Pikku tytölle nimi

Nanninne

Heippa. Meille syntyi pieni neiti, jolle ei olla vielä osattu oikein mitään nimeä miettiä. Haluttaisiin kaunis, mieleen jäävä nimi, joka olisi vähän niinkuin samantapainen kuin isojen veljien nimet. Veljet on siis Petrus (10v.), Iisak (8v.), Huugo (6v.), Klaus (5v.) ja Tiitus (1v.). Ensimmäinen lapsemme, kahdeksan vuotta sitten edesmennyt tyttö oli Matilda.

Nimi saa mielellään olla vähintään 5-kirjaiminen. Muita rajoituksia ei oikeastaan (ainakaan vielä) ole.

18

4217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asseri

      Lahja, Kukka, Kaisla, Ellen

    • pigees

      ELLEN
      LYYDIA
      ADELE
      KAISLA
      KATRINA
      LINNEA
      SYLVIA
      EMILIA
      LILIA
      LILIANA
      ALINA
      ALISSA
      ILONA
      IIRIS
      KRISTA
      SANDRA
      TUULIA
      VALPURI
      AURORA

      • Nanninne

        juuri sen tyylisiä nimiä mistä tykätään, esim:

        Ellen
        Katriina
        Sylvia
        Emilia

        Kaikki muutkin oikeestaan on kivoja, mutta niille löytyy joku "este"


    • Primrose

      Amanda, Bettina, Camilla, Ditte, Erika, Fia, Gabriella, Helena, Isabella, Joanna, Kristal, Laura, Maria, Naomi, Odessa, Pernilla, Rebekka, Sandra, Tara, Ursula, Vivian, Yvonne.

      • Nanninne

        mutta oli kivojakin, esim. Fiia, mutta se on jotenkin vähän lyhykäinen


    • mä vaa

      kenties joku näistä.. Alice, Daniela, Emelia, Irene, Jennifer, Jenny, Joanna, Kajsa, Mary, Mikaela, Mona, Nanna, Sofia, Stina tai Viktoria

      • Nanninne

        ehdotuksia!

        Emelia on jännä, "maistuu" kivalta suussa, itse tykkäisin paljon. Miehen mielipiteestä en tiedä. Jenny on myös aika kiva, taitais ainakin miestä miellyttää.


    • tikka tuulis

      Alina Annabella
      Linda Tiia Elviira

      Melissa Mili Amanda
      Raakel Lilian

      Stella-Marie Mikaela

    • mummi02

      Loviisa
      Lydia
      Sandra
      Sarlotta
      Irinja
      Jolanda
      Rebekka
      Eedit
      Matleena
      Mandi
      Ottilia
      Selinda
      Serafiia
      Sesilia
      Viktoria

    • sibyllavon

      Maarit, Heidi, Marjut, Iiris, Elise, Armiida

    • nimiehdotuksia....

      Helena( Matildan aikalainen ja kaltainen nimi),
      Linnea,
      Tilda,
      Amanda,
      Karoliina,
      Wilhelmiina.

      • Nanninne

        mutta mikään niistä ei ihan meidän tytölle tunnu passelilta.


    • Mauriina

      tyttären syntymän johdosta. Tässä joitakin nimiä:

      Aava, Adele, Alma, Amanda, Arja, Bertta, Brita, Claudia, Cecilia, Daria, Dina, Dora, Eeva, Elma, Eriika, Ester, Eveliina, Fausta, Fiia, Frida, Greta, Hanna, Helka, Hilkka, Hulda, Iisa, Ilma, Isabel, Isadora, Isla, Jaana, Jarna, Jelena, Jeli, Jenny, Jouki, Kaija, Kaisla, Kerttu, Laura, Leena, Lempi, Linda, Margareta, Maria, Martta, Meeri, Mirjam, Monika.

      Nelly, Netta, Noora, Olga, Olivia, Ottiljaana, Pauliina, Petra, Pirita, Pirja, Rauha, Rauna, Reetta, Renja, Ringa, Ritva, Ruut, Saima, Salme, Selma, Silja, Susanna, Sylvia, Taava, Taina, Terttu, Tuula, Ulla, Ulpu, Ulrika, Valma, Veera, Vilja ja Virpi.

      • Nanninne

        Ihania:

        Claudia
        Cecilia
        Dora
        Ester
        Martta
        Sylvia

        Kiitti!


      • cloetta1
        Nanninne kirjoitti:

        Ihania:

        Claudia
        Cecilia
        Dora
        Ester
        Martta
        Sylvia

        Kiitti!

        Paljon on kauniita nimiä. Itse tykkään vähän prinsessamaisemmista nimistä. Luna, Carolina, Nuppu, Marina, Larissa, Kukka, Bella, Cassandra.


      • sibyllavon
        Nanninne kirjoitti:

        Ihania:

        Claudia
        Cecilia
        Dora
        Ester
        Martta
        Sylvia

        Kiitti!

        nimisenä tyllerö viettää 3-vuotispäiviään?


    • i donno

      cecilia
      lumi
      amalia
      alissa
      lilja

    • Nimijä

      Manta
      Ailan
      Fiona
      Lilian
      Natalie
      Natalia
      Ava
      Jasmine
      Alisa
      Nelly
      Stella
      Julietta
      Janette
      Inna
      Ellen
      Marissa
      Lilia
      Fianna
      Vienna
      Staila

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe