Erosin kohta 2kk sitten oinaasta, koska hän ei ole valmis suhteeseen kun ei saa mennä ja tulla miten haluaa.vaikka mielestäni en paljoa valittanut. Meillä oli alussa aivan ihanaa kunnes yhtäkkiä hän etääntyi. pikku hiljaa kauemmas. olin epävarma ja erottiin.. mutta tiedän että tahdon hänet takaisin.. miten onnistuisin.?? hän välillä vastailee viesteihin ja viikko sitten nähtiinkin ja oli mahtavaa. ja sitten taas hän oli kylmä. ja minulta meni hermo totaalisesti. mutta olen valmis tekemään mitä tahansa saadakseni tuon otuksen..
oinas mies takasin
9
2064
Vastaukset
- Oikulle
aikaa, sitä hän tarvitsee selvittääkseen omat tunteensa. Oikuilla menee aikaa ymmärtää kuka on lähin ja kuka on vihollinen. Oikut on hidastempoisia, joten varaa itsekkin aikaa sille ketä odotat.
Äläkä missään nimessä nimessä laita Oikun varaan. Tee omia päätöksiä jo ennenkuin Oikku kerkeää tehdä. Sillä osoitat ettet ole riippuvainen Oikusta ja se kiinnostaa Oikkua.Ole haaste Oikulle! - minullakiN
yhden oinasmiehen kanssa.
samanlaista "peliä" hänkin pelaa.
huh, kyllä kuulosti samanlaiselta tuo sinun kirjoituksesi.
sen olen huomannut että mitä enemmän takerrut tai "roikut" sitä varmemmin hän kylmenee.
mutta, se arvoitus minulle on vielä täysin epäselvää, että mitä sen oinashepun päässä oikein liikkuu, kun nähdään ja meillä on aivan mahtavaa yhdessä, niin jo seuraavana päivänä hän tuntuu kylmältä ja etäiseltä! ???
en ymmärrä tuollaista.
en itsekään ole mikään kylkikyljessä 24/7 tyyppiä, mutta en tykkää myöskään tuollaisesta että ensin ollaan yhdessä ja vietetään kivaa aikaa, ja seuraavassa hetkessä lähes kuin ilmaa vain.
huh...
mielenkiintoisia pakkauksia nuo oinasmiehet.- minullakiN
sama tuo aloitus myös.
kun aloiteltiin tätä suhdetta, oltiin paljon tekemisissä ja yhdessä.
sitten pikkuhiljaa hän alkoi etääntyä, otti enemmän omaa aikaa, yhteydenpito ei ollut enää päivittäistä...saattoi mennä pari kolmekin päivää, tottakai tuo käytös sain minut epävarmaksi...siittä se meidän tietynlainen "alamäki" alkoi.
no vielä sinnitellään yhdessä, mutta vaikeaa on välillä.
se miten oinasmiehen saa takaisin...
uskoisin että juuri tuo riippumattomuus, antaa aikaa , mutta silti pitää olla mielenkiintoinen ja hieman arvoituksellinen.
- pmr
Ihastuin ensisilmäyksellä ihanaiseen Oinasmieheen ja luulenpa että ihastuminen oli molemminpuoleista. Tapailimme enemmän ja vähemmän muutaman kuukauden ajan. Hän kokoajan menossa ja tekemistä vaikka kuinka. Annoin tilaa ja aikaa. Soitot ja tapaamiset hiipuivat ja nyt en oo muutamaan kuukauteen kuullut yhtään mitään. Kannattaako enää toivoa yhteydenottoa vai olisiko parempi unohtaa koko ihanuus? Harmi kun sai sellaisen tunnemyräkän mussa aikaiseksi ettei kukaan vielä tähän mennessä... Olisiko mun pitänyt olla aktiivisempi vai olisiko hän kenties ahdistunut? Kannattaako ottaa enää yhteyttä vai onko siirtynyt uusiin neitoihin?
- että...
on turhaa jäädä odottelemaan, että Oikkumies palaa takaisin.
Terveisin, Oikkunainen - että on turha
että... kirjoitti:
on turhaa jäädä odottelemaan, että Oikkumies palaa takaisin.
Terveisin, Oikkunainenuskoa näitä juttuja täällä. Paras tehdä niin kuin sydän sanoo.. Jos haluat oinas (tai minkä tahansa) miehen takaisin niin toimi! Kerro tunteesi, ja selvitä asia hänen kanssaan. Pyydä kertomaan ihan suoraan jos ei todellakaan ole kiinnostunut, niin ei mene aika hukkaan näitä juttuja vatvoessa.
- minä olen...
että on turha kirjoitti:
uskoa näitä juttuja täällä. Paras tehdä niin kuin sydän sanoo.. Jos haluat oinas (tai minkä tahansa) miehen takaisin niin toimi! Kerro tunteesi, ja selvitä asia hänen kanssaan. Pyydä kertomaan ihan suoraan jos ei todellakaan ole kiinnostunut, niin ei mene aika hukkaan näitä juttuja vatvoessa.
sitä mieltä, että on ihan turha lukea näitä juttuja täällä, jos ei kestä kuunnella mitä horoskooppomerkit kertovat ihmisistä. Kukin saa uskoa tai olettaa jos niin tahtoo. Sitähän nämä keskustelut juuri ovat täällä!
- minä vaan
minä olen... kirjoitti:
sitä mieltä, että on ihan turha lukea näitä juttuja täällä, jos ei kestä kuunnella mitä horoskooppomerkit kertovat ihmisistä. Kukin saa uskoa tai olettaa jos niin tahtoo. Sitähän nämä keskustelut juuri ovat täällä!
jos on eri mieltä, eihän? Horoskoopit on kivoja ja tottakai itsekin luen niitä, luonnehoroskooppeihin jopa uskon jossakin määrin, mutta en silti esim. lopettaisi hyvää suhdetta, vaikka olisinkin jonkun horoskoopin mukaan itselleni täysin sopimattoman tyypin kanssa. Kiva ihminen on kiva horoskoopista huolimatta..
- -Oikkunainen-
minä vaan kirjoitti:
jos on eri mieltä, eihän? Horoskoopit on kivoja ja tottakai itsekin luen niitä, luonnehoroskooppeihin jopa uskon jossakin määrin, mutta en silti esim. lopettaisi hyvää suhdetta, vaikka olisinkin jonkun horoskoopin mukaan itselleni täysin sopimattoman tyypin kanssa. Kiva ihminen on kiva horoskoopista huolimatta..
Eikä ihan kaikkea kannatakkaan ottaa tosissaan mitä horoskoopeista kerrotaan. Nämä horoskoopithan ovat jonkun astrologin tutkimuksia. Mutta hyvin usein ne kuitenkin pitää paikkaansa. Jotenka jokainen menee eteenpäin niinkuin tuntuu =)
Itse vain olen niin Oinas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123