tulitiikeriN kuinka tulee vesisianM kanssa toimeen? ei näin nopeesti mietittynä kuulosta kyllä kovin hyvältä:D
löytyykö jostain jotain lisätietoja netistä näihin? ihan mielenkiinnosta!
tulitiikeri ja vesisika
3
1221
Vastaukset
- Tulisika
Tiikeri ja Sika tulevat hyvin toimeen! Sika antaa Tiikerille turvallisuutta.
Tiikeri: Tuli on syntymävuoden elementti mutta Tiikerin kiinteä elementti on Puu. Sika on "tuplavesi" koska Sian kiinteä elementti on myös Vesi.
Puu kyllä väistyy Tulen tieltä, sen tiedät varmasti itse: Tulitiikeri on levoton ja dramaattinen, arvostaa toimintaa ennen kaikkea muuta.
Vesisika on puhelias ja vilpitön (kiltti!). Hän saattaa olla taipuvainen velttouteen. - Anonyymi
Lännen paperitiikeri eli USA kätyreineen ja Natsi-Sika eivät tykänneet toisistaan!
Paperitiikeri pommitti natsi-sian lätin lättänäksi 1943-45 - Anonyymi
Tiikeri ja sika kuuluvat nk. rakastavaissuhteeseen. Elementit tosin ei oikeen sovi. Mutta riippuu vähän myös nousevista merkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355