Kyselisin, että kuinka kauan aikaa siittiöillä suunnilleen menee, kun ne uiskentelevat munanjohtimiin?
Mulla lääkäri totesi aamulla juuri irtoamassa olevan follin ja yhdyntä oli illalla. Sitä ennen 3 pv sitten. Luulen, että munis kerkesi irrota ennen yhdyntää, kun tuntui sellainen vihlaisu...
Oon ymmärtäny, että siittiöiden olisi hyvä olla jo valmiina munanjohtimissa ennen yhdyntää.
Toivotaan, että siitä aikaisemmasta kerrasta olisi joitain sitkeitä veikkoja jäänyt kytikselle ja että uudet olisi ehtineet vikkelästi munista vastaan.
Kauanko siittiöillä menee
5
906
Vastaukset
- kavereita
..ovat. siittiöt uivat perille munanjohtimiin jopa tunnissa (max kaksi). Ja munasoluhan säilyy hedelmöitymiskelpoisena noin 12-24 tuntia joten hyvät chänssit teillä on :) onnea matkaan!
- Ne siittiöthän...
... elävät muutamankin vrk:n, siksi yhdyntöjä ovulaation aikoihin "määrätään" n. joka toinen päivä! Tsemppiä!!!
- -----
Munanjohtimien pituus on noin 18 cm ja siittiöiltä kuluu aikaa tuon matkan taittamiseen noin puoli tuntia.
- .......
Ei munanjohdin 18 cm ole mutta se kokonaismatka sinne oikealle paikalle voi olla...
- -----
....... kirjoitti:
Ei munanjohdin 18 cm ole mutta se kokonaismatka sinne oikealle paikalle voi olla...
Kyllä! Olet aivan oikeassa. Ja noin minun se piti kirjoittaakin, mutta lipsahti vahingossa munanjohtimen pituudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760