flashi lataa videot nopeesti ja ihan normaalisti mut kuva tökkii todella paljon, mistä vois johtua.
FLASHPLAYER EI TOIMI
6
1158
Vastaukset
- ....
Todellista nopeutta pitäisi löytyä ainakin 700-800 kbit/sek.
Mittaa:
http://www.msoynet.fi/speed.htm- qwqqwq
nopeutta löytyy yli 1700 kbit/sek. videot pyörii vähä aikaa ihan normaalisti, mutta sit parin minsan kohal rupee kuva tökkimää, usein kuitenki ääni kuuluu viel normaaalisti.
- Kysymys kuuluukin
qwqqwq kirjoitti:
nopeutta löytyy yli 1700 kbit/sek. videot pyörii vähä aikaa ihan normaalisti, mutta sit parin minsan kohal rupee kuva tökkimää, usein kuitenki ääni kuuluu viel normaaalisti.
Mikä on sinun liittymänopeus kun minulla on 2 meganen.Kuuluisiko olla enemmän?
- MinäIte.
Tarkoitako että katselet nettisivulta videoita vai miten ?
Jos esim Youtube sivulta katselet videoita, niin se riippuu videon lähettäjästä se tökkiminen.
Minun netti on 24M/1M ja kyllä minäkin törmään välillä Youtubessa sellasiin videoihin jotka tökkii ja aika pahasti.- qqwwqwqw
joo eli netissä katottavat videot kaikki tökkii, ei varmaa johdu lähettäjästä koska kaikis videois sama vika. nopeus mul 2M
- töki
qqwwqwqw kirjoitti:
joo eli netissä katottavat videot kaikki tökkii, ei varmaa johdu lähettäjästä koska kaikis videois sama vika. nopeus mul 2M
2 megasella. Suoraa formula1-streamiäki pystyy katsomaan nykimättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754236Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112253Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936