ajelin tos tänää iltapäiväl mopolla ja menin mp kyttää karkuu no pääsin karkuu mut se sai mu kilven ylös. no menin kotii ja poliisi oli sit siin pihalla:) otti kortin pois 2kk ja kuukausien päästä käräjäoikeutee, paljonko olisi suunnilleen sakon suuruus?
törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen sakko?
6
2116
Vastaukset
- Jussi moimoimomio
JOko oot käyny kuulusteluissa? itse väittäisin etten ajanut mopolla vaikkka poliisi olis kuinka nähnyt. Jos oot kova ja selkärangaton sanot siellä että kiistät kaiken ja lopun aikaa oot hiljaa. :D
Syytetäänkö sua todella TÖRKEÄSTÄ liikenneturvallisuuden vaarantamisesta? Se ei oo ihan pieni juttu. Mua itseäkin syytetään siitä ku kaahasin kevarilla karkuun puoli tuntia.. "Otti kortin pois 2kk"? Miten se jo nyt tietää kauanko kortti pois? Sehän päätetään siellä oikeudessa. Mulle tuli väliaikainen ajo jossa ei oo loppumipäivämäärää.
Mut jos sulla ei ole tuloja niin sakot saattaa olla 400-600 euroa.- kalustekauppias
en oo viel menny sinne oikeutee ja kyllä törkeä liikenteenvaarantaminen ja poliisi oli eilen pihalla ja antoi heti 2kk ajokieltoa et mopolla ajelen taas 17.9:) onneks ei lykkääntyny kevari ku oon jo käyny 2 teoriatuntia:D
- Lolleropoppoo
kalustekauppias kirjoitti:
en oo viel menny sinne oikeutee ja kyllä törkeä liikenteenvaarantaminen ja poliisi oli eilen pihalla ja antoi heti 2kk ajokieltoa et mopolla ajelen taas 17.9:) onneks ei lykkääntyny kevari ku oon jo käyny 2 teoriatuntia:D
Käräjillä voi vaihtua ajokielto suurempaan ja uskoisin, että törkeästä liieknteenvaarantamisesta tulee suorituskeiltoo, eli voit heittää kevarikortillesi hyvästit joksikin aikaan. :)
- sgfd
itte ajoin kevarilla 136km/h 80 alueella. sain 240e sakkoja ja kortti oli poliisilla n.4 kuukautta
- korttipois
Teitkö mitään erityistä käräjillä? Kiistitkö asiaa? Myönsitkö ? Istuit hiljaa ja odotit tuomiota? Jotain vinkkejä tänään kortin menettäneelle
- ;;;;;;
korttipois kirjoitti:
Teitkö mitään erityistä käräjillä? Kiistitkö asiaa? Myönsitkö ? Istuit hiljaa ja odotit tuomiota? Jotain vinkkejä tänään kortin menettäneelle
Kaikkein vähimmällä pääsee käräjillä, kun opettelee seuraavan lauseen.
Herra/rouva puheenjohtaja, myönnän syyllisyyteni ja pyydän lievää tuomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751