suosittelette tällä hetkellä ostettavaksi?
Mitä te amatöörianalyytikot...
3
343
Vastaukset
- Pasi_Kuikka
kyseessä siis ent. TJ Group. 0,04€/kipale. Halvalla saa ja arvo tulee nousemaan tuhansia prosentteja muutaman vuoden sisällä!
- everstin kykenevän
Toimitusjohtaja on koulutukseltaan eversti. Jos uskoo hänen kykyihinsä IT-alalla, niin sitten sijoitus voi olla tuottava, muuten ei.
Po OYJ ei itse tee mitään, mutta se omistaa tytäryrityksiä. Sijoitusmielessä vakavasti liikkuvan on siis pakko tutkia tyttäret. - itekään :D
Seuraavaa kerrotaan W ict:n ainoasta tytäryhtiöstä firman sivuilla: Yhtiön tytäryhtiö Documenta Oy on sähköiseen asian-ja asiakirjanhallintaan, laadunhallintaan sekä toimintaprosessien tehostamiseen tarkoitettujen ohjelmistotuotteisiin erikoistunut yritys. Yhtiö tarjoaa ohjelmisto-, ylläpito-, käyttöpalvelu- ja integrointiratkaisuja yrityksille ja julkishallinnolle. Documenta edustaa Suomessa Group Technologies-yhtiöiden sähköpostin elinkaaren hallinnan ja asiakkuuden hallinnan ratkaisuja.
Westend Ict:hän on omxH:n riskisin sijoitus, arvo heilahtelee 20-25% päivässä suuntaan tai toiseen. Tuo kertomus Documentasta vaikutti niin tyhjältä etten näe tällaisella olevan tulevaisuutta. Itse en siis sijoittaisi latiakaan kyseiseen puljuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808