Amfetamiinin yliannostus

need help

Jos sai amfetamiini yliannostuksen, niin miten saisi sydämmenlyöntejä edes hiukan alemmaksi, kun tuo pulssi on ollut jo 2pv siinä 200 tienoilla? Hiukan jos liikkuu vaikka rappusissa niin alkaa pistämään ja kädet ja jalat menee tunnottomaksi, kun kaikki veri menee päähän. Jos joku tietää, voisitko kertoa?

14

6522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sandy

Mene lääkäriin!

• need help

en haluis jäädä kiinni..

• Pappa
        need help kirjoitti:

en haluis jäädä kiinni..

Lääkäri ei saa ilmoittaa sinusta poliisille.

• Mesme
        need help kirjoitti:

en haluis jäädä kiinni..

siis mikä sulla on?

• kolmikymppinen

Kuulostaa pirin aiheuttamalta verenpainekriisiltä. Äkkiä lääkäriin hakemaan beetasalpaajaa, ettei tule infarktia (sydänkohtausta)! Eihän sun tartte välttämättä sanoa että olet käyttänyt piriä, sanot vaan että haluat mittauttaa verenpaineesi; pyydät lääkäriä kuuntelemaan sydänäänesi ja pyydä ottamaan ainakin kapeampi verenkuva senkkoineen. Mars mars. Tilanne voi olla vakava.

• need help

jep, kiitti kaikil noista viesteistä, kävi kuiteski nii että joutusin käymää siellä sairaalassa kun oli jo vähän rytmihäiriön poikasta. Huomenna vielä tarkastuksiin kun en yöksi suostunut jäämään. Et sillai, älkää ihmees käyttäkö pirii.

• Pappa

Hienoa, että hait ja sait apua. Kaikkea hyvää sinulle. Pidä huolta itsestäsi.

• KillMeImHere

Käyttäkää vaan mutta kohtuudella jumalauta. Kyllä saa aika riemuidiootti olla että piristä onnistuu överit vetään.

• need help

heräsin tänään normaalia aikaisemmin ja väsytti samalla lailla kuin joka kouluaamu. Koulussa istuin sohvalla ja odotin että tunti alkaisi, huomasin vaan että pulssi on normaalia korkeampi, sitten kun nousin niin naps.. taju lähti. Kaverit nosti takas sohval ja heräsin joku 5-6min päästä ja heti alko kyselee oonko ottanu jotai :/ oli pakko lähtee kotia, valitin vaan et olin niin väsyny.

• Reiska

Niin otitko edes opiksesi tuosta vai odotatko noutajan tuloa?

• Ihmettelijä
        Reiska kirjoitti:

Niin otitko edes opiksesi tuosta vai odotatko noutajan tuloa?

Ei se piri vaikuta sydämen nopeuteen(tai muuhunkaan) montaa päivää, ei siis ainakaan fyysisesti. Ettei vain tämä olisi ollut taas joku irtihuumeista RY:n toiminnan piirissä olevan henkilön provo.

• need help
        Ihmettelijä kirjoitti:

Ei se piri vaikuta sydämen nopeuteen(tai muuhunkaan) montaa päivää, ei siis ainakaan fyysisesti. Ettei vain tämä olisi ollut taas joku irtihuumeista RY:n toiminnan piirissä olevan henkilön provo.

kyllä se ainakin minulla vaikuttaa tarpeeksi pitkän annoksen/putken jälkeen. Otin opikseni sen verran että en piriin enää koske (ainakaan noin suurissa määrissä/putkessa) myssystä en luovu kuitenkaan :)

Terv. Iriti MUN huumeista Ry.

• nöf...nöf
        need help kirjoitti:

kyllä se ainakin minulla vaikuttaa tarpeeksi pitkän annoksen/putken jälkeen. Otin opikseni sen verran että en piriin enää koske (ainakaan noin suurissa määrissä/putkessa) myssystä en luovu kuitenkaan :)

polakkaan. Siittä tulee mukavan rento olo.
        Ei tarvii myssyy eikä tussuu.

• viereltä katsoja
        need help kirjoitti:

suosittelisin jättämään koko paskan.Itse olen katsellut sen käyttöä n.2v.ja se ei ainakaan vanhemmiten helpota,siis sen lopetus,alat pian tarvita jo jarrua,niin siitä se kierre on valmis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2908
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      2022
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      57
      1879
    4. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      68
      1802
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1758
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1694
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1523
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1255
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1252
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1208
    Aihe