Pieni patti peniksen varressa

huomasin tänään

että kullin varressa on joku finnin tapainen patti. voiko se olla jotain vakavampaakin? siis on se todella pieni patti. ikää 17 vuotta. onkohan se ihan finni vain?

31

36769

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfanhjn

      No tuskinpa tuo nyt mitään vakavampaa on. Kyllä sun nyt ite pitäis sen verran tietää, jos se olisi jotain vakampaakin.

    • ferter

      Monilla miehillä on peniksen varressa ja terskan takana pieniä symmetrisen pyöreitä vaaleita läikkiä, ikään kuin finnejä, peniksen ihon alla. Nämä ovat vain tukkeutuneita talirauhasia, jotka saattavat olla toisilla isompia toisilla pienempiä ja tosilla ne evät sitten näy ollenkaan. Niitä on yleensä paljonkin peniksen varressa, joten älä huolestu vaikka niitä olisikin enemmän, jos kyseessä ovat siis nämä tukkeutuneet talirauhaset. Mitään "hoitoa" niihin ei ole, sillä ne eivät ole mikään sairaus, mutta poistaa ne voidaan esteellisistä syistä hiilidioksidilaaserilla.

      Sen sijaan jos olet ollut sukupuoliyhteydessä ja erityisesti siis suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä voi kyseessä olla sukupuolitauti. Tuolla näpyn kuvailulla on vaikea sanoa oikein mitään, mutta esimerkiksi papilloma viruksen aiheuttama kondylooma (visvasyylä) on yleisin sukupuolitauti, joka on aika herkästi tarttuva. Se näyttää myös hieman edellämainitsemaltani tukkeutununeelta talirauhaselta. Muita "vaihtoehtoja" on tietenkin muun muassa herpes, joka on kuitenkin selvästi harvinaisempi.

      Eli jos olet harrastanut suojaamatonta seksiä, niin on hyvinkin mahdollista että kyseessä on kondylooma. Jos taas seksiä ei ole harrastettu on se todennäköisesti vain tukkeutunut talirauhanen.

    • liinis1

      olen huomannut että minun peniksen varteen on tulut muutama päivä sitten iso patti. voiko se olla jokin tauti?

    • Huolestunut1234

      Voiko penikseni varressa, ihon alla, noin 1 cm halkaisijaltaan oleva näkyvä kova patti, olla kondylooman aiheuttama? Luin kondyloomasta ja miehillä sen pitäisi aiheuttaa iholle ns. kukkakaalimuodostelmia, mutta pattini on ihon alla. Patti ei ole kosketusarka. Epäilen ettei se ole finni, vaikka sellainenkin peniksessäni on joskus ollut, mutta tästä patista ei puristamalla saa mitään ulos? Se on nyt ollut peniksessäni noin 2 vk. Voiko se olla talipallo? Huolestuttaa, ja aion näytättää sen lääkärillä, ellei se pian jo katoa. Ajattelin kuitenkin kysyä, tietäisikö täällä jotain asiasta?

    • tohtori.perhonen

      Finni, verisuoni, sukupuolitaudin aiheuttama epämuodostuma tai syöpä

    • talikystaa

      tukkeutunut talirauhanen eli talikysta. Ne on vaarattomia ja voi käydä poistattamassa jos haluaa. Ne voi joskus kutistua ja välillä ärtyä ja olla suurempia. Vaaleaa nestettäkin voi joistain tulla. Ihan normaalia itellä ollu yks semmonen jo vuoden välillä melkein olematon-näytetty lääkärillä. Poistamista suositeltiin vaan jos ärtyy pahasti tai on "tiellä"

    • pimpsakka

      mullakin on peniksen juuren kohtaalla ollut jjo kauan eikä se ole vaarallinen

    • dfsdfsdf

      asdfsfs

    • ihmettelijä11112

      mullakin on nyt ollu pari päivää peniksen juuressa noin sentin halkaisialtaan oleva patti. Sattuu ihan sairaasti, mutta ei näy päällepäin että olisi mitään ainetta sisällä. En ole ollut tietääkseni ainakaan 2 kk sukupuoliyhteydessä.

      Onko tämä vaarallista?!

      • Jormassa näppyjä

        Mullakin oli joskus. Sattu kanssa ihan vitusti mutta kyllä se finniksi sitten lopulta osoittautu. Suosittelen antaa olla pari päivää ja jos ei lähe nii koitat puristaa pois. Niin mä tein


    • ThePersze

      Ittellä on tossa 3cm palleja ylempänä 2 pattia vierekkäin. Jotka noin 2mm leveitä. Miten noita muka puristaa pois jos ne on sen ihon toisella puolella kiinni

    • dj tuhnu

      Mun peenis turpos ja jäykistys kun naapurin tyttö pieras! onko mul joku tauti?

    • mää

      minulla on ollut iso patti kullin juurella jo parisen viikkoa olen tökkinyt siältä tulee vain verta pieni kova patti nyppylän sissä onko kellään mitään ideaa?
      ps ei tapahdu mitään vaikka kuinka puristaa

      • Jännityskuumotus

        Täälä samat.. Tietoa mikä vois olla? Samat oireet ja sama sijainti


      • Anonyymi

        Samat oireet


    • Rj69

      Itselläni on aivan peniksen juuressa, yläpuolella pikkurillin pään kokoinen patti joka ei ole kipeä mutta häiritsevä kun en tiedä mikä se on. Kenelläkään tietoa mikä se voisi olla? On ihon alla mutta näkyy selvästi päälle lepotilassa

    • hoitsukundi

      Yleensä nuo patit ovat joko finnejä tai tukkeutuneita talirauhasia. Niitä voi yrittää puristaa ja kun saa patin aukeamaa ja tali puristetaan ulos täytyy tuo ihovaurio puhdistaa huolellisesti haavanhoitoaineella.

      • Rj69

        Okei kiitos avusta :)


    • eqeqe

      Ap, ei siinä mitään muuta oo ku et sun muna putoo

    • mustakalu

      Kohta kalusi muuttuu mustaksi ja putoaa kokonaan pois häh häh se onkin sinulle oikein

    • huolestunutpoeka

      Olen 16 vuotias penikseni varressa pikkurillinpään kokoinen kova patti ihon alla, ei käy kipeää kun koskee, huomasin sen masturboinnin yhteydessä 2 päivää sitten. Huolestuttaa että mikä se on voiko joku kertoa.

    • Hytystelijä

      Hyttynen imi sun munaa

    • Mullonpenis

      Yoo meikäl on kyrvän juures patti mut onko sillä nyt väliä vaikka oliski mikä lie saatanan ebola ylpeydellä sen voin jakaakki, btw koitin puristaa pois ja jumalauta et sattu mä en enää koskaa lue täält ohjweita mihkää

    • Anonyymi

      Itselläni peniksen esinahassa on vähän ismopi kuin syhlä nii sellanen patti ollut jo 1kk ellei 2kk ja ei ole muuttunut miksikään ja se on kova mutta siihen ei satu enkä tunne sitä, niin onko tämä vakavaa vai onko se vain tulehtunut tallirauhanen koska se on tallirauhasten kohdalla

    • Anonyymi

      Mulla kans mut miten sen saa pois

    • Anonyymi

      Mitä jos siihen sattuu? Huomasin parin n. 5pv sit ja olen huolissani siitä.

    • Anonyymi

      Patti kivekses?

    • Anonyymi

      Huomasin tossa viikon alussa että kullin nahassa on tommonen pieni punainen patti ja se on kivuton.En tiiä voisiko olla finni vai joku muu oisko kellää tietoa?

      • Anonyymi

        Lakkaa ajamasta kullikarvoja eläkä runkuta jos on terävät kynnet. Sisäänkasvanut karva se on.


    • Anonyymi
      UUSI

      Katkaset kyrvän juuresta saakka kirveellä. Tämän jälkeen laitat siihen etikkaa ja suolaa niin paranee.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe