flashi lataa videot nopeesti ja ihan normaalisti mut kuva tökkii todella paljon, mistä vois johtua.
FLASHPLAYER EI TOIMI
6
1124
Vastaukset
- ....
Todellista nopeutta pitäisi löytyä ainakin 700-800 kbit/sek.
Mittaa:
http://www.msoynet.fi/speed.htm- qwqqwq
nopeutta löytyy yli 1700 kbit/sek. videot pyörii vähä aikaa ihan normaalisti, mutta sit parin minsan kohal rupee kuva tökkimää, usein kuitenki ääni kuuluu viel normaaalisti.
- Kysymys kuuluukin
qwqqwq kirjoitti:
nopeutta löytyy yli 1700 kbit/sek. videot pyörii vähä aikaa ihan normaalisti, mutta sit parin minsan kohal rupee kuva tökkimää, usein kuitenki ääni kuuluu viel normaaalisti.
Mikä on sinun liittymänopeus kun minulla on 2 meganen.Kuuluisiko olla enemmän?
- MinäIte.
Tarkoitako että katselet nettisivulta videoita vai miten ?
Jos esim Youtube sivulta katselet videoita, niin se riippuu videon lähettäjästä se tökkiminen.
Minun netti on 24M/1M ja kyllä minäkin törmään välillä Youtubessa sellasiin videoihin jotka tökkii ja aika pahasti.- qqwwqwqw
joo eli netissä katottavat videot kaikki tökkii, ei varmaa johdu lähettäjästä koska kaikis videois sama vika. nopeus mul 2M
- töki
qqwwqwqw kirjoitti:
joo eli netissä katottavat videot kaikki tökkii, ei varmaa johdu lähettäjästä koska kaikis videois sama vika. nopeus mul 2M
2 megasella. Suoraa formula1-streamiäki pystyy katsomaan nykimättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984