Kertokaapa joitain hyviä lentokoneeseen sijoittuvia leffoja. Ne ovat jostain syystä kummallinen mieltymyksen kohteeni.
Nämä ainakin olen jo nähnyt:
Air force one, turbulence, yölento, flightplan
Lentokoneleffoja
9
387
Vastaukset
- on hyvä
Ratkaisun hetket(Executive Decision)
vuodelta 1996 Flying Virus oli hiton hauska kalkkuna.
Tosikoille en kuitenkaan uskalla kyseistä teosta suositella.
Paaaaljon parempi kuin vain muka hauska Snake on a Plane.
http://www.youtube.com/watch?v=Z696VAd3imc- 45656454
Turbulence - pelkoa ilmassa on paras leffa mitä on koskaan tehty.
- zappp
Passenger 57(1992)
- lentokoneessa
mutta tuli silti mieleen Elossa
- pxä
Näitähän siis löytyy. Ihan nasta genre.
- United 93
- Airport eli Kiitorata vuodelta 70, sekä jatko-osat Airport 1975 (Jättiläinen taivaalla), Airport '77 (Kaappaus Bermudan kolmiossa) ja Airport '80 - Concorde
- Die Hard 2
- Flight of the Phoenix, suomeksi Aavikkolento. On siis remake, enkä alkuperäistä 60-luvun leffaa ole nähnyt. Mutta oli ihan ok pakkolaskupätkä.
- Con Air on myös luokiteltavissa lentokoneleffaksi.
Myöskin Monk-sarjan ekan kauden viimeinen jakso tapahtui lähes kokonaan lentokoneessa. Ratkaisu oli näppärä ja jakso nautittava.
Lisäksi ei saa unohtaa erästä maailman parhaimmista komedioista, eli Hei me lennetään!- Ewolverine
"- Flight of the Phoenix, suomeksi Aavikkolento. On siis remake, enkä alkuperäistä 60-luvun leffaa ole nähnyt. Mutta oli ihan ok pakkolaskupätkä. "
James Stewartin tähdittämä 1965-versio on kertaluokkaa parempi. Ei kannata missata.
- ikkiirfaffeL
Freefall, flight 174 (1994). Kertoo tositapauksesta kun matkustajakoneesta matkalentokorkeudessa yhtäkkiä loppuu polttoaine eli siitä tulee liitokone.
- nämä...
Hei me lennetään. Snakes on the plane.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634