Ovatko

ravut..

usein syvällisiä ja rakastavia kovasta ulkokuoresta huolimatta? tai ainakin niille, joista hän välittää..? Ja pääseekö ravun suosioon vasta pitkän ajan kuluttua? ja pitäisikö rapuja mielellään lähestyä varovasti?

7

2398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerron

      omasta puolesta nii ravut on useimmin tapana olla mukavia, kohteliaita, helliä ja tietty syvällisiä. Arvostaa kohteliaisuudetta ja rehellisyyttä. Etsivät aidon rakkauden ja jos hän tietää ja tuntee täydellisesti voi luottaa sinua et tosi tarvi odottaa kauan aikaa ku sulla on todella uskollinen kumppani mikä tekisi mitä vaan sun kunniaksesi.

      Siihen luottamuksen peristäytyy sun teosta ja käyttäytyminen hänelle, että jos esimerkkinä kohdalla antamista ja ottamista, hän ei vaan ota kiitollisesti sen mitä tarjoat, hän myöskin antaa omasta puolesta takasi lahjakkaastikin.
      Perusteelisesti hän haluaa olla sun tasa-arvoinen ja yhdenvertainen kumppani, ja pitää sitä lujana.
      Ylpeä hän ei ole, no joo voi poikkeuksena olla joskus muille ulkopuoliselle tai vieraille;) mut ei lähiomaiselle.

      Jos hän näyttää on kinostunnut, minkä hän näyttää sinun huomionottavan selvästi, niin ei kai tiedon mukaa lähinnä tarteisi erittäin varovasti lähestyä.

      Yleistä tietoa voi löytyä tästä - http://www.astro.fi/love/loveHoroscope

    • omalla kohdalla

      voin itsestäni sanoa, että rakastuvat nopeasti ja silloin on oksat pois ja pätkä runkoakin.

      Ainakin rapu naisena voin sanoa, että ajattelen miestäni ja hänen tekemisiään, sanomisiaan ja jopa eleitään todella tarkasti. Välillä liiankin. Sitten hiljaa mielessäni pohdin mitä tarkoitti jollain asialla vai tarkoittiko.

      Silloin kun kiinnostumme jostakusta näytämme sen niin ettei sinulla ole epäselvää asiassa. Usein myös itsemme totaalisesti nolaten. Ja tunnemme olomme turvalliseksi vasta kun meille on todellakin harvinaisen selvää että toinenkin rakastaa meitä. Meille tarvitsee usein toistaa ja todistaa rakkauttaa. Mutta sen kun jaksaa tehdä, ei oikeastaan voi löytää perhekeskeisempää ja huolehtivampaa kumppania. Joka antaa itsestään kaiken rakkailleen.

      Mitä lähestymiseen tulee niin ei tarvitse varovasti lähestyä, mutta romantiikka on meitä lähellä ja siitä voi olla hyötyä. Kaikki pikku eleet ovat meille tärkeitä. Vaikka voikukka ja silmänisku tai vaikka pätkä rautalankaa jos muistat mainita että sitä katkastessa ajattelit juuri "minua". Mitä useammin näitä on sitä varmammin saat rapusi, sillä ellei ennenpää ajatellut sinua niin silloin saat kyllä kaiken huomion.

      • lisäys edelliseen

        pieni lisäys vielä edelliseen. Petäppä, jätäppä tai loukkaappa rapua niin näet kuinka kuori nousee ylös. Kun kerran olet sen alas saanut se pysyy siellä kyllä, mutta jos saat sen nousemaan et sitä enää toiste alas pysty laskemaan.

        Mielestäni todella hyvä horoskooppi-sivusto ja allekirjoitan kohdallani kaiken mitä tuolla lukee käyppä vilkaisemassa niin ehkä ymmärrät meitä paremmin:

        http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/luonnehoroskooppi/luonnehoroskooppi,4


      • kuittaan
        lisäys edelliseen kirjoitti:

        pieni lisäys vielä edelliseen. Petäppä, jätäppä tai loukkaappa rapua niin näet kuinka kuori nousee ylös. Kun kerran olet sen alas saanut se pysyy siellä kyllä, mutta jos saat sen nousemaan et sitä enää toiste alas pysty laskemaan.

        Mielestäni todella hyvä horoskooppi-sivusto ja allekirjoitan kohdallani kaiken mitä tuolla lukee käyppä vilkaisemassa niin ehkä ymmärrät meitä paremmin:

        http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/luonnehoroskooppi/luonnehoroskooppi,4

        yhdyn tohon ja se linkki todella kertoo paljon :)


    • raputypyli80

      ainakin omasta puolestani voin kertoa,että itse peitän herkän ja syvällisen minäni kovan kuoren alle. vain omat perheen jäsenet ovat nähneet sinne kuoren alle.. en ole koskaan "avautunut" yhdellekkään miesystävälleni.. ja suhteet hajonneet ehkäpä siksi.. varsinkin tämmöisille rapu ihmisille joita on satutettu joskus pahasti voi se avautuminen olla lähes mahdoton saavutus. mutta toivon että itse löytäisin vielä sen kärsivällisen elämäni miehen jolle uskaltaisin näyttää kuka oikeastaan olen.. :)

    • ei saksiniekkaa

      Ravut ovat sisäänlämpiäviä, arvaamattomia, salamyhkäisiä,toisaikaisia, myös pettäviä.
      En luota rapuihmisiin, ei niistä ota selvää mitä mieltä kulloinkin ovat. Kuoreensa vetäytyviä, eivät innostu kuin hetkellisesti, arveluttavaa seuraa kaikenkaikkiaan. Mitä lie ovat sisimmältään, mutta ei niiden kanssa jaksaisi päivää kauempaa.
      Liian yksitoikkoisia ajatusmaailmaltaan, ehkä haaveilijoita ja omaan itseensä käpertyneitä, jotka etsivät ja etsivät, mutta tuskin koskaan etsimäänsä löytävät, tai ainakin se toinen osapuoli kyllästyy heidän jahkailuunsa. Ravut saa minun puolestani pysyä siellä tyynissä vesissä, ei kiinnosta ravustus, eihän niissä ole mitään "syömistäkään", pientä makustelua vain, josta ei tule kuin nälkäiseksi :)

    • Rapupoju

      Minä ainakin rapumiehenä haluaisin et minua
      lähestyttäis ihan normaalisti sillä pidän
      ihmisistä paljon on mukavaa jos joku tulee
      juttelee ja sen selaista.En ole sellainen
      joka torjuu ihmisiä.Itse olen yrittänyt olla
      hyvin yritteliäs rapu ehkä joskus liikaakin
      mut mikäs mahdat luoteelensa.Rapu miehestä
      tai Rapu naisesta saa kyllä tosi hyvän
      elämä kumppanin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe