On paljon ilon aiheita tänään. Heräsin pirteänä. Aurinko paistaa. On perjantai ja viikonloppu edessä. Perhepiirissä vietetään synttäreitä.
ELÄMÄ ON IHANAA :)
Iloista päivää teille kaikille!
Perjantai 18.7.2008
9
336
Vastaukset
- Kukkakeiju
Spriten voimalla,sinulle paljon onnea raittiuteesi!
Minä myös raittiina.Hyvää viikonloppua kaikille.Ja voimia. - Eeva-Leena
onko ihanampaa aamua kuin tää..?
Raittiina ja reippaana kuin visertävä peipponen.
Eilen jäi kuittaamatta kun heti kukonlaulusta läksin..
Tänäänkin aurinko paistaa, kesän alen loppurysäyksiä katselemaan...
Raitista ja aurinkoista päivää kaikille.- Juoppotrolli
Raittiina myös tähän päivään,nyt alkaa jo huomata kuinka mukavaa on olla selvinpäin. Toinen selvä viikko alkamassa.
- raitistumiseen
Meilläkin mies selvinpäin; en laske päiviä, tänään on hyvä selväpäivä.
- päivää
eilen päätin jatkaa yksi päivä kerrallaan.muuten ei onnistu.aamulla pyydän yläkerrasta voimia päivään ja illalla kiitän päivästä.unohdin tämän ja nyt ensimmäinen krapulaton päivä menossa.haluan elää.yksi päivä kerrallaan.hyvää raitista päivää kaikille!
- Oolofi
Lueskellaan, katellaan töllöä, skulataan skebaa. Juodaan limua ja syldäänn jotain hyvää ja epäterveellistä.
Kyllä mulla suurin motiivi juomattomuuteen on silti rahattomuus, pakko myöntää.- Verojamaksava
Et varmaankaan ajatellut töitä tehdä ja lopettaa viinan kanssa lotraamista, sillä se on maailman huonoin kaveri vaikka tärkein sulle.
Verojamaksava kirjoitti:
Et varmaankaan ajatellut töitä tehdä ja lopettaa viinan kanssa lotraamista, sillä se on maailman huonoin kaveri vaikka tärkein sulle.
Raittiina.
- Juoppo-ämmä
Ihanaa! Ei krapulaa! Ja ainakin päivä alkoi selvänä ja ihan ok fiiliksillä.
Ulkona ukkostaa mutta mieli tuntuu ihmeen hyvältä!
Hyvää tätä päivää kaikille! Ja kva että löysin tämän foorumin- koen että saan täältä jotakin apua-kiitos siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest886454Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4474518Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön683689Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1202419Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372319Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m251063En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691000Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52956- 91852
- 59735