Kaikki ketkä matkustaa la 19.7 Marmarikseen ni huudetaan koneen laskeutuessa mama tuncay ja candan! ei aina jaksa taputtaakkaan ni välillä jotain erilaista kiitosta miehistölle. Ok? Juon ainakin 5 fantaa koneessa!
Kaikki huutaa!
8
1251
Vastaukset
- helvetti..
Jopa oli tyhmä ehdotus. Miksi helvetissä siellä pitäisi huutaa mitään, ja vielä vähemmän taputtaa. Junttien touhua. En ikinä tapua, eikä niillä matkoilla, joilla olen ollut, ole kukaan taputtanut. Tosin en ole käynyt Turkissa. Onko sinne vain pelkkiä juntteja menossa?
- ja hyvä helvetti
Toi oli niiiiiin tyhmä idea,että oikeesti huhhuh..
Vuoden "paras" provo tai älyvapaata kirjoitusta.
Mä en huuda/taputa enkä tee muitakaan temppuja kun kuljen bussilla tai junalla,niin minkä ihmeen takia sellasta elämöintiä pitäis tehdä lentokoneessa?
Lentäminen on k.o koneen henkilökunnan työtä,ei sille tarvitse taputtaa,eiks niin.
Mutta kai tämän jutun aloittaja taputtaa/huutaa myös kaupassa,apteekissa,pankissa,vai??????????
- kaikki kestää
Koneen laskeuduttua vain juntit taputtaa. Tuo huutaminen on vielä juntimpi ajatus.
Oikein hyvä, että juot Fantaa etkä alkoholia.- äiti ja lapset matkalla
olen menossa 19. päivä enkä aio huutaa. toivottavasti ette muutkaan. nautitaan lennosta vaan ja ollaan mielummin hiljaa. ei iskenyt muhun toi idea.
- Tähtivaan
äiti ja lapset matkalla kirjoitti:
olen menossa 19. päivä enkä aio huutaa. toivottavasti ette muutkaan. nautitaan lennosta vaan ja ollaan mielummin hiljaa. ei iskenyt muhun toi idea.
Mutta kertokaapas nyt mihin hotlaan ja millasella kokoonpanolla ootte menossa ja viikko tai 2?
- nnina.
Tähtivaan kirjoitti:
Mutta kertokaapas nyt mihin hotlaan ja millasella kokoonpanolla ootte menossa ja viikko tai 2?
candaniin ollaan menossa. meen perhetuttujen kanssa. ne on kaks viikkoa. ite oon viikon. hyvää matkaa vaan kaikille !! =)
- saisi hävetä
Taas saisi hävetä suomalaisten puolesta.olen lentänyt myös Norjan ja Ruotsin kautta ulkomaille,eikä siellä ole taputettu/tehty muutakaan hölmöä laskeuduttua.Taputus tai ihme höläytykset ovat epäluottamus lause kapteenia kohtaan,aivan kuin 300 ihmistä olisivat lennon ajan kauhuissaan ja taputtavat helpotuksesta koneen laskeuduttua.
- kamuuu
Ne kaikki jotka koneen laskeuduttua olette taputtaneet??!!!niin laulakaa toki kuorossa Kotimaamme ompi suomi,ja tirauttakaa pari kyyneltä joukkoon.Olettehan luultavasti Suomesta poissa 1-2vk noin, ja muistakaa katsoa ettei lihapullat ja ruisleipä ole pehemmnnyt noin 4 tunnin matkan aikana aivojenne kanssa.
Taputtakaa vaikka lomakohteessa kaverin hyvälle vitsille:))))eikun lomailemaan Suomalaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952