oinas mies takasin

koukussa

Erosin kohta 2kk sitten oinaasta, koska hän ei ole valmis suhteeseen kun ei saa mennä ja tulla miten haluaa.vaikka mielestäni en paljoa valittanut. Meillä oli alussa aivan ihanaa kunnes yhtäkkiä hän etääntyi. pikku hiljaa kauemmas. olin epävarma ja erottiin.. mutta tiedän että tahdon hänet takaisin.. miten onnistuisin.?? hän välillä vastailee viesteihin ja viikko sitten nähtiinkin ja oli mahtavaa. ja sitten taas hän oli kylmä. ja minulta meni hermo totaalisesti. mutta olen valmis tekemään mitä tahansa saadakseni tuon otuksen..

9

1958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikulle

      aikaa, sitä hän tarvitsee selvittääkseen omat tunteensa. Oikuilla menee aikaa ymmärtää kuka on lähin ja kuka on vihollinen. Oikut on hidastempoisia, joten varaa itsekkin aikaa sille ketä odotat.
      Äläkä missään nimessä nimessä laita Oikun varaan. Tee omia päätöksiä jo ennenkuin Oikku kerkeää tehdä. Sillä osoitat ettet ole riippuvainen Oikusta ja se kiinnostaa Oikkua.Ole haaste Oikulle!

    • minullakiN

      yhden oinasmiehen kanssa.
      samanlaista "peliä" hänkin pelaa.
      huh, kyllä kuulosti samanlaiselta tuo sinun kirjoituksesi.

      sen olen huomannut että mitä enemmän takerrut tai "roikut" sitä varmemmin hän kylmenee.

      mutta, se arvoitus minulle on vielä täysin epäselvää, että mitä sen oinashepun päässä oikein liikkuu, kun nähdään ja meillä on aivan mahtavaa yhdessä, niin jo seuraavana päivänä hän tuntuu kylmältä ja etäiseltä! ???
      en ymmärrä tuollaista.
      en itsekään ole mikään kylkikyljessä 24/7 tyyppiä, mutta en tykkää myöskään tuollaisesta että ensin ollaan yhdessä ja vietetään kivaa aikaa, ja seuraavassa hetkessä lähes kuin ilmaa vain.
      huh...
      mielenkiintoisia pakkauksia nuo oinasmiehet.

      • minullakiN

        sama tuo aloitus myös.
        kun aloiteltiin tätä suhdetta, oltiin paljon tekemisissä ja yhdessä.
        sitten pikkuhiljaa hän alkoi etääntyä, otti enemmän omaa aikaa, yhteydenpito ei ollut enää päivittäistä...saattoi mennä pari kolmekin päivää, tottakai tuo käytös sain minut epävarmaksi...siittä se meidän tietynlainen "alamäki" alkoi.
        no vielä sinnitellään yhdessä, mutta vaikeaa on välillä.

        se miten oinasmiehen saa takaisin...
        uskoisin että juuri tuo riippumattomuus, antaa aikaa , mutta silti pitää olla mielenkiintoinen ja hieman arvoituksellinen.


    • pmr

      Ihastuin ensisilmäyksellä ihanaiseen Oinasmieheen ja luulenpa että ihastuminen oli molemminpuoleista. Tapailimme enemmän ja vähemmän muutaman kuukauden ajan. Hän kokoajan menossa ja tekemistä vaikka kuinka. Annoin tilaa ja aikaa. Soitot ja tapaamiset hiipuivat ja nyt en oo muutamaan kuukauteen kuullut yhtään mitään. Kannattaako enää toivoa yhteydenottoa vai olisiko parempi unohtaa koko ihanuus? Harmi kun sai sellaisen tunnemyräkän mussa aikaiseksi ettei kukaan vielä tähän mennessä... Olisiko mun pitänyt olla aktiivisempi vai olisiko hän kenties ahdistunut? Kannattaako ottaa enää yhteyttä vai onko siirtynyt uusiin neitoihin?

      • että...

        on turhaa jäädä odottelemaan, että Oikkumies palaa takaisin.

        Terveisin, Oikkunainen


      • että on turha
        että... kirjoitti:

        on turhaa jäädä odottelemaan, että Oikkumies palaa takaisin.

        Terveisin, Oikkunainen

        uskoa näitä juttuja täällä. Paras tehdä niin kuin sydän sanoo.. Jos haluat oinas (tai minkä tahansa) miehen takaisin niin toimi! Kerro tunteesi, ja selvitä asia hänen kanssaan. Pyydä kertomaan ihan suoraan jos ei todellakaan ole kiinnostunut, niin ei mene aika hukkaan näitä juttuja vatvoessa.


      • minä olen...
        että on turha kirjoitti:

        uskoa näitä juttuja täällä. Paras tehdä niin kuin sydän sanoo.. Jos haluat oinas (tai minkä tahansa) miehen takaisin niin toimi! Kerro tunteesi, ja selvitä asia hänen kanssaan. Pyydä kertomaan ihan suoraan jos ei todellakaan ole kiinnostunut, niin ei mene aika hukkaan näitä juttuja vatvoessa.

        sitä mieltä, että on ihan turha lukea näitä juttuja täällä, jos ei kestä kuunnella mitä horoskooppomerkit kertovat ihmisistä. Kukin saa uskoa tai olettaa jos niin tahtoo. Sitähän nämä keskustelut juuri ovat täällä!


      • minä vaan
        minä olen... kirjoitti:

        sitä mieltä, että on ihan turha lukea näitä juttuja täällä, jos ei kestä kuunnella mitä horoskooppomerkit kertovat ihmisistä. Kukin saa uskoa tai olettaa jos niin tahtoo. Sitähän nämä keskustelut juuri ovat täällä!

        jos on eri mieltä, eihän? Horoskoopit on kivoja ja tottakai itsekin luen niitä, luonnehoroskooppeihin jopa uskon jossakin määrin, mutta en silti esim. lopettaisi hyvää suhdetta, vaikka olisinkin jonkun horoskoopin mukaan itselleni täysin sopimattoman tyypin kanssa. Kiva ihminen on kiva horoskoopista huolimatta..


      • -Oikkunainen-
        minä vaan kirjoitti:

        jos on eri mieltä, eihän? Horoskoopit on kivoja ja tottakai itsekin luen niitä, luonnehoroskooppeihin jopa uskon jossakin määrin, mutta en silti esim. lopettaisi hyvää suhdetta, vaikka olisinkin jonkun horoskoopin mukaan itselleni täysin sopimattoman tyypin kanssa. Kiva ihminen on kiva horoskoopista huolimatta..

        Eikä ihan kaikkea kannatakkaan ottaa tosissaan mitä horoskoopeista kerrotaan. Nämä horoskoopithan ovat jonkun astrologin tutkimuksia. Mutta hyvin usein ne kuitenkin pitää paikkaansa. Jotenka jokainen menee eteenpäin niinkuin tuntuu =)

        Itse vain olen niin Oinas!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe