwäng

      Jeah, lempiaiheeni. Itse olen saanut liikuteltua kaikenlaista :)

      Jos nyt luetellaan ,niin psi hyrrää on tullut pyöriteltyä kyllästymiseen asti.Isoa ja pientä, paperisesta metalliseen. (tiiviin)Kuvun alla ja ilman.Hammastikku on myös ottanut liikettä. langan pätkät on liikkunut.

      Sitten kinesia alajaokkeitakin on tullut testailtua, esim thermokinesiaa ja elektrokinesiaa.
      Naisystävä ei tykännyt kun paukuttelin häntä olkapäähän sähköllä, heh.

      aa ja mikrokinesiaa on tullut myös testailtua, vaikuttamista koneeseen esim. Ei minun mielestä niin nautittavaa toimintaa kuin jokin muu.

      • wängwäng

        En kerskaile. Älkää ottako tätä pahalla, kuulostaa paljolta mitä olen tehnyt, mutta ei niillä vielä mitään todellista hyötyä saa aikaiseksi. EEhkä jossain vaiheessa kyllä.

        Kuitenkin, tuolla aijoin sanoa että kaikki osaa mitä haluaa, tarvitaan vain uskoa itseensä. Älkää epäröikö itseänne ja potentiaalianne hetkeäkään!

        Olen itsekkin ihminen, kuten tekin. Ja te pystytte siihen, mihin minäkin.

        Tosin tuo ihmisyys omalta kohdaltani on alkanut hämärtyä? Hmm.


      • Qad
        wängwäng kirjoitti:

        En kerskaile. Älkää ottako tätä pahalla, kuulostaa paljolta mitä olen tehnyt, mutta ei niillä vielä mitään todellista hyötyä saa aikaiseksi. EEhkä jossain vaiheessa kyllä.

        Kuitenkin, tuolla aijoin sanoa että kaikki osaa mitä haluaa, tarvitaan vain uskoa itseensä. Älkää epäröikö itseänne ja potentiaalianne hetkeäkään!

        Olen itsekkin ihminen, kuten tekin. Ja te pystytte siihen, mihin minäkin.

        Tosin tuo ihmisyys omalta kohdaltani on alkanut hämärtyä? Hmm.

        Henkilökohtaisesti kai hivenen kammoksun esim. kykyä vaikuttaa koneisiin etäältä, sillä jos homma ei ole täysin hallinnassa niin sittenhän sitä voi vaikka räjäytellä tietokoneita harva se päivä ja paukutella telkkareita. Kalliiksi tulee se.

        Mutta tuo ihmisyys... Se mietityttää minuakin. Aikoinaan koin ettei minua ymmärretty, mutta sitten kun aloin itse ymmärtää paremmin ihmisiä ja itseäni ja tulin sellaiseksi että minua ymmärretään, kävi niin ettei minua enää ymmärretäkään. Tällä tarkoitan lähinnä sitä että kun ajoittain itsetärkeyden kahleet ovat vähän höllemmässä ja minulle on herttaisen yhdentekevää mitä minusta ajatellaan ja melkein jo yhdentekevää sekin mitä itse ajattelen itsestäni (hah), niin ihmiset vaikuttavat hämmentyvän siitä mitä sanon. Kun he eivät ymmärrä järjenjuoksuani, he joko suuttuvat tai olettavat että olen tomppeli ja suuttuvat siltikin. Jonkinlaiselle kollektiiviselle "tavallisuuden voimalle" on kauhean tärkeää pitää yksittäiset ihmiset ruodussa, ja jos näin ei tapahdu niin tulee pelko pöksyyn ja seuraavaksi sitten aggressio.

        Kyllä minuakin välillä hämmentää ja pelottaa kun alkaa tuntua että en ole ihminen siinä mielessä kuin se tavallisesti mielletään. Oikeastaan olen enemmän ihminen kuin olen koskaan ollut, ja kas, en olekaan, en yhtään. Far out. En ymmärrä...


      • Vammakko
        Qad kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti kai hivenen kammoksun esim. kykyä vaikuttaa koneisiin etäältä, sillä jos homma ei ole täysin hallinnassa niin sittenhän sitä voi vaikka räjäytellä tietokoneita harva se päivä ja paukutella telkkareita. Kalliiksi tulee se.

        Mutta tuo ihmisyys... Se mietityttää minuakin. Aikoinaan koin ettei minua ymmärretty, mutta sitten kun aloin itse ymmärtää paremmin ihmisiä ja itseäni ja tulin sellaiseksi että minua ymmärretään, kävi niin ettei minua enää ymmärretäkään. Tällä tarkoitan lähinnä sitä että kun ajoittain itsetärkeyden kahleet ovat vähän höllemmässä ja minulle on herttaisen yhdentekevää mitä minusta ajatellaan ja melkein jo yhdentekevää sekin mitä itse ajattelen itsestäni (hah), niin ihmiset vaikuttavat hämmentyvän siitä mitä sanon. Kun he eivät ymmärrä järjenjuoksuani, he joko suuttuvat tai olettavat että olen tomppeli ja suuttuvat siltikin. Jonkinlaiselle kollektiiviselle "tavallisuuden voimalle" on kauhean tärkeää pitää yksittäiset ihmiset ruodussa, ja jos näin ei tapahdu niin tulee pelko pöksyyn ja seuraavaksi sitten aggressio.

        Kyllä minuakin välillä hämmentää ja pelottaa kun alkaa tuntua että en ole ihminen siinä mielessä kuin se tavallisesti mielletään. Oikeastaan olen enemmän ihminen kuin olen koskaan ollut, ja kas, en olekaan, en yhtään. Far out. En ymmärrä...

        itselleen ei saisi nauraa, itsestään ei saa tehdä pilaa tai saa hullunmaineen. Niin ei vain tehdä, lukee kirjoittamattomissa sosiaalisissa säännöissä. Panen itseäni hyvinkin halvalla usein, mutta saan vinoja silmäyksiä ja katseita, onko tuonyt hullu tms....vaikka olen mielestäni vain hauska :)

        En ole koskaan ajatellut sitä ihmisyyden puutteena, mutta en tiedä minkä puutetta se on.


      • Qad
        Vammakko kirjoitti:

        itselleen ei saisi nauraa, itsestään ei saa tehdä pilaa tai saa hullunmaineen. Niin ei vain tehdä, lukee kirjoittamattomissa sosiaalisissa säännöissä. Panen itseäni hyvinkin halvalla usein, mutta saan vinoja silmäyksiä ja katseita, onko tuonyt hullu tms....vaikka olen mielestäni vain hauska :)

        En ole koskaan ajatellut sitä ihmisyyden puutteena, mutta en tiedä minkä puutetta se on.

        Kun vitsailee omalla itsellään, kaikkein vaikeinta siinä on olla olematta halveksuva ja ylimielinen omaa itseään kohtaan. Mutta pikkuhiljaa alkaa saada juonesta kiinni, vaikka alunperin olisikin ollut tosikkouteen taipuvainen. Pikkuhiljaa tajuaa kuinka typerryttävän huvittavaa ihmisenä oleminen on. Ja helpoiten ilo irtoaa kun löytyy se sisäinen lapsi.

        Kaikki eivät oikeasti kasva koskaan aikuisiksi. Muutenkaan en osaa selittää sitä että olen itse joltain osin ihan lapsen asteella; joskus pikkuvanhan tyttelin, joskus taas olen melkein kuin joku pojannaskali naureskelemassa esmes jollekin Paska Ankka -tyyppiselle huumorille. Eihän ihmiset sellaista tajua. Nuoruus on kovassa huudossa, yritetään olla viimeiseen asti jotain leikkiasuihin pukeutuvia ikuisesti eroottisia parikymppisiä, mutta lapsi ei kukaan halua myöntää olevansa. Lapsessa kun ei ole mitään seksikästä, lapsi on jotain liian luonnollista, viatonta ja viattoman ilkeää, suorasukaista ja näin päin pois.

        Lapsilla ei ole rajoja. He eivät mieti että uskallanko minä nyt kokea sen ja sen asian huvittavana; saanko minä vai rankaiseeko yhteisö/ympäristö siitä että osoitan vakavaa vakavuuden puutosta.

        Kaikkein säälittävimpiä ihmisiä ovat ne joiden ainoa huvitus on tappaa ilo muilta. Jokaisen sellaisen vuoksi meidän on syytä ilostuttaa toisiamme entistäkin enemmän, niin ehkä ne hapannaamatkin aikanaan saavat juonen päästä kiinni. Tai jos eivät saa niin saavat ainakin paskahalvauksen omassa jäykkyydessään ja sen pituinen se, ja heistä päästään nopeammin eroon...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe